۱۰۹۴۳۰۴
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

مرزبان: سپاهان را به خودباوری رساندیم

مربی تیم فوتبال سپاهان گفت: خودباوری و پذیرش اهداف واقعی از دلایل موفقیت سپاهان در نیم فصل اول است.

خبرگزاری میزان: مربی تیم فوتبال سپاهان گفت: خودباوری و پذیرش اهداف واقعی از دلایل موفقیت سپاهان در نیم فصل اول است.

علیرضا مرزبان در مورد برنامه‌های تیم فوتبال سپاهان برای نیم فصل دوم لیگ برتر اظهار داشت: بازیکنان خوبی داریم که به نظم تاکتیکی و هماهنگی خوبی رسیده‌اند، از این رو نیاز زیادی به جذب بازیکن جدید نداریم چرا که خواسته‌های فنی تیم با همین نفرات تامین می‌شود. با این حال از فرصتی که نقل و انتقالات نیم فصل به ما می‌دهد استفاده‌ می‌کنیم و یکی دو بازیکن به ما اضافه خواهند شد.

وی ادامه داد: نیم فصل دوم فشردگی مسابقات بیشتر می‌شود و قطعاً با توجه به این که کرونا را در کنارمان حس می‌کنیم و ممکن است مصدوم و محرومانی داشته باشیم لازم است در هر پست دو بازیکن خوب در اختیار داشته باشیم. تیم ما به ثبات رسیده است و بازیکنان نسبت به وظایف خود مسئولیت‌پذیر هستند از این رو از نفرات جدید راضی هستیم. حتی نمی‌خواهیم بازیکنی از دست دهیم، مگر این که بازیکن خودش نخواهد در کنار ما بماند و درخواست جدایی دهد.

*لیگ را بد شروع کردیم، اما خیلی زود به اهدافمان نزدیک شدیم

این مربی با اشاره به این که سپاهان در فصل جاری خود را مدعی قهرمان نشان داد تصریح کرد: سپاهان پتانسیل قهرمانی دارد و با وجود اینکه در نیم فصل در جایگاه دوم قرار گرفتیم، اما می‌تواند قهرمان شود. رقیبانی چون استقلال، پرسپولیس، تراکتور و حتی فولاد را در کنار خود حس می‌کنیم. این تیم‌ها همه می‌توانند رقیب ما برای رسیدن به قهرمانی لیگ باشند. لیگ را بد شروع کردیم، اما خیلی زود خود را پیدا کردیم و به اهدافمان نزدیک شدیم.

مرزبان با اشاره به این که این تیم فصل قبل با تفکرات دیگری هدایت شده بود و تغییر تفکرات بازیکنان زمان‌بر، بود گفت: مجبور بودیم تفکرات فصل قبل را تغییر داده و تفکرات خود را به تیم تزریق کنیم. این موضوع کمی زمان برد، اما در نهایت موفق شدیم و تیم را در کورس رقابت برای قهرمانی قرار دادیم. البته هنوز با آن چیزی که از تیم توقع داریم کمی فاصله داریم. هدف ما بازی هجومی و پرس قدرتمند در همه بازی ها است. از طرفی نظم، انگیزه و ایجاد وفاداری در بین بازیکنان از اهداف تیم ماست.

*هدف ما بلند پروازی غیرواقعی نبود

وی با اشاره به این که وجود مربی چون محرم نویدکیا که از این سه اصل برخوردار است به تند شدن روند پیشرفت تیم سپاهان کمک کرد خاطرنشان کرد: محرم مربی محترمی است و در بین بازیکنان و هواداران و مدیران باشگاه از احترام ویژه‌ای برخوردار است. ضمن این که در آلمان بازی کرده و فوتبال اروپا را می‌شناسد. او باعث شده احساس وفاداری نسبت به اهداف باشگاه در بین همه اعضا بوجود بیاید و از این رو کار ما با وجود چنین مربی راحت‌تر است.

مربی سپاهان در مورد ادامه روند تیم سپاهان تصریح کرد: سپاهان به خودباوری رسیده است. این تیم فصل قبل حتی موفق به کسب سهمیه لیگ قهرمانان نشد، اما ما تلاش کردیم تا این بازیکنان را به خودباوری بر اساس واقعیت‌ها برسانیم. هدف ما بلند پروازی غیرواقعی نبود. بلکه اهداف دست یافتنی را برایشان ترسیم کردیم و بر اساس توانایی تیم راه رسیدن به این اهداف را نشان دادیم. رفته رفته شرایط روحی و بدنی خوبی ایجاد کردیم. در ادامه هر روز پیشرفت کرده و بهتر شدیم. به شرایطی رسیدیم که بازیکنان رسیدن به اهداف بزرگ را پذیرفتند. از این رو همین روند را ادامه می‌دهیم.

مرزبان در پایان گفت: جا دارد از هواداران سپاهان، مدیریت باشگاه و کارخانه فولاد مبارکه در راه رسیدن به اهدافمان تشکر کنم. همه این افراد از ما حمایت کردند و بدون حمایت آنها رسیدن به اهدافمان ممکن نبود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج