جاباما
۱۰۹۵۰۲۰
۶ نظر
۵۰۰۳
۶ نظر
۵۰۰۳
پ

آل‌کثیر: برای برگشتن یک دنیا انگیزه دارم

۱۳ فروردین ۱۴۰۰ روز فرار آل کثیر است. فرار از کمند محرومیت ۶ ماهه. محرومیتی که پرسپولیس بار‌ها به آن اعتراض کرده و حتی یک روز هم از آن کم نشده. در جدیدترین اقدام، پرسپولیس دوباره نزد دادگاه عالی ورزش اعتراض کرده تا شاید دست‌کم از محرومیت او کاسته شود.

روزنامه ایران ورزشی: ۱۳ فروردین ۱۴۰۰ روز فرار آل کثیر است. فرار از کمند محرومیت ۶ ماهه. محرومیتی که پرسپولیس بارها به آن اعتراض کرده و حتی یک روز هم از آن کم نشده. در جدیدترین اقدام، پرسپولیس دوباره نزد دادگاه عالی ورزش اعتراض کرده تا شاید دست‌کم از محرومیت او کاسته شود. اتفاقی که خودش امروز در مصاحبه‌ای گفته امیدوار است جواب دهد.

آل‌کثیر سال متفاوتی را پشت سر گذاشته. او در ابتدای سال در آبادان یک گلزن قهار بود و انتقالش در تابستان به پرسپولیس او را تبدیل به تیتر یک رسانه‌ها کرد. کمتر کسی فکر می‌کرد عیسی به این زودی در پرسپولیس ستاره شود اما او در لیگ قهرمانان آسیا و در شرایطی که پرسپولیس بهترین گلزنش علی علیپور را از دست داده بود فیکس شد و گل کاشت.

عیسی مانند اسمش نجات‌دهنده بود. کمک کرد پرسپولیس از گروه سختش عبور کند و در مرحله حذفی تبدیل به یک سلاح مرگبار شد اما خوشحالی‌اش بعد از گلزنی به پاختاکور او را با محرومیتی مواجه کرد که تا پیش از این هیچ مهاجمی در تاریخ فوتبال ایران با آن مواجه نشده بود. ۶ ماه محرومیت به خاطر شادی گلی که استنباط نژادپرستانه از آن شده بود.

آل‌کثیر آن کار را بدون منظور انجام داد. آن شادی را بارها با پیراهن نفت هم انجام داده بود و اصلاً شستش خبردار نبود که ممکن است روزی تکرار آن مقابل یک تیم ازبکی تبدیل به چه بلوایی شود.

اما تکرار آن در فضای مجازی باعث شد تا کارش بیشتر گره بخورد تا به امروز حتی یک روز بخشیده نشود. آل‌کثیر در فضای احساسی آن روزها، در صفحه اینستاگرامش بارها نمونه شادی‌اش را که سلبریتی‌ها و مردم عادی استوری کرده بودند، اصطلاحاً ری‌استور کرد و می‌خواست بگوید حرکتش پشتوانه مردمی دارد. در نبود اطلاعات و آموزش کافی باشگا‌‌های فوتبال ایران درباره مسائل نژادپرستانه و ... که شاید فوتبال خودمان زیاد درگیرش نباشد، پرسپولیس و مهاجمش ناخواسته تبدیل به سیبلی در فضای قاره کهن شدند.

حالا ۵ ماه بعد از آن روزها آل‌کثیر که با توجه به آمادگی و درخشش می‌توانست عصای دست تیم یحیی باشد و خودش آقای گل لیگ، حتی یک دقیقه هم با لباس پرسپولیس در لیگ بیستم بازی نکرده و بنا به حکم AFC حتی حق تمرین با تیمش را ندارد. او اما انگیزه‌اش را از دست نداده. می‌خواهد در ادامه لیگ جایگاهش را پس بگیرد و حتی به تیم ملی دعوت شود. فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا هم قرعه‌کشی شده و در راه است و همین آل‌کثیر را امیدوار کرده تا درخشش سال گذشته را این‌بار بدون حاشیه و شادی گل آنچنانی تکرار کند.

عیسی بدشانسی آورد. در نبود مشاورین کاردرست، روی اشتباه غیرعمدی‌اش تأکید کرد و البته پای لرز خربزه‌ای که خورده بود هم نشست اما سال ۱۴۰۰ می‌تواند سال متفاوتی برای او باشد. سال پرواز دوباره عیسی و گشودن دروازه رقبا.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • واقعیت!

      خدا لعنت کنه اونایی را که از داخل به آسیا ریپورت نژاد پرستی دادن

    • شاهرخ

      AFC
      با دستاویز قرار دادن این مسئله
      در واقع ترمز پرسپولیس رو کشید..وگر نه مثل روز روشن بود که پرسپولیس با عیسی غیر قابل مهار است

      پاسخ ها

      • بدون نام

        یه جوری میگن آل کثیر انگار کیه بابا همون بازیکنی که سالی ۵ تا گل میزد ۴تاش پنالتی بود

    • بدون نام

      بیا که باید بترکونی

    • حدیث

      تو هم فکر کردی رونالدو هستی به جای این خود بزرگ بینی اخلاقتو درست کن که شش ماه دیگه به خاطر توهین ونژاد پرستی محروم نشی

      پاسخ ها

      • یه پرسپولیسی

        ینی چی الان؟!!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج