۱۰۹۵۰۱۷
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

موافقت با انتقال مالکیت شهر خودرو

نقل‌وانتقالات زمستانی لیگ برتر در حالی آغاز شده که تیم فوتبال شهر خودرو همچنان درگیر مشکلات مالکیتی است و هنوز وضعیت آن به طور کامل مشخص نشده است.

روزنامه خراسان: نقل‌وانتقالات زمستانی لیگ برتر در حالی آغاز شده که تیم فوتبال شهرخودرو همچنان درگیر مشکلات مالکیتی است و هنوز وضعیت آن به طور کامل مشخص نشده است. هرچند مسئولان استانی در تلاشند تا هر چه زودتر نماینده فوتبال استان از شرایط بحرانی خارج شود که این نیازمند حضور یک حامی مالی است که بتواند تمام هزینه‌های شهرخودرو را پرداخت کند. این مسئله هم منوط به انتقال مالکیت باشگاه است که کمی زمان‌بر است. البته شنیده شده حمیداوی، مالک باشگاه که مدتی اثری از او نبود، درباره انتقال مالکیت شهرخودرو موافقت خود را اعلام کرده که در این صورت کار برای واگذاری باشگاه به دیگر حامیان مالی آسان‌تر خواهد شد. اما استاندار خراسان رضوی که از همان ابتدا پیگیر مشکلات شهرخودرو بود، در محل تمرین این تیم حضور پیدا کرد و در جمع بازیکنان و کادر فنی قول‌های مساعدی برای حل مشکلات باشگاه داد. با توجه به همدلی که بین مسئولان استانی حاکم شده، امیدواریم هر چه زودتر وضعیت تنها نماینده فوتبال استان حل شود.

دستور ویژه استاندار

استاندار خراسان رضوی عصر دیروز به همراه فتاحی، مدیر کل ورزش‌وجوانان استان با حضور در تمرین تیم شهرخودرو با مدیران، اعضای کادر فنی و بازیکنان این تیم دیدار و گفت‌وگو کرد. استاندار در این دیدار گفت: «در چند روز اخیر از همکارانم در استانداری و اداره کل ورزش‌وجوانان خواسته بودم تا ضمن رصد اتفاقات باشگاه وضعیت این تیم را برای من توضیح بدهند. به هر حال اعتقاد داریم که این تیم متعلق به مردم خراسان رضوی است و جوانان علاقه‌مند به فوتبال نیز دغدغه‌هایی را در این خصوص داشتند که وظیفه دانستم شخصا به تمرین بیایم و با بازیکنان و کادر فنی صحبت کنم.» معتمدیان افزود: «با وجود اتفاقاتی که برای تیم شهرخودرو رخ داده، تا اینجای کار نتایج خوبی گرفتید و فاصله امتیازی تیم در جدول رده‌بندی نشان می‌دهد که با تیم‌های بالای جدول فاصله زیادی ندارید.

به هر شکل این تیم نماینده کشورمان در آسیا بوده و افتخار بزرگی به وجود آورده و حالا نباید پشت این تیم را خالی کرد. باید از همه بازیکنان و کادر فنی تیم و مهدی رحمتی تشکر کنیم که با همه مشکلات تا اینجای کار با قدرت در تیم ایستاده‌اند و تلاش می‌کنید تا نتیجه بگیرید.» وی در ادامه سخنان خود اظهار کرد: «دستور دادم مشکلات تیم شهرخودرو حل شود و حمایت‌های حداکثری داشته باشیم و کمک کنیم تا در ادامه لیگ با قدرت بیشتری در مسابقات حاضر شوید. فتاحی، مدیر کل ورزش‌وجوانان نماینده ویژه من در حل مشکلات این تیم است و انشاا... در ادامه راه اجازه نخواهیم داد تا مشکلی به وجود بیاید.» وی همچنین با اشاره به طلب‌های باشگاه شهرخودرو از تیم پرسپولیس گفت: «با وزارت ورزش‌وجوانان و هیئت‌مدیره باشگاه پرسپولیس تماس‌هایی داشته‌ایم تا این ‌طلب وصول و به حساب باشگاه واریز شود. در خصوص وضعیت مالکیت تیم نیز کمیته‌ای را تشکیل داده‌ایم تا در این خصوص بررسی‌های لازم انجام شود.»

نامه وکالت انتقال

در ادامه این دیدار مدیر کل ورزش‌وجوانان خراسان رضوی نیز در جمع بازیکنان و کادر فنی شهرخودرو گفت: «خوشبختانه تمامی مدیران استانی و شهری تلاش می‌کنند تا مشکلات شهرخودرو پایان یابد. من هم ۲ روز قبل با حمیداوی، مالک باشگاه به صورت تلفنی صحبت کردم و او قول داد تا روز شنبه نامه وکالت انتقال مالکیت باشگاه را ارائه دهند تا کارها با سرعت بیشتری شکل بگیرد.» فرزاد فتاحی افزود: «با کمک‌هایی که در روزهای آینده انجام خواهد شد، انشاا... در جهت تقویت تیم در نیم‌فصل دوم قدم برمی‌داریم. از هواداران و علاقه‌مندان به فوتبال نیز درخواست می‌کنم با صبر بیشتری در کنار تیم باشند.»

جلسه مهم در تهران

سرمربی تیم فوتبال شهرخودروی خراسان نیز در دیدار با استاندار گفت: «دغدغه همه علاقه‌مندان به فوتبال حل مشکلات این تیم است. این‌که شما به عنوان استاندار خراسان رضوی در اینجا حضور پیدا کردید، واقعا همه ما را شگفت‌زده کرده چراکه متوجه شدیم برای نفر اول استان این تیم مهم است و باید از شما قدردانی کنیم.» سیدمهدی رحمتی خطاب به استاندار افزود: «مشکلات تیم را به خوبی می‌دانید و‌ نیازی به بازگو ‌کردن مجدد آن نیست. دغدغه اصلی ما تقویت تیم در نیم‌فصل دوم است. به هر حال مالک باشگاه با مشکلاتی روبه‌رو‌ شده و قرار است وکالت انتقال باشگاه را ارسال کند. امیدوارم همان طوری که شما دستور داده‌اید و ‌تا به اینجا نیز مدیران دیگر بخش‌های استان همراهی کردند، کمک‌ها به تیم ادامه داشته باشد.

باید از مدیران تربیت بدنی آستان قدس رضوی نیز تشکر کنم که امکانات لازم را برای انجام تمرینات و مسابقات تیم فراهم کرده‌اند.» رحمتی همچنین درباره نتیجه جلسه با مالک باشگاه خاطرنشان کرد: «روز سه‌شنبه گذشته به دعوت حمیداوی، مالک باشگاه، بنده در کنار وطن‌خواه، سرپرست باشگاه و علیپور، قائم‌مقام باشگاه به تهران سفر کردیم و با او و معاونانش در مجموعه شهرخودرو جلسه داشتیم.» حمیداوی در این جلسه اعلام کرد که به دلیل مشکلاتی که برای مجموعه شهرخودرو پیش آمده، نمی‌تواند مانند گذشته کنار تیم باشد و حمایت کند بنابراین به دلیل این‌که نمی‌خواهد تیم لطمه ببیند و در نیم‌فصل دوم نیاز به تقویت از نظر بازیکن دارد، تصمیم به واگذاری تیم گرفته و در همین جلسه مقرر شد وطن‌خواه به عنوان نماینده او امور واگذاری را پیگیری کند تا اگر مجموعه‌ای به دنبال خرید این تیم است، برای این موضوع اقدام کند.»

وی تصریح کرد: «قرار شد مکاتبات لازم امروز از سوی آقای حمیداوی به مسئولان ارسال تا در انجام امور اداری جهت حمایت از تیم تسریع شود.» رحمتی در خصوص نقش خود در ماجرای حل مشکلات شهرخودرو گفت: «به عنوان سرباز و برادر کوچک مردم مشهد به عهدی که با آن‌ها بسته‌ام، پایبندم و تمام تلاشم را برای موفقیت تیم به کار می‌بندم. امیدوارم در ٤٨ ساعت آینده مشکلات ابتدایی تیم با درایت مسئولان حل شود تا به همراه بازیکنان شرمنده مردم نشده و بتوانیم با کسب نتایج بهتر از نیم‌فصل اول دل آن‌ها را شاد کنیم.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ابومسلم رو هم اینجوری حذف کردن با فروختنش

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج