جاباما
۱۰۹۴۸۰۱
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

قیمت میوه شب عید، ۱۵درصد زیر نرخ بازار

معاون استاندار تهران گفت: قیمت‌های مصوب برای میوه شب عید این استان هنوز قطعی نشده، اما این نرخ به طور قطع ۱۵ درصد زیر قیمت بازار خواهد بود.

خبرگزاری ایرنا: معاون استاندار تهران گفت: قیمت‌های مصوب برای میوه شب عید این استان هنوز قطعی نشده، اما این نرخ به طور قطع ۱۵ درصد زیر قیمت بازار خواهد بود.

حشمت الله عسگری اظهار داشت: قرارداد خرید ۲۹ هزار تن میوه برای شب عید شهروندان تهرانی بسته شده و اجازه افزایش قیمت برای پرتقال و سیب داده نخواهد شد.

وی با اشاره به کالاهای اساسی مورد نیاز مردم تهران و بیان اینکه موجودی انبارهای استان برای بیش از سه ماه است، افزود: با توجه به اینکه ۴۵ درصد روغن خوراکی مورد نیاز کشور در تهران تولید می شود، مشکلی در بحث تامین این کالا برای شهروندان این استان نداریم.

وی با بیان اینکه قیمت های کشور در تهران تعیین می شود، افزود: از این رو اختیارات استان تهران در تنظیم بازار را ویژه تر از سایر استان ها در نظر گرفته اند بنابراین اگر بتوانیم قیمت گذاری در تهران را درست اعمال بکنیم در سایر استان ها هم به تبع این استان قیمت ها تنظیم خواهد شد.

عسگری در باره دستاوردهای نشست تنظیم بازار استان تهران که روز چهارشنبه هفته جاری در استانداری تهران برگزار شد، گفت: وزارت صنعت، معدن و نجارت طرحی ارایه می کند که تنظیم بازارها را به جای استانی، منطقه ای بکند.

وی افزود: با توجه به اینکه هر استان در تولید کالای خاصی سرآمد است، بسته به گروه های کالایی و استان های درگیر، مناطق مدیریت را کالا محور قرار می دهند.

عسگری ادامه داد: اگر تنظیم بازارهای منطقه ای در کشور شکل بگیرد، هر استان در غالب راهبر، نقش کلیدی ایفا می کند و می تواند نیاز کل کشور را بدین شکل تامین کرد.

وی گفت: برای مثال استان هایی مانند گیلان، قزوین و قم زیر نظر استان تهران می توانند برای چند گروه کالایی تصمیم بگیرند و سایر استان های کشور در چند منطقه تقسیم بندی می شوند و به جای اینکه استانی تصمیم بگیرند، کشوری تصمیم گیری صورت می گیرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج