جاباما
۱۰۹۴۷۹۷
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

چرا کفاشیان دست از سر فوتبال برنمی دارد؟

پیشکسوت فوتبال ایران نسبت به عملکرد کیومرث هاشمی در ورزش کشور و ورودش برای انتخابات فدارسیون فوتبال انتقادات تندی را مطرح کرد.

خبرگزاری فارس: پیشکسوت فوتبال ایران نسبت به عملکرد کیومرث هاشمی در ورزش کشور و ورودش برای انتخابات فدارسیون فوتبال انتقادات تندی را مطرح کرد.

ابراهیم قاسمپور در مورد انتخابات ریاست فدارسیون فوتبال اظهار داشت:من به عنوان یک فرد فوتبالی ترجیح می دهم علی کریمی یا یک گزینه فوتبالی رئیس فدراسیون شود. کریمی خاک این فوتبال را خورده و حقش است رئیس فدراسیون شود. ممکن است در این مورد ضعف هایی هم داشته باشد اما آن ضعف ها با استفاده از مدیران کاربلد حل می شود. به غیر از کریمی فقط آجورلو است که گزینه فوتبالی محسوب مى شود و حداقل در این فوتبال کار کرده است.

وی ادامه داد:سوال مهم برای من این است که هاشمی قبلا چه کاری در ورزش کرده که الان می خواهد رئیس فدراسیون فوتبال شود؟ تیم بزرگ پاس را همین هاشمی به نابودی کشاند بعد مى خواهد رئیس فدراسیون شود؟ واقعا متوجه این مسائل نمی شوم.

پیشکسوت فوتبال ایران در رابطه با فعالیت های اخیر علی کفاشیان و حمایت از کیومرث هاشمی گفت:چرا کفاشیان دست از سر فوتبال برنمی دارد؟ چرا همیشه کفاشیان در همه جای فوتبال هست؟ مگر کفاشیان فوتبالیست بوده یا یک سابقه فوتبالی دارد که همیشه هست؟ امثال کفاشیان خوب سیاسی کاری را بلد هستند و می دانند در چنین رای گیری هایی چطور رفتار کنند تا آدم مورد تایید خودشان رای بیاورد.

قاسمپور درباره مسئله دخالت دولت و وزارت ورزش در انتخابات فدارسیون فوتبال تاکید کرد: دولت دوست دارد در فوتبال دخالت کند چون این رشته جذاب است و از کنار فوتبال به همه چیز مى رسند. واقعا شاید اگر دولت و وزات ورزش دخالت نکنند شاهد انتخابات سالم و درستی باشیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج