۱۰۹۴۴۶۱
۵۰۱۵
۵۰۱۵
پ

عکس روز آژانس فضایی اروپا

آژانس فضایی اروپا اخیرا در حساب کاربری خود در اینستاگرام تصاویری منتشر کرد و در آن به معرفی دوره استخدام کارآموز فارغ التحصیل جوان (Young Graduate Trainee) این سازمان پرداخت.

ایسنا: آژانس فضایی اروپا اخیرا در حساب کاربری خود در اینستاگرام تصاویری منتشر کرد و در آن به معرفی دوره استخدام کارآموز فارغ التحصیل جوان (Young Graduate Trainee) این سازمان پرداخت.

این سازمان در این باره نوشت: قبل از پایان پویش/دوره استخدام کارآموز فارغ التحصیل جوان (YGT) سال ۲۰۲۱ ما می‌خواستیم "السیا ان دی کر زیانبا" (Elsia Ndeckere-Ziangba) کارآموز متولد جمهوری آفریقای مرکزی و بزرگ شده در فرانسه را به شما معرفی کنیم. اشتیاق السیا به فیزیولوژی انسان و فناوری‌های پزشکی او را به سمت پیوستن در پویش "کارآموز فارغ التحصیل جوان" تیم پزشکی فضایی ما سوق داد.

عکس روز آژانس فضایی اروپا

قبل، در حین و بعد از مأموریت در فضا، فضانوردان باید ارزیابی‌های بدنی را توسط متخصصان ورزش و ارزیابی‌های پزشکی را توسط پزشکان متخصص که "جراحان پرواز" (flight surgeons) نامیده می‌شوند، انجام دهند. این ارزیابی‌ها موفقیت مأموریت و سلامتی فضانورد را تضمین می‌کند و اغلب با استفاده از سیستم‌ها یا پشتیبانی‌های مختلف انجام می‌شود.

ما یک پلتفرم داریم که می‌توانیم تمام ارزیابی‌ها را در آن تکمیل و ذخیره کرده و داده‌ها را با ابزارهای مختلف تجزیه و تحلیل کنیم و این همان جایی است که السیا کار می‌کند. کار او پیکربندی سیستم مدیریت داده به منظور برآوردن نیازهای تیم پزشکی فضایی است. وی به صورت روزمره ارزیابی‌ها را به فرمت دیجیتال تبدیل می‌کند و کارپوشه‌هایی برای نظارت بر سلامت فضانوردان و پشتیبانی آموزشی و مستندسازی پایگاه داده می‌سازد.

در این شغل او ماموریت تیم پزشکی فضایی را که شامل بسیاری از مشاغل مختلف (اعم از پزشکان، مهندسین پزشکی، متخصصان ورزش و محققان) و کارهای زیادی که آنها برای اطمینان از موفقیت پرواز فضایی انجام می‌دهند را مشاهده کرده و با آنها آشنا می‌شود.

محققان همیشه با استفاده از فناوری‌های جدید و کار بر روی مشکلات جدید علمی به دنبال راه‌هایی برای نوآوری و بهبود پروازهای فضایی انسان هستند. السیا این فرصت را دارد که پشت صحنه این تحقیقات را ببیند و همیشه در حال یادگرفتن چیزهای جدید باشد. افراد علاقه‌مند می‌توانند تا قبل از ۱ مارس ۲۰۲۱ به سایت ما مراجعه کنند و برای کار آموزی درخواست دهند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج