۱۰۹۴۲۵۴
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

ناگفته‌های شهردار تهران از هدیه روز پدر

شهردار تهران با اشاره به روز پدر و هدایای دریافتی‌اش گفت: جوراب پر مصرف‌ترین وسیله پدران است و بنده هم خود فراوان این هدیه را گرفته‌ام.

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: شهردار تهران با اشاره به روز پدر و هدایای دریافتی‌اش گفت: جوراب پر مصرف‌ترین وسیله پدران است و بنده هم خود فراوان این هدیه را گرفته‌ام.

پیروز حناچی شهردار تهران در حاشیه افتتاح سه ایستگاه آتش نشانی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز سه ایستگاه آتش نشانی افتتاح شد، اگر می‌خواهیم زمان خدمت رسانی در شرایط حادثه را کمتر کنیم باید تعداد ایستگاه‌ها را افزایش دهیم و خوشبختانه این کار در حال انجام است و همچنین به موازات آن توسعه شیرهای آتش نشانی را در دستور کار خود قرار داده‌ایم.

شهردار تهران ادامه داد: این کار در سه سال اخیر با ۳۰ درصد افزایش روبه‌رو بوده و در مناطق پرخطری مانند بازار و مناطق فشرده صنعتی در دستور کار است و تاثیر خوبی دارد و باعث افزایش ایمنی و کاهش حوادث می‌شود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا برای شهرسازی هم تفکری شده است یا خیر اظهار کرد: این موارد باید به صورت کارشناسی مورد بررسی قرار گیرد، ما نمی‌توانیم تمام شهر را تعریض کنیم، اما می‌توانیم مناطق پرخطر را شناسایی و متناسب با آن‌ها تجهیزات خود را آماده کنیم.

حناچی بیان کرد: بازار یکی از مناطق پر تردد با معبر کم عرض و کالای بسیار است و طبیعتاً پیش‌بینی‌های لازم متناسب با این شرایط باید صورت گیرد.

وی با اشاره به فرا رسیدن روز پدر و در پاسخ به این سوال که آیا تاکنون برای روز پدر، جوراب هدیه گرفته است یا خیر گفت: روز پدر را باید گرامی داشت، جوراب پر مصرف‌ترین وسیله پدران است و بنده هم خود فراوان این هدیه را گرفته‌ام.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج