۱۰۹۴۶۲۲
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

دو ایرانی نامزد جایزه کمیته بین المللی پارالمپیک

طبق فهرست اعلام شده از سوی کمیته بین المللی پارالمپیک، دو نماینده ایران نامزد دریافت جایزه ویژه روز جهانی زن در سال جاری میلادی شدند.

خبرگزاری مهر: طبق فهرست اعلام شده از سوی کمیته بین المللی پارالمپیک، دو نماینده ایران نامزد دریافت جایزه ویژه روز جهانی زن در سال جاری میلادی شدند.

دو ایرانی نامزد جایزه کمیته بین المللی پارالمپیک

فهرست نامزدهای تقدیر بخش بانوان برای روز جهانی زن در سال ۲۰۲۱ میلادی که از سوی کمیته بین المللی پارالمپیک اعلام شده، دربرگیرنده اسامی کاندیداها در سه گروه مؤسسین، بخش نسل جوان و گروه کمیته‌های ملی پارالمپیک و فدراسیون‌های جهانی است.

در بخش مؤسسین این فهرست، بتول مشرف جوادی که سال‌های متمادی به عنوان معاون ورزش دانشجویی، عضو هیئت اجرایی کمیته ملی پارالمپیک و نایب رئیس بانوان فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولان بوده، تنها نماینده ایران است. اسکاتلند، آمریکا، چین تایپه و فی جی دیگر کشورهایی هستند که در این بخش نماینده دارند.

همچنین در بخش نسل جوان نام زهرا نعمتی کماندار ایران که اولین مدال طلای بانوان در بازی‌های پارالمپیک را به دست آورد، به چشم می‌خورد. نعمتی در سال ۲۰۱۸ به عنوان فردی که در اهداف توسعه ورزش بانوان فعالیت داشته به عنوان سفیر انتخاب شد.

نعمتی برای دسترسی به جایزه ویژه کمیته بین المللی پارالمپیک، نمایندگانی از سنگاپور، مالدیو، کلمبیا و نیز نماینده مهاجران را به عنوان رقیب دارد.

در بخش فدراسیون‌های جهانی و کمیته‌های ملی پارالمپیک فهرست موردنظر بخش پاراوزنه برداری کمیته بین المللی پارالمپیک و کمیته‌های ملی پارالمپیک نیوزیلند و پرو کاندید هستند.

برنامه مورد نظر از سال ۲۰۱۳ و با هدف تقدیر از بانوانی که نقش مؤثر در جنبش پارالمپیک و نیز الهام بخشی داشته‌اند و در راستای آرمان‌های این جنبش قدم برداشته و الگو بوده‌اند، آغاز شد.

برگزیدگان این فهرست ۱۸ اسفندماه همزمان با روز جهانی زن معرفی می‌شوند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج