جاباما
۱۰۹۴۸۵۶
۵۰۱۹
۵۰۱۹
پ

امام‌جمعه کرج: مثل نوبت‌های قبل رأی ندهید

امام جمعه کرج با بیان اینکه متأسفانه سال‌هاست که افراد قبیله‌ای و قومیتی و گاهی لیستی انتخاب‌شده‌اند، تأکید کرد: توجه داشته باشید در این دوره با بصیرت بیشتری وارد شوید و هرگز مثل نوبت‌های قبل رأی ندهید.

خبرگزاری ایسنا: امام جمعه کرج با بیان اینکه متأسفانه سال‌هاست که افراد قبیله‌ای و قومیتی و گاهی لیستی انتخاب‌شده‌اند، تأکید کرد: توجه داشته باشید در این دوره با بصیرت بیشتری وارد شوید و هرگز مثل نوبت‌های قبل رأی ندهید.

آیت‌الله سیدمحمد مهدی حسینی همدانی در خطبه‌های نماز جمعه هشتم اسفندماه کرج گفت: باتربیت الهی، متخصصِ متعهد پرورش پیدا می‌کند لذا اگر توانستیم دانش آموزان را تحت تربیت توحیدی قرار دهیم، جامعه را از همه آسیب‌ها نجات داده‌ایم و این یعنی حیات طیبه.

وی در ادامه ضمن بازخوانی بیانات بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی در رابطه بااهمیت تربیت در جامعه، اظهار کرد: حضرت امام خمینی رحمه‌الله علیه دربیانی فرمودند: «تربیت کنید آن‏ها را به اخلاق انسانی، اخلاق اسلامی؛ و آن‏ها را توجه به خدا بدهید؛ و آن‏ها را از این فسادهایی که در جامعه‏های منحط واقع می‏شود بپرهیزانید و به آن‏ها تذکر بدهید که چنانچه شماها یک تربیت اسلامی انسانی داشته باشید، هم برای خودتان سعادت است؛ هم برای کشورتان سعادت است… اگر از راه عبودیت خدا، انسان وارد شد در جامعه یا نظر انداخت به امور، از این راه و از این کانال وقتی واقع شد، وارد شد، کارهایش همه الهی می‏شود.»

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان البرز با تأکید بر اینکه مهم‌ترین مرکزی که می‌تواند ضمن انتقال فرهنگ کشور، شخصیت نوجوان و جوان کشور را رشد داده و به طراز لازم برساند آموزش‌وپرورشی است که علاوه بر آموزش به تربیت هم اهمیت دهد، گفت: با توجه به فضای به وجود آمده در آموزش باید برای رشد علمی کشور و رسیدن به خودکفائی و استقلال همه‌جانبه، روش‌ها را تغییر داد.

آیت‌الله حسینی همدانی در ادامه افزود: سال‌های اول انقلاب و دوران دفاع مقدس برای دانش آموزان فرصتی فراهم‌شده بود که با مفاهیم ایثار و شهادت و حق‌طلبی و مبارزه با تجمل‌گرائی و اشرافیگری آشنایی میدانی پیدا کنند و ارزش‌های دینی را عملاً درک کنند؛ اما در آستانه دهه پنجم انقلاب و میدان جنگ نرم و شبیخونِ فرهنگیِ به وجود آمده توسط دشمنان و حملات پی‌درپی رسانه‌های دشمن و ایجاد شبهه به آرمان‌های نظام اسلامی، لازم است نظام تعلیم و تربیت اهتمام بیشتری به نقشه راهی که به‌عنوان سند تحول بنیادین تهیه‌شده داشته باشند و با مدیریتی جهادی به اجرائی شدن آن اقدام کنند تا به نصاب لازم در این عرصه برسیم ان‌شاءالله.

به وعده‌های اروپا و آمریکا دل‌خوش نکنید

وی در بخش دیگری با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با اعضای مجلس خبرگان رهبری، بیان کرد: رهبر معظم انقلاب در این دیدار راجع به برجام و مسائل هسته‌ای تذکراتی فرمودند و نسبت به مواضع مستکبرانه آمریکا و سه کشور اروپائی تذکر دادند و همان‌طور که ایشان فرمودند مستکبران غربی و اروپائی بدانند ازآنجاکه به تعهداتشان عمل‌نکرده‌اند به شدّت مورد نفرت ملّت ایران هستند، گوشه‌ای از اعلام انزجار و نفرت مردم را از این مصلی با گوش خود بشنوید که شعار {مرگ بر آمریکا} می‌دهند.

خطیب نماز جمعه کرج در ادامه خاطرنشان کرد: آنچه امروز مطلوب است این است دولت در موضوع برجام بر اجرای کامل قانون نه گزینشی، که رهبر معظم انقلاب هم آن را علناً تائید کردند اهتمام داشته باشد و به وعده‌های اروپا و آمریکا دل‌خوش نکند و دنبال مذاکره و اقدامی خارج از سیاست‌های کلان نظام نباشد.

مجلس حق دارد بر همه نهادهای اجرائی نظارت کند

آیت‌الله حسینی همدانی با تأکید بر اینکه هیچ‌کس حق دخالت در قوه مجریه را ندارد چون اجرا با این قوه است، بیان کرد: حضرت امام رحمه‌الله علیه در سال ۵۹ در این رابطه فرمودند؛ اما اجرای چه چیزی؟ اجرای کامل قانونی که مجلس تصویب و شورای نگهبان تائید کرده است. والا به منافع ملت خیانت و خسارت وارد خواهد شد. بعلاوه نباید فراموش کرد که امام فرمودند: مجلس در رأس همه امور و در رأس همه نهادهاست و حق دارد بر همه نهادهای اجرائی نظارت کند و در این راه هیچ‌کس نمی‌تواند از حقوق قانونی نمایندگان جلوگیری کند؛ بنابراین توقف اجرای پروتکل الحاقی را که از پنجم اسفندماه آغازشده باید باقدرت ادامه داد مگر این‌که تحریم‌ها را بردارند که بحث دیگری است.

واکنش امام‌جمعه کرج به اظهارات اخیر معاون اول رئیس‌جمهور / به‌جای اینکه روند را اصلاح کنند بیاناتی دارند که محل تأمل و تضعیف است

وی در بخش دیگری از بیانات خود با اشاره به اهمیت خصوصی‌سازی و اجرای ابلاغ سیاست‌های اصل ۴۴، بیان کرد: متأسفانه در بحث خصوصی‌سازی و اجرای ابلاغ سیاست‌های اصل ۴۴ که نزدیک ۱۵ سال از آن می‌گذرد و درست عمل نشده و به اقتصاد کشور خساراتی را وارد کرده و حتی گاهی مشکلات امنیتی هم درست کرده، به‌جای اینکه روند واگذاری را اصلاح کنند گاهی بیاناتی دارند که محل تأمل و تضعیف است.

نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در استان البرز در ادامه تصریح کرد: دستگاه قضائی که با توان و با برنامه دنبال قطع دست رانت‌خواران و ویژه خواران و غارت گران وابسته به قدرت است را، به‌عنوان تازه به مسئولیت رسیده می‌خوانند که دنبال بگیروببند است. سؤال بنده این است اولاً ریاست قوه قضائیه تازه‌کار نیست و کارگزار قدیمی نظام است، اما به بیان شما اگر کسی کهنه‌کار بود مجاز است نسبت به خلاف بی‌تفاوت باشد؟ مسئول چه تازه چه کهنه، باید جلوی خلاف و فساد را هر جا که بود بگیرد و الا خودش در فساد شریک است.

یکی از اهداف اولیه انقلاب اسلامی رفع محرومیت از اقشار محروم جامعه بود

آیت‌الله حسینی همدانی در بخش دیگری با اشاره چهاردهم اسفندماه آغاز هفته احسان و نیکوکاری و روز ترویج فرهنگ قرض‌الحسنه و روز تأسیس کمیته امداد حضرت امام رحمه‌الله علیه، بیان داشت: یکی از اهداف اولیه انقلاب اسلامی رفع محرومیت از اقشار محروم جامعه بود و از همان روزهای ابتدائی کمیته امداد تشکیل شد تا به این مهم رسیدگی کند و تا امروز هم باقوت و قدرت کارهای فراوان و ماندگاری را انجام داده است.

وی در ادامه برای روز احسان و نیکوکاری به مردم استان پیشنهاد داد: خوب است مردم بزرگوار استان مثل هرسال و بلکه امسال باقوت بیشتری به این مهم بپردازند و ان‌شاءالله در رزمایشی که به همین مناسبت دوستان تدارک می‌بینند همگی فعال شرکت کنیم و بتوانیم مرحمی بر آلام مستمندان باشیم.

رئیس شورای سیاست‌گذاری امور مساجد استان البرز بابیان اینکه انفاق و کمک به نیازمندان از نشانه‌های مؤمنین و متقین است و موجب افزایش رزق و رستگاری می‌شود، گفت: تا امروز مردم در امر مواسات و کمک مؤمنانه به‌خوبی عمل کرده‌اند و صحنه‌های ماندگاری به وجود آوردند و عطر جامعه مهدوی را در سراسر استان پراکنده کردند که از همگی قدردانی و سپاسگزاری می‌کنم.

تأکید بر ضرورت تنظیم بازار شب عید / نظارت خود را قوی‌تر و هوشمندانه‌تر کنید

آیت‌الله حسینی همدانی در ادامه با تأکید بر لزوم تنظیم بازار شب عید، خطاب به مسئولین استانی تأکید کرد: با توجه به شرایط کرونائی و نزدیک شدن به‌روزهای پایانی سال، برای رسیدن کالاهای موردنیاز به دست مردم باقیمت عادله، نظارت خود را قوی‌تر و هوشمندانه‌تر کنید و جلوی قاچاق، بازار سیاه، گران‌فروشی، کم‌فروشی، اجحاف و امثال این‌ها را بگیرید و به معیشت مردم توجه بیشتری داشته باشید و مغازه‌داران هم به سود کم قانع باشند.

هرگز مثل نوبت‌های قبل رأی ندهید

وی در بخش پایانی بیانات خود با اشاره به نزدیک شدن به انتخابات ششمین دوره‌ی شوراهای اسلامی شهر و روستا، بیان کرد: کورکورانه و بدون تحقیق انتخاب کردن شرعاً جایز نیست لذا از همین الآن دنبال کنید و افراد صلاحیت‌دار موردنظر خود را در نظر بگیرید.

رئیس ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر استان البرز در پایان بابیان اینکه متأسفانه سال‌هاست که افراد قبیله‌ای و قومیتی و گاهی لیستی انتخاب‌شده‌اند، تأکید کرد: توجه داشته باشید در این دوره با بصیرت بیشتری وارد شوید و هرگز مثل نوبت‌های قبل رأی ندهید. کارایی، تعهد و توان افراد را در نظر بگیرید ولو هم‌محل و آشنای شما هم نباشد. والا ضرر خواهید کرد و تا امروز هم ضررهایش را فراوان دیده‌اید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج