۱۰۹۴۲۶
۱۰ نظر
۵۰۱۶
۱۰ نظر
۵۰۱۶
پ

وقتی هالیوودی ها هم افراطی می شوند!

ستاره ها فکر می کند با ثروت و شهرتی که دارند می توانند هر چیزی که دل کوچکشان خواست، طلب کنند. بعضی از ستاره ها واقعاً متواضع و معقول هستند و بعضی دیگر از شرایط و موقعیت خود سوء استفاده کرده و تقاضاهایی غیرعادی و افراطی دارند.

وقتی هالیوودی ها هم افراطی می شوند!

برترین ها: ستاره ها فکر می کند با ثروت و شهرتی که دارند می توانند هر چیزی که دل کوچکشان خواست، طلب کنند. بعضی از ستاره ها واقعاً متواضع و معقول هستند و بعضی دیگر از شرایط و موقعیت خود سوء استفاده کرده و تقاضاهایی غیرعادی و افراطی دارند. در زیر به چند مورد از آنها اشاره کرده ایم.

۱۰. جاستین تیمبرلیک

جاستین همیشه درخواست حریم کاملاً خصوصی دارد. او در یکی از مهمانی های اکران فیلمش در سال ۲۰۱۱، یعنی Friends With Benefits، ظاهراً درخواست کرده که همه افراد داخل آسانسور را بیرون بیندازند تا او بتواند به تنهایی سوار آسانسور شود. او همچنین درخواست می کند که همیشه در اتاق او در هتل، روی سقف بالای تختش آینه نصب باشد. شاید دلیل سرودن ترانه Mirrors همین باشد!

وقتی هالیوودی ها هم افراطی می شوند!

۹. پاریس هیلتون

به عنوان یک شخصیت اجتماعی و وارث هتل های هیلتون، تعجبی ندارد که پاریس هیلتون درخواست ها و رفتارهایی مانند پرنسس ها داشته باشد. می گویند قرار بوده او در سال ۲۰۱۰ در فیلم The Other Guys حضور کوتاهی در کنار بازیگرانی همچون مارک والبرگ و ویل فرل داشته باشد. حضور او فقط به یک روز کار فیلمبرداری نیاز داشته، ولی پاریس برای همین یک روز حدود سه صفحه درخواست های مضحک داشته از جمله اینکه برای ناهار او لابستر زنده بیاورند. در نهایت صحنه های حضور او در فیلم بخاطر درخواست های نامعقول و یک سری دلایل دیگر حذف شد.

وقتی هالیوودی ها هم افراطی می شوند!

۸. کانیه وست

کانیه وست، خواننده رپ، که فقط صورتش را با حوله ورساچه ۴۰۰ دلاری خشک می کند، ظاهراً برای حضور در برنامه Later with Jools Holland Show درخواست کرده بود که فرش اتاق رختکن او را اتو کنند. پس از اینکه او به استودیو رسید، درخواست کرد که استودیو را خراب کنند و آن را طبق سلیقه او از نو بسازند.

وقتی هالیوودی ها هم افراطی می شوند!

۷. کیتی پری

خواننده آهنگ Teenage Dream هم درخواست های شخصی عجیب و غیرانسانی دارد. اگر قرار شد روزی راننده خودروی کیتی بشوید، یادتان باشد که هرگز به او نگاه نکنید، هرگز با او حرف نزنید و هرگز از او امضا نخواهید. در غیر اینصورت اخراج خواهید شد. همچنین وی زمانی که در تور کنسرت هایش به سر می برد همیشه در هتل های لوکس درخواست می کرد که سوئیت ریاست جمهوری را به او بدهند. اتاق رختکن این خانم همیشه باید دو صندلی کرمی، گل های ادریسی سفید و بنفش و رزهای سفید و صورتی داشته باشد و هرگز نباید در اتاقش میخک گذاشته شود.

وقتی هالیوودی ها هم افراطی می شوند!

۶. لیندزی لوهان

با آنکه لیندزی در چهار سال گذشته تابحال ۳ بار از پروژه های فیلم های مختلفش اخراج شده، ولی انگار هنوز به درخواست های نامعقولش ادامه می دهد. هنگام فیلمبرداری فیلم Liz and Dick، لیندزی تقاضا کرده بود تا برایش اتاق هتل و تریلرهای لوکس و تجملی فراهم کنند. او دائماً دیر سر فیلمبرداری می رسید و اتاق هتل و تریلرهایش را کثیف می کرد. او در سال ۲۰۱۲ حضور کوتاهی در سریال Glee داشت که بخاطر رفتارش فوراً از لیست بازیگران کنار گذاشته شد. US Weekly گزارش کرده که لوهان برای سه روز فیلمبرداری لیست بلندبالایی از تقاضاهای مختلف شامل تریلری با مساحت موردنظر او و اتاقک برنزه سازی و ... داشته است. او روز اول شش ساعت دیر سر فیلمبرداری رسید و تمام بازیگران سریال Glee را عصبانی کرد.

وقتی هالیوودی ها هم افراطی می شوند!

۵. کریستینا اگیلرا

کریستینا اصلاً دوست ندارد انتظار بکشد. او همیشه تقاضا می کند تا پلیس خودروی او را اسکورت کند تا به ترافیک نخورد. وی همچنین در مورد خودش احساس ناامنی می کند و اعتماد به نفس ندارد، تا جائیکه زمانی که در برنامه The Voice داور مسابقه بود، تقاضا می کرد که کل صحنه ها را قبل از روی آنتن رفتن مسابقه تماشا کند مبادا در صحنه ای چاق به نظر رسیده باشد. اگر در صحنه ای چاق به نظر می رسید، همه را مجبور می کرد تا دوباره آن صحنه را فیلمبرداری کنند. او همچنین از تیم استایلیست های برنامه می خواست تا لباس های فشنی برایش تهیه کنند که او را لاغر نشان دهند و از تیم گریم می خواست طوری او را گریم کنند که صورتش لاغرتر نشان داده شود.

وقتی هالیوودی ها هم افراطی می شوند!

۴. بیانسه ناولز

"کوئین بی" نیز طوماری طولانی از تقاضاهای قابل درک تا تقاضاهای باورنکردنی دارد. به عنوان یک مادر او همیشه درخواست می کند که اتاق رختکن او را برای فرزندش امن و ایمن کنند که درخواستی منطقی به نظر می رسد. بیانسه نیز مانند همتایان خود می خواهد که اتاق رختکنش تماماً سفید رنگ باشد و غذایش روی رومیزی سفید سرو شود. به علاوه او همیشه اتاق دومی می خواهد که کاملاً پرنور بوده و پروژکتورهای صحنه در آن وجود داشته باشد تا داخل آن اتاق از مناسب بودن ظاهرش مطمئن شود. از درخواست های دیگر او می توان به دمای اتاق ۲۲ درجه ای، کاغذ توالت قرمز، آب خنک و نی تیتانیومی ۹۰۰ دلاری و ... اشاره کرد.

وقتی هالیوودی ها هم افراطی می شوند!

۳. جنیفر لوپز

جنیفر در یکی از ترانه هایش اینطور می گوید: «گول چیزایی که من دارمو نخور، من هنوز همون جنیفر قدیم ام.» ولی با لیستی از تقاضاهای لوپز می بینیم که این ترانه چندان هم صحت ندارد. گزارش شده که این خواننده همیشه درخواست می کند که همه چیز در اتاق رختکن او از شمع ها گرفته تا کفپوش و گل ها، تماماً سفید رنگ باشد. جنیفر برای سفرهایش همیشه هواپیمای شخصی طلب می کند و برای خودش و اعضای تیمش اتاق های لوکس هتل را می گیرد. ظاهراً تیمی ۷۵ نفره از جمله یک دستیار برای حمل کت و یک دستیار برای آرایش ابرو همیشه همراه او هستند.

وقتی هالیوودی ها هم افراطی می شوند!

۲. مدونا

مدونا، ملکه پاپ، انتظار دارد که همیشه با او مثل یکی از اعضای خانواده سلطنتی رفتار شود. به گزارش دیلی میل، مدونا برای هر برنامه درخواست می کند که توالت فرنگی نو در اتاقش نصب کنند. یکی از بزرگترین تقاضاهای او تابحال این بوده که روشن کردن دستگاه های تهویه مطبوع در هر مکانی که او قدم می گذارد را ممنوع کنند تا تارهای صوتی او آسیب نبینند. در سال ۲۰۰۶، مدونا در تور کنسرت خود در لندن بود که طرفداران بخاطر بالا رفتن دمای هوا تا ۳۲ درجه کم کم به حالت غش افتادند. این ممنوعیت که مدونا گذاشته بود بخاطر ایمنی مردم لغو گردید.

وقتی هالیوودی ها هم افراطی می شوند!

۱. ماریا کری

می گویند ماریا کری تعریف کلمه "دیوا" است. ولی بعضی از تکان دهنده ترین درخواست های او عبارتند از: راننده برای سگش، دستیاری برای نگه داشتن و باز کردن نوشیدنی او و خم کردن نی هایش. می گویند وی درخواست کرده تا برای امضا دادن به طرفداران برایش میز آنتیک ۷۰ هزار دلاری بیاورند. کری همچنین همیشه می خواهد اتاق رختکنش تمام سفید باشد. تکان دهنده ترین درخواست او در سال ۲۰۰۹ در مرکز خرید وستفیلد لندن بود. کری درخواست کرد که ۱۰۰ کبوتر سفید و ۲۰ بچه گربه سفید هنگام روشن شدن لامپ های کریسمس توسط او در فروشگاه، آزاد شوند.

وقتی هالیوودی ها هم افراطی می شوند!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چندشم شد

    • بدون نام

      از همینجا میشه فهمید هر کی قشنگه ، معلوم نیس آدم هم باشه

    • بدون نام

      عجب آدمهای مزخرفی اینا چقدر پرو هستند حالا رختکن فلان مدل به خودش مربوطه اما اون بخشاز در خواستها که به مردم دیگه مربوط میشه خیلی پررویی میخواد مثل بیرون ریختن مردم از آسانسور واسه تنها بودن و...
      کلا آدمهایی که دنبال اینها میدوئن و آویزونشون هستند براشون غش و ضعف میکنن واقعا ابله تشریف دارند...

    • آرش

      اینا دیگه خودشون رو مسخره کردن هیچ کدوم از اینا استعدادهای شگرف و خارق العاده ای ندارن جز اینکه با تبلیغات فریبنده سرمایه داری برای بدست اوردن منافع مالی توسط استودیوها و اسپانسرها به این شهرت رسیدن و خیلی از مردم عادی جامعه اگه میرفتن دنبال سلبریتی شدن میتونستن مثه اینا بشن و همینا اگه مشهور نمیشدن باید مثل مردم عادی زندگی می کردن و نمیتونستن قرتی بازی دربیارن

    • amir

      بخاطر توجح زیاده که بشون میشه

      پاسخ ها

      • AM1R

        رفیق "توجه" درسنه نه توجح

    • بدون نام

      پول زیاد زده به سرشون
      شاهکارشون کانیه وست و کیم کارداشیان بودن که توالت طلا سفارش دادن!

    • بدون نام

      عین عقده ای ها و تازه به دوران رسیده ها

    • فائزه

      بد بختاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

      !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • محسن

      عجب پس چرا کنار کذاشته نمیشند عجب مریض هایی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج