۱۰۹۴۹۴۴
۵۰۱۲
۵۰۱۲
پ

جزئیات جدید پنتاگون از حمله آمریکا به سوریه

سخنگوی وزارت دفاع آمریکا در یک نشست خبری مدعی شد که در جریان حمله هوایی بامداد جمعه به منطقه البوکمال در مرز سوریه و عراق، ۱۱ ساختمان به‌طور کامل یا نسبی تخریب شده‌اند.

خبرگزاری تسنیم: «جان کربی» سخنگوی وزارت دفاع آمریکا روز جمعه در یک نشست خبری جزئیاتی را در خصوص نحوه انجام و خسارات حمله هوایی اخیر به منطقه البوکمال در مرز سوریه و عراق ارائه کرد.

جان کربی در ابتدا اعلام کرد: «اهمیت عملیات نظامی اخیر در این بود که اولین عملیات نظامی از این نوع در دولت جدید است. این عملیات در پاسخ به حملات قبلی و تهدیدهای جاری علیه نیروهای آمریکایی انجام شد.»

جزئیات جدید پنتاگون از حمله آمریکا به سوریه

وی در خصوص این حمله هوایی توضیح داد: «دو فروند جنگنده اف‌-15 استرایک ایگل 7 بمب هدایت‌شونده را به سمت اهداف تعیین‌شده ریختند. در مجموع 9 ساختمان به‌طور کامل و دو ساختمان نیز به طور نسبی تخریب شدند.»

سخنگوی پنتاگون در خصوص تلفات احتمالی حمله گفت: «ما اطلاعات مقدماتی درباره تلفات این حمله داریم اما فعلا نمی‌توانم اطلاعات بیشتری در این زمینه بدهم زیرا بررسی‌های میدانی ما هنوز در جریان است.»

جان کربی همچنین در خصوص انتقادات مطرح شده مبنی اینکه دولت بایدن بدون هماهنگی کنگره دست به اقدام نظامی زده است، اظهار داشت: «وزارت دفاع قبل از انجام این حمله، رهبران کنگره را در جریان قرار داده بود. اوایل هفته آینده یک نشست محرمانه برای ارائه توضیحات [به نمایندگان کنگره] در مورد این حمله برگزار خواهد شد.»

وی ادامه داد: «دستور دیشب رئیس‌جمهور بایدن [برای انجام حمله] نشان داد که ایالات متحده در دفاع از نیروهای خود و متحدانش جدی است.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج