جاباما
۱۰۹۴۷۷۴
۴ نظر
۵۰۰۳
۴ نظر
۵۰۰۳
پ

با انتخاب افراد کارآمد در ۱۴۰۰ تبعیض تمام است

رئیس شورای مشورتی کمیته بانوان جامعه روحانیت مبارز با اشاره به اینکه زنان نیمی از جامعه هستند که نیمی دیگر را در دامان خود پرورش می دهند، تاکید کرد: امروز زنان بایستی جایگاه و نقش خود را در جامعه پیدا کرده و مسئولیت خود را نسبت به جامعه ایفا کنند.

خبرگزاری ایسنا: رئیس شورای مشورتی کمیته بانوان جامعه روحانیت مبارز با اشاره به اینکه زنان نیمی از جامعه هستند که نیمی دیگر را در دامان خود پرورش می دهند، تاکید کرد: امروز زنان بایستی جایگاه و نقش خود را در جامعه پیدا کرده و مسئولیت خود را نسبت به جامعه ایفا کنند.

مرضیه وحید دستجردی در همایش «بانوان جبهه انقلاب»، که با عنوان بانوان در آیینه انتخابات ۱۴۰۰ صبح امروز جمعه برگزار شد، بیان کرد: همه ما در سنوات گذشته از برکات وجود جامعه روحانیت مبارز بسیار بهره بردیم. جامعه روحانیت مبارز بعد از پیروزی انقلاب در امور مذهبی، سیاسی و اجتماعی نقش ویژه ای داشته و حتی تلاش ها و زحمات این جامعه در پیروزی انقلاب اسلامی نقش مهمی داشت.

وی در ادامه اظهار کرد: بسیاری از بزرگان که در راس کشور هستند از اعضای جامعه روحانیت مبارز بودند. ما امروز بایستی به عنوان زنان، جایگاه و نقش خود را در جامعه پیدا کرده و وظیفه خود را اجرایی کنیم. چندی پیش چهل و دومین سال پیروزی انقلاب اسلامی را پشت سر گذاشتیم. انقلاب اسلامی طرح نویی برای نقش زنان در اجتماع و خانواده و تاریخ رقم زد.

رئیس شورای مشورتی کمیته بانوان جامعه روحانیت مبارز در ادامه تصریح کرد: اگر ما به دوران سیاه پهلوی نگاه کنیم می بینیم که از زنان فقط زیبا و فریبا بودن را می خواستند. زنان و مردان در آن دوران سیاه هیچ نقشی در امور اجتماع نداشتند. زنان باید در پستوها می مانند یا به صورت فرمایشی برخی پست ها را می گرفتند. اما امروز نیمی از جامعه که زنان هستند چقدر فعال و سازنده و موثر در جامعه ایفای نقش می کنند.

وزیر اسبق بهداشت و درمان در ادامه تاکید کرد: هر چقدر نقش زنان را در جامعه پررنگ تر ببینیم کم است. امروز زنان در مراکز اداری، آموزشی و خدماتی به عنوان یک انسان فعال و کارآمد و موثر به تلاش و مجاهدت مشغول هستند. زنان نیمی از جامعه هستند که نیمی دیگر را در دامان خود پرورش می دهند. ما همگی مسئول و متعهد نسبت به مسائل جامعه هستیم. اگر اجتماع را رها کنیم و خانه خود و فرزندان خود را فقط در نظر بگیریم صحیح نیست. اجتماع به هر مسیری برود تربیت فرزندان ما هم به آن سمت می رود. ما زنان چاره ای نداریم جز این که در اجتماع و سیاست کشور مشارکت داشته باشیم.

وی افزود: از آیت الله پورمحمدی تشکر می کنم که زمینه تشکیل شورای مشورتی زنان در جامعه روحانیت مبارز را ایجاد کرد و ان شاءالله این نهال و درخت بارور باقی می ماند و آیندگان نیز از آن بهره خواهند برد.

دستجردی ادامه داد: امروز ما در آستانه انتخابات هستیم و همه ما باید مسئولیت و عزم جدی پیش بگیریم برای اینکه در شرایط حساس کشور نقش خود را ایفا کنیم. رهبری معظم چندی پیش تاکید داشتند در نظام ما خودمان مسئولیت کشور را بر عهده داشته و آن را اداره می کنیم و هیچ کسی نیست که رئیس جمهور و دولت ما را تعیین کند غیر از مردم.

وی افزود: رهبری به درستی تاکید داشتند که اگر مردم در انتخابات شرکت کنند موجب امنیت کشور شده و بایستی انتخابات پرشور داشته و همه اقشار مردم در انتخابات شرکت کنند.

دستجردی تاکید کرد: زنان قبل انقلاب در خانه ها محبوس می شدند اما ما بایستی قدر نعمت بزرگ آزادی و استقلال امروز را بدانیم. اگر باهم باشیم و دست هایمان را به هم دهیم یاری خدا نیز با ما خواهد بود. ان شاءالله با مشارکت همه اقشار در انتخابات ۱۴۰۰ اشخاص کارآمد و مفید که وجود آنان دردهای کشور را دوا می کند وارد کرسی ها خواهند شد و تبعیض و فساد از کشور رخت ببندد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خانم دستجردی شما به عنوان نمونه یک سیاستمدار زن در دوره قاجار نام ببرید

    • بدون نام

      تبعیض در ایران هیچگاه ازبین نخواهد رفت.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تحریف تاریخ نکنید

    • اوینار

      اونا که مرد بودن اینه حالوروزمون وای به زنا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج