۱۰۹۴۴۶۴
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

محمدخانی: پرسپولیس نباید مغرور شود

پیشکسوت پرسپولیس گفت: پرسپولیس نباید مغرور شود، آنها باید در ادامه بازی‌ها همین قدر مقتدر پیش بروند تا به هدف بزرگ خود که قهرمانی است برسند.

خبرگزاری ایرنا: پیشکسوت پرسپولیس گفت: پرسپولیس نباید مغرور شود، آنها باید در ادامه بازی‌ها همین قدر مقتدر پیش بروند تا به هدف بزرگ خود که قهرمانی است برسند.

«ناصر محمدخانی» با اشاره به قهرمانی پرسپولیس در نیم فصل لیگ برتر باشگاه‌های ایران اظهار داشت: پرسپولیس به آنچه شایسته و لیاقتش را داشت رسید و توانست با قاطعیت عنوان قهرمانی نیم فصل اول را کسب کند.

وی افزود: پرسپولیس در بازی با گل‌گهر سیرجان دست به کار بزرگی زد و پیروزی بزرگی را به نام خود ثبت کرد.قرمزپوشان در این جدال ۹۰ دقیقه صاحب توپ و میدان بودند.

پیشکسوت پرسپولیس خاطرنشان کرد: من از تماشای فوتبال شناور و هجومی پرسپولیس لذت بردم، آنها در زمین مسابقه هر کاری که خواستند انجام دادند.

محمدخانی تصریح کرد: پرسپولیس با این پیروزی پرگل برای تمام مدعیان لیگ برتر خط و نشان کشید و ثابت کرد به چیزی جز قهرمانی پنجم فکر نمی‌کند.

وی تاکید کرد: گل‌گهر تیم خوبی بود و در لیگ امسال یقه خیلی از تیم‌های مدعی را گرفت اما در بازی با پرسپولیس حرفی برای گفتن نداشت و فقط تماشاگر قدرت قرمزپوشان پایتخت بودند.

بازیکن اسبق پرسپولیس در پایان گفت: پرسپولیس نباید مغرور شود، آنها باید در ادامه بازی‌ها همین قدر مقتدر پیش بروند تا به هدف بزرگ خود که قهرمانی است برسند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج