جاباما
۱۰۹۴۶۹۴
۹ نظر
۵۰۰۲
۹ نظر
۵۰۰۲
پ

درخشان: پرسپولیس باید برای آسیا تقویت شود

سرمربی پیشین پرسپولیس اعتقاد دارد؛ اگرچه سرخپوشان با بازیکنان فعلی هم به صدر جدول لیگ برتر رسیده‌اند، اما آن‌ها برای موفقیت در لیگ قهرمانان باید بازیکنان باکیفیتی جذب کنند.

خبرگزاری تسنیم: سرمربی پیشین پرسپولیس اعتقاد دارد؛ اگرچه سرخپوشان با بازیکنان فعلی هم به صدر جدول لیگ برتر رسیده‌اند، اما آن‌ها برای موفقیت در لیگ قهرمانان باید بازیکنان باکیفیتی جذب کنند.

حمید درخشان درباره کیفیت دیدارهای لیگ برتر فوتبال در نیم‌فصل اول و صعود پرسپولیس به صدر جدول اظهار داشت: پرسپولیس پس از فینال لیگ قهرمانان آسیا اُفت محسوسی داشت و همین مسئله باعث شد نتیجه نگیرد. تیم رفته‌ رفته بهتر شد و خود را به بالای جدول رساند. البته لیگ برتر هم چندان چنگی به دل نمی‌زد و نکته فنی خاصی در بازی‌ها نبود که بگوییم لیگ برتر رشد کرده است. سرنوشت بیشتر بازی‌ها با یک گل رقم می‌خورد و دیدارها کیفیت مطلوبی نداشت. بخشی از آن به کاهش زمان پیش‌فصل برمی‌گردد، اما چند مورد دیگر در آن نقش دارد.

برخی مربیان با ترفندهای خاصی به دنبال امتیاز هستند

وی با انتقاد از سبک بازی برخی تیم‌ها تصریح کرد: مربیان ما به مسائل فنی رسیدگی نمی‌کنند و با ترفندهای خاصی به دنبال کسب سه امتیاز هستند. آنها از طرفی دیگر نگران هستند که اگر نتیجه نگیرند، ممکن است تغییراتی ایجاد شود. آنها بازی‌های باکیفیتی ارائه نمی‌کنند و فقط به دنبال کسب امتیاز هستند. هر تیمی از داشته‌های خود اعم از مهاجم قدبلند یا بازیکن اوت‌انداز استفاده می‌کند و یک بازی هم ندیدیم که نتیجه ۴ بر ۳ رقم بخورد. قطعاً در دور برگشت بازی‌ها سخت‌تر می‌شوند و تیم‌ها بسته‌تر بازی می‌کنند.

تیم‌های پایین جدولی بسته بازی می‌کنند و کار تیم‌های بالای جدولی سخت می‌شود

سرمربی پیشین پرسپولیس با بیان اینکه تیم‌ها در نیم‌فصل دوم به دنبال از دست ندادن امتیازات هستند و در این بین تیم‌های پایین جدولی برای سقوط نکردن تلاش می‌کنند، خاطرنشان کرد: در نیم‌فصل دوم چنین تیم‌هایی تا جای ممکن بسته بازی می‌کنند و به دنبال ارائه بازی منطقی و زیبایی نخواهند بود. شما برای کسب امتیاز به زمین می‌روید که سقوط نکنید؛ به همین دلیل بسته بازی می‌کنید و وقت تلف می‌کنید تا به یک امتیاز برسید. تیم‌های بالای جدولی که می‌خواهند خوب بازی کنند، کار سختی دارند و گرفتار تیم‌های بسته می‌شوند.

درخشان: پرسپولیس باید برای آسیا تقویت شود

قهرمان نشدن در آسیا در ۲۸ سال گذشته نشان‌دهنده یک معضل است

درخشان با اشاره به ناکامی طولانی‌مدت تیم‌های ایرانی در قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا تصریح کرد: تیم‌های صدر جدولی ما می‌خواهند در لیگ قهرمانان آسیا بازی کنند و هدف برگزاری لیگ هم موفقیت تیم‌ها در این مسابقات است. حذف تیم‌های ایرانی در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا نشان می‌دهد لیگ ما پویا نبوده و نگاه ما باید به این باشد که طلسم 28 ساله قهرمانی آسیا را بشکنیم. این یک معضل است و باید به آن توجه کنیم. همچنین باید کیفیت زمین‌ها و بازی‌های داخلی را ارتقا دهیم. گذشت نسل‌ها نشان می‌دهد بازیکنی پیدا نمی‌کنیم که گره بازی را باز کند و همه بازیکنان تقریباً در یک سطح هستند.

باید بازیکنان خوبی جذب کنیم، گول بردهای یک بر صفر در لیگ را نخورید

وی در مورد بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس به‌خاطر بدهی باشگاه به ماریو بودیمیر، شایان مصلح و سوشا مکانی به تسنیم گفت: اگر پنجره نقل‌وانتقالاتی بسته بماند، کار پرسپولیس برای لیگ قهرمانان آسیا سخت می‌شود. تیم در خط حمله نقطه ضعف دارد که باید ترمیم شود. گول بازی‌های داخلی و بُردهای یک بر صفر را نخورید. تیم‌های لیگ قهرمانان آسیا اجازه نمی‌دهند اینگونه ببرید و همه با تجهیزات کامل و بازیکنان گرانقیمت برای قهرمانی وارد مسابقات می‌شوند. باید خود را احیا کنیم و بازیکنان خوبی بگیریم.

پرسپولیس با همین نفرات به صدر جدول لیگ برتر رسید و از رقابت جا نماند

سرمربی پیشین پرسپولیس درباره خطر از دست رفتن چند بازیکن در طول مسابقات آسیایی اظهار داشت: در خطوط حمله و دفاع ضعف داریم و ممکن است مانند فینال سال گذشته، محروم و مصدوم بدهیم. فلسفه فوتبال همین است که بازیکنان باکیفیتی در نقاط ضعف خود بخرید و اگر این کار را نکنید، جا می‌مانید. این یک واقعیت است و باید آن را بپذیریم. پرسپولیس با همین نفرات به صدر جدول لیگ برتر رسید و از رقابت جا نماند. با تفاوت‌های کم و زیاد، می‌توانید بالای جدول باشید و حتی قهرمان شوید، اما ما باید تیم را برای لیگ قهرمانان آسیا تقویت کنیم تا پس از چندین سال، جایگاه خوبی در این رقابت‌ها کسب کنیم.

سر و صدا کردند تا یک مربی بومی برای نفت مسجدسلیمان انتخاب شود

درخشان در مورد انتخابش به‌عنوان سرمربی نفت مسجدسلیمان و سپس لغو این تصمیم تصریح کرد: با مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره باشگاه به توافق رسیدیم و توافق‌نامه‌ای امضا کردیم. سپس عزیزانی که روی تیم نفت تعصب داشتند و به این تیم علاقه‌مند بودند، سر و صدا کردند که یک مربی بومی باید انتخاب شود. ما هم آنها را اذیت نکردیم و نمی‌خواستیم تیم به هم بریزد. تصمیم گرفتند مربی بومی برای نفت مسجدسلیمان انتخاب کنند که برای کادر فنی جدید آرزوی موفقیت می‌کنم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ز ب

      جناب درخشان خودشما لباس بپوش برو تو زمین واسه لنگ توپ بزن

    • بدون نام

      باز سر وکله اساتید پیدا شد همونی که یکجا چند کیلو پوست موز رو انداخت زیرپای علی آقا دایی.
      خوا گذاشت تو کاسش . هیچ جا قبولش ندارن. نظر دو تو تا آدم حسابی رو بزارین نه نون به نرخ روز خورها رو .
      عجب

    • ع. م

      آخه تو با کدام رزومه با کدام موفقیت ادعا داری ؟آخه مرد حسابی پر رویی هم حدی داره تو به درد مربی گری تیمهای دسته سه هم نمی خوری

    • شر کم زور

      ب کار و زندگیت برس آقا.. امکان برگشت تو به پرسپولیس وجود نداره دست از سر پرسپولیس بردار

    • سعیدکریمی

      بااین که از پرسپولیس بودی وبرایت بهترینها رو میخوام ولی خدایش نه مربی خوبی هستی ونه کارشناسی درست اجرا میکنی میدونی چرا چون همش به فکر خودتی ودنبال موقعیتی هستی که دوباره مربی پرسپولیس بشی ولی خدایش بدرد مربی پرسپولیس نمخوری

    • بدون نام

      مدیراش خوب نیستن بیاین مدیرای بله قربان گوی استقلال و ببرین مال خودتون

    • لنگ +چرک پولیس=بابامسعود

      صدرصدتقویت میشودبابامسعودخودش توفکره یحیی گفت رسول پناه بایدبره رفت الان شمامیگی بایدتقویت بشه باشه چشم میشه این همه که چرک پولیسوتقویت میکنن اگه نیسانوتقویت میکردن میشدمرسدس بزن

    • گرگان

      حمیددرخشان تو اگر مربی بودی اوضاع پرسپولیس دوره تو اون نبود..حتی از بحثی فنی هم هیچی نمیفهمی..یادت هست گفتی اگر با رفتن من مشکل تیم گل نزدن حل میشه من میرم..دیدی رفتی با همون بازیکنان یهو بهترین تیم ایران شدیم و هنوز هستیم..خوب شد نفت مسجدسلیمان نرفتی وگرنه حتما تیمی ب دسته یک می فرستادی.خو

    • ستار

      تا بابا مسعود را دارین غم ندارین

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج