جاباما
۱۰۹۴۴۶۸
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

دلیل پیروزی‌های پیاپی سیتی از نگاه گواردیولا

سرمربی منچستر سیتی با وجود پیروزی برابر مونشن گلادباخ از عملکرد شاگردانش راضی به نظر نمی رسد. او بایرن مونیخ را شانس نخست قهرمانی در فصل جاری می‌داند.

ایسنا: سرمربی منچستر سیتی با وجود پیروزی برابر مونشن گلادباخ از عملکرد شاگردانش راضی به نظر نمی رسد. او بایرن مونیخ را شانس نخست قهرمانی در فصل جاری می‌داند.

به نقل از اسکای اسپورت، منچستر سیتی در دیدار رفت برابر مونشن گلادباخ توانست با دو گل به پیروزی دست پیدا کند.

گواردیولا بعد از بازی گفت: در کل نتیجه خوبی به دست آوردیم. ما کنترل توپ و میدان را در اختیار داشتیم و تا پایان جنگیدیم اما متاسفانه در حمله فعالیت لازم را نداشتیم به ویژه از نظر تک به تک شدن با دروازبان. باید در دیدارهای بعدی از این حیث بهتر شویم.

او ادامه داد: دیدار برگشت سخت تر خواهد بود. باید در خط حمله بهتر از این باشیم. ژسوس باید فرصت‌طلب‌تر از این ظاهر شود. در لیگ قهرمانان اروپا باید قدر فرصت ها را بهتر دانست.

گواردیولا درباره برناردو سیلوا گفت: او بسیار باهوش است. ما به هافبک هایی نیاز داریم که زیاد در محوطه جریمه حریف صاحب توپ شوند و سیلوا چنین خصوصیتی دارد.

سرمربی سیتی درباره اینکه آیا تیمش گزینه اصلی قهرمانی است، گفت: وقتی که به دیدار بایرن مونیخ برابر لاتزیو نگاه می کنم به چنین چیزی اعتقاد ندارم. خوب است که ما جزو گزینه های قهرمانی هستیم ولی باید این نکته را یادآوری کرد که سیتی در ۱۰ سال اخیر تنها یک بار به نیمه نهایی راه پیدا کرده است. من به تنها چیزی که اکنون فکر می کنم دیدار برابر وستهام است.

گواردیولا در پایان درباره دلیل پیروزی های پیاپی سیتی این جواب خاص را داد: ما پول زیاد داریم و می توانیم هر بازیکنی را که دوست داریم بخریم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج