جاباما
۱۰۹۴۶۵۸
۱ نظر
۵۰۰۷
۱ نظر
۵۰۰۷
پ

وقتی که مبصر‌های یونایتد هم جریمه می‌شوند

نمانیا ماتیچ و هری مگوایر، ستاره‌های منچستریونایتد، مسئول حفظ نظم در تمرینات این تیم و جریمه کردن بازیکنان بی انضباط هستند، اما حتی خودشان هم از این جریمه‌ها در امان نمانده‌اند.

ورزش سه: نمانیا ماتیچ و هری مگوایر، ستاره‌های منچستریونایتد، مسئول حفظ نظم در تمرینات این تیم و جریمه کردن بازیکنان بی انضباط هستند، اما حتی خودشان هم از این جریمه‌ها در امان نمانده‌اند.

نمانیا ماتیچ، هافبک صربستانی یونایتد، یکی از کسانی است که حفظ نظم در تمرینات این تیم را برعهده دارد و می گوید جریمه های مالی در نظر گرفته شده برای بازیکنان خاطی پول زیادی را به قلک جریمه این تیم سرازیر کرده است.

ماتیچ حتی اعتراف کرده که خودش هم مجبور شده خاطر تاخیر دست به جیب شود، هرچند معتقد است که پل پوگبا هم در این مسئله مقصر بوده و باید نصف مبلغ جریمه را او به عهده بگیرد.

وقتی که مبصر‌های یونایتد هم جریمه می‌شوند

ماتیچ گفت: "باید اعتراف کنم که درست قبل از بازی با نیوکاسل مجبور شدم خودم را هم جریمه کنم. من فقط دو ثانیه به جلسه دیر رسیدم ولی قوانین برای همه یکسان هستند. مجبور شدم خودم را جریمه کنم چون مچم را گرفتند.

من دیر به جلسه رسیدم چون جلوی در اتاقی که جلسه در آن برگزار می شد مشغول حرف زدن با پوگبا شدم. به همین دلیل قصد دارم از او بخواهم که پنجاه درصد جریمه نقدی من را پرداخت کند. البته نمی دانم قبول می کند یا نه!"

به نظر می رسد که قلک جریمه های شیاطین سرخ حسابی رونق دارد و بسیاری از بازیکنان این تیم طعم جریمه های مالی را چشیده اند و مجبور شده اند پول به این قلک بیندازند.

هری مگوایر، کاپیتان منچستریونایتد، نیز یکی دیگر از قربانیان جریمه های مالی و قلک جریمه یونایتد بوده، هر چند خود او یکی از کسانی است که این قوانین انضباطی را تعریف کرده و بر اجرای آنها نظارت دارد.

هری مگوایر معتقد بود که بی جهت جریمه شده اما ماتیچ همچنان پافشاری می کند که کاپیتان یونایتد قوانین را زیر پا گذاشته و مستحق جریمه شدن بود.

ماتیچ در این مورد افزود: "بله او هم پول در قلک ریخت. او موبایلش را با خود به سالن بدنسازی آورد. مشکل این بود که من و او تصمیم گرفتیم که جریمه ها چه باشند. چند روز بعد او موبایلش را به سالن بدنسازی آورد و من گفتم " هری ببخشید ولی...".

نظم و انضباط در تیم ما خیلی مهم است، به همین دلیل است که ما چند قانون پایه ای و اساسی گذاشته ایم. در تمرینات تاخیر نداشته باش، به جلسات دیر نیا، موبایل در سالن بدنسازی ممنوع.

بچه ها چند ماهی برای تطبیق یافتن با این قوانین مشکل داشتند، بنابراین حالا ما یک عالم پول در قلک جریمه داریم! اما اوضاع دارد بهتر می شود."

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      برای همین یه باشگاه تاپ جهانیه دیگع

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج