جاباما
۱۰۹۴۸۶۱
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

سارقان مسلح سگ‌های لیدی گاگا را ربودند

لیدی گاگا که در ایتالیا به سر می‌برد بدون معطلی اعلام کرده است که ۵۰۰ هزار دلار برای بازگرداندن سگ‌ها پرداخت خواهد کرد.

سی نما: یک سارق مسلح چهارشنه در لس‌آنجلس به نگهبان سگ‌های "لیدی گاگا" تیراندازی کرد و دو بولداگ فرانسوی این ستاره‌ی سینما و موسیقی را ربود. او برای آزادسازی سگ‌ها ۵۰۰ هزار دلار درخواست کرده است.

"تی‌ام‌زی" گزارش داده است که "رایان فیشر" حوالی ساعت ۹:۴۰ دقیقه شامگاه چهارشنبه در خیابان سی‌یرا بونیتای شمالی لس‌آنجلس سگ‌های گاگا، "گوستاو"، "کوجی" و "خانم ایژیا" را به پیاده‌روی برده بود، وقتی که یک سدان چهار در کنار او متوقف و دو مرد به فیشر حمله می‌کنند. وقتی فیشر مقاومت می‌کند، یکی از سگ‌ربایان با یک تفنگ نیمه‌اتوماتیک به او تیراندازی و دو مرد با گوستاو و کوجی پا به فرار می‌گذارند.

گاگا که در ایتالیا به سر می‌برد و برای "ریدلی اسکات" در فیلم "گوچی" جلوی دوربین رفته، بدون معطلی اعلام کرده است که ۵۰۰ هزار دلار برای بازگرداندن سگ‌ها پرداخت خواهد کرد و آدرس ایمیلی (KojiandGustav@gmail.com) برای تماس ایجاد کرده. یکی از منابع نزدیک به بیمارستان محلی به "پست" می‌گوید حال فیشر رو به بهبود است. پلیس لس‌آنجلس ابتدا تنها رنگ سفید خودروی سارقین را تأیید کرده است.

سارقان مسلح سگ‌های لیدی گاگا را ربودند

"خانم ایژیا" گاگا در اینستاگرام او حضور فعالی دارد و "کارل لاگرفلد" طراح مد او را "معروف‌ترین سگ اینترنت" نامیده است. گاگا در سال ۲۰۱۵ خط تولید لباس، غذا و دیگر اکسسوری‌ها سگ‌ها را راه‌اندازی کرد. او در سال ۲۰۱۴ با "خانم ایژیا" روی جلد مجله‌ی "هارپرز بازار" ظاهر شد و گفت: "این سگ واقعاً به من اهمیت زندگی در لحظه را نشان داده." گاگا اضافه می‌کند:‌ "یک حیوان به‌شدت رمانتیک و دوست‌داشتنی است و فکر می‌کنم تمام حرف هنر همین نوع شاعرانگی باشد. فعل و انفعال. او خیلی دوست دارد در کنار من بنشیند وقتی جاز ضبط می‌کنم. هیچ‌وقت سر و صدا ایجاد نمی‌کند، با گوش‌های بزرگش می‌نشیند و به من نگاه می‌کند."

سارقان مسلح سگ‌های لیدی گاگا را ربودند

"جو جرمنوتا" پدر گاگا در مصاحبه با "نیویورک پست" در این خصوص می‌گوید: "حال ما خراب شده، اتفاق واقعاً وحشتناکی است. مثل این است که یکی از بچه‌های شما را بربایند." او اضافه می‌کند که در مورد این حادثه چندین بار با دخترش حرف زده است: "[به او گفتم:] سعی کن قوی باشی و به یاد آوری که آن‌ها در کنار هم هستند. آن‌ها یکدیگر را تسکین می‌دهند."

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج