جاباما
۱۰۹۵۰۳۱
۲۸ نظر
۵۰۵۰
۲۸ نظر
۵۰۵۰
پ

این‌بار، نوبت به بوی مهران مدیری رسید!

سیل حضور تبلیغاتی - تجاری سلبریتی‌های وطنی به مهران مدیری رسید. مهران مدیری از عطر با برند خودش رونمایی کرد.

روزنامه شهروند - امین فرج‌پور: با سخت‌شدن شرایط فعالیت هنری در دوران شیوع کرونا و شکل‌گیری موجی که پای اغلب چهره‌های شناخته‌شده را به تلویزیون باز کرد، حالا دیگر کمتر چهره سینمایی را می‌توان یافت که یکی دو تبلیغ تلویزیونی در کارنامه‌اش نداشته باشد.

این‌بار، نوبت به بوی مهران مدیری رسید!

فضای خبری رسانه‌های سینمایی در روز‌های اخیر تحت‌تأثیر خبر برند عطر مهران مدیری بوده است. عطری به نام خود مهران مدیری، که نام او را به جمع سلبریتی‌هایی که در این صنعت، تجارت فعالیت دارند، افزوده است. هنرمندانی مانند لیلا حاتمی، هدیه تهرانی، نوید محمدزاده و بسیاری دیگر که بلندپروازانه گام به این مسیر نهاده‌اند، اما کمتر در این عرصه به موفقیت رسیده‌اند.

عطر مهران

همین یکی دو روز پیش بود که مهران مدیری از کلکسیون عطر اختصاصی خود رونمایی کرد. این مجموعه عطر که با قیمت هر ۱۰۰میلی‌لیتر ۶۵۵هزار تومان و به روایتی ۶۹۰هزار تومان عرضه شده است، شامل دو عطر زنانه و دو عطر مردانه است که تولیدکننده آن‌ها را «ناب و باشکوه» نامیده است.

این‌بار، نوبت به بوی مهران مدیری رسید!

در توضیح این عطر آمده: «عطر مهران مدیری تعاملی است میان دو هنر برجسته؛ فیلم و عطر. دنیایی از احساسات در تصویر و رایحه، رابطه‌ای میان چشم و بینی، جهانی از خاطرات که در هر لحظه با دیدن یک تصویر یا استشمام یک رایحه زنده می‌شود. فیلم و عطر هر دو لحظات را ثبت و ضبط می‌کنند و خاطرات و تجربیات گذشته را دوباره زنده می‌کنند. بماند به یادگار، لحظاتی شاد که با یک رایحه در ذهن ثبت می‌شود. بماند به یادگار، احساس شور و عشقی که با یک رایحه خوش همراه می‌شود. بماند به یادگار، رایحه خوش عطری که بر خاطرات نقش بسته است».

موج آگهی

انتشار خبر تولید کلکسیون عطر مهران مدیری را می‌توان گامی دیگر در راستای موج جدید فعالیت و حضور تبلیغاتی، تجاری سلبریتی‌ها در فضای رسانه‌ای ایران دانست. موجی که بعد از سخت‌شدن شرایط فعالیت هنری در دوران شیوع کرونا ایجاد شد و پای اغلب چهره‌های شناخته‌شده را به تلویزیون باز کرد. سیلی که با حضور چهره‌هایی مانند محمدرضا گلزار، امیرحسین آرمان، سحر ولدبیگی و همسرش نیما فلاح، سروش جمشیدی، پژمان جمشیدی، شبنم فرشادجو، بهنوش بختیاری، رویا تیموریان، میرطاهر مظلومی، امین حیایی، برزو ارجمند، آتیلا پسیانی، سیامک انصاری، محسن کیایی، آزاده صمدی و نوید محمدزاده جاری شد، که باعث شدند در سال‌جاری شاهد پررنگ‌ترین حضور سلبریتی‌ها در دنیای تبلیغات تلویزیونی باشیم.

این‌بار، نوبت به بوی مهران مدیری رسید!

حضوری که به قول شماری از رسانه‌ها باعث شد مشخص شود افسانه قهربودن برخی ستاره‌ها با تلویزیون سرابی بیش نیست و حتی برنده‌های سیمرغ بلورین و چهره‌های معترض سینما را هم با پول می‌توان به تلویزیون کشاند و راضی‌شان کرد که در آگهی‌های تلویزیونی حضور یابند.

عطر ستاره

البته ماجرای مهران مدیری و ارایه کلکسیون عطرش (برخلاف حضور تبلیغاتی او برای یک فروشگاه زنجیره‌ای) کمی تا قسمتی با فعالیت تبلیغاتی دیگر سلبریتی‌هایی که امسال روی آنتن رفتند، تفاوت دارد. فعالیت مدیری در حقیقت نه فعالیت تبلیغاتی، که فعالیت تولیدی است. آن‌هم در حوزه عطر، که در دنیا جزو مهم‌ترین حوزه‌های فعالیت تجاری، تبلیغاتی سلبریتی‌ها به شمار می‌آید و چهره‌های زیادی، از جانی دپ، جولیا رابرتز، آنتونیو باندراس، پنه‌لوپه کروز بازیگران هالیوودی تا بیانسه، ریحانا، جنیفر لوپز و آشر خوانندگان آمریکایی در عرصه تولید و تبلیغ عطر و دیگر لوازم آرایشی و بهداشتی فعالیت می‌کنند.

این ماجرا البته در ایران تا همین اواخر چندان رواجی نداشت و تازه سه چهارسال است که سلبریتی‌های وطنی متوجه این حیطه شده‌اند.

ایرانی‌ها در بازار عطر

پیش از مهران مدیری سلبریتی‌های ایرانی دیگری نیز عطر‌هایی با نام و رایحه مخصوص به بازار عرضه کرده‌اند. در این زمینه می‌توان به لیلا حاتمی، هدیه تهرانی، بهاره رهنما، نوید محمدزاده، بهنوش بختیاری و لیلا اوتادی اشاره کرد.

این‌بار، نوبت به بوی مهران مدیری رسید!

شاید بتوان آخرین چهره پیش از مهران مدیری را، که نامش را به‌عنوان برند عطر شنیدیم، بهاره رهنما دانست. بازیگری که همین یکی دوسال پیش، عطر فرانسوی خود را با همکاری کریستین دو سولویه (که یکی از سازندگان عطر دیور است) در ٦ رایحه برای سنین مختلف به بازار عرضه کرد. این عطر که در زمان خود با قیمتی منطقی و به صورت اینترنتی و البته مستقیم توزیع شد، چندان ماندگار نشد و حالا با گذشت تنها دوسال چندان نامی از آن در بازار عطر و ادوکلن باقی نمانده است.

نوید محمدزاده دیگر بازیگری است که همین یکی دو سال پیش برند عطر‌های زنانه و مردانه خود را به قیمت ۵۲۰هزار تومان روانه بازار کرد، که البته این امر با واکنش‌های متفاوتی در فضای مجازی روبه‌رو شد.

این‌بار، نوبت به بوی مهران مدیری رسید!

اما شاید اولین تلاش در این حیطه را بتوان به هدیه تهرانی نسبت داد. سوپراستار دو دهه اخیر سینمای ایران که با عطر زنانه «همیشه عشق» (با نام هدیه تهرانی) که تولید کمپانی Robertet فرانسه بود، در سال ٨٨ وارد این عرصه شد. عطر هدیه تهرانی که با قیمت مناسب ۳۰ هزار تومانی وارد بازار شده بود، بعد از گذشت ۱۱ سال هنوز کمتر از ۱۰۰ هزار تومان قیمت دارد و همین هم باعث ماندگاری آن در این عرصه شده است، به‌خصوص که تولیدکننده این عطر به کارش وارد و در دنیا به تولید عطر‌های مختلف با نام بازیگران مشهور است. عطر هدیه تهرانی البته بیشتر به صورت آنلاین عرضه می‌شود و به ندرت در فروشگاه‌های معتبر قابل دسترسی است.

این‌بار، نوبت به بوی مهران مدیری رسید!

لیلا اوتادی دیگر بازیگری است که به نامش عطر به بازار عرضه شده. اول‌بار در سال ٩٤ در روز تولد لیلا اوتادی بود که اعلام شد به زودی عطری با نام او روانه بازار می‌شود. او در اینستاگرام درباره روند تولید عطر لیلا اوتادی نوشته: «از طرف کمپانى «تمپتیشن» تولیدکننده عطر در فرانسه و امارات با من تماس گرفتن و پس از مذاکراتی که با نماینده خاورمیانه کمپانى داشتیم، پیشنهادشون براى تولید عطری به نام من رو پذیرفتم، عطری که قرار است در بازار امارات و سپس ایران و کشورهاى همسایه عرضه شود».

این‌بار، نوبت به بوی مهران مدیری رسید!

معتبرترین عطر تولیدشده به نام ستاره‌های ایرانی را، اما می‌توان متعلق به لیلا حاتمی دانست. عطر و ادکلنی با نام Teheran و برند لیلا حاتمی، که توسط شرکت عطر و ادکلن‌سازی پارفم Parfum تولید شده و با قیمتی نزدیک به ٤٠٠هزار تومان (که در سال‌های اخیر به حدود یک‌میلیون تومان رسیده) توزیع شده است.

این‌بار، نوبت به بوی مهران مدیری رسید!

بهرام رادان و بهنوش بختیاری، اما دو بازیگری هستند که با اینکه عطری به نامشان تولید نشده، اما به واسطه تولید ویدیو‌های تبلیغاتی درباره عطر مورد توجه قرار گرفته‌اند. رادان با ویدیوی یک‌دقیقه‌ای تبلیغ عطر «رویال وینتج»، خاص‌ترین عطر مردانه برند فرانسوی میکالف؛ و بهنوش بختیاری هم با ویدیویی که سیل عطر را در یک مغازه ادکلن‌فروشی نشان می‌داد، درحالی که بهنوش هم آن وسط در مغازه دراز کشیده بود!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ....

      ..همین عطر ها رو بالای پونصد تومن میفروشند ...پولمون کجا بود

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مفت هم بدن من نمیزنم همین مهران مدیری از دورهمی میدونی چقدر به جیب میزنه این سلبریتی ها پول مفت بیت المالو میگیرن با پاچه خواری و رانت و غیره

      • بدون نام

        به شما بگم یک بار برای همیشه این موضوع رو به خاطر بسپارید سلبریتی از جنس مردم نداریم سلبریتیها از قشر مرفه و لاکچری
        اینها از جنس مردم که هشتشون گرو نهشونه نیستند حداقل از جنس هشتاد درصد مردم نیستند
        حالا هی تشت از رو بوم میافته مردم شگفت زده و غافلگیر میشن دیروز شهاب حسینی امروز مهران مدیری فردا فلان و فلان

    • بدون نام

      چقدر مادرحاشیه سازی ماهر هستیم یک روزخودما ازیک نفر تعریف میکنیم روزبه دمی کوبی مش که همیشه چیزی برای سرگرم کردن مردم داشته باشیم وگرنه ب زندگی دیگران چکار داریم..

    • MR.PRAVIZI

      تو دنیا یه چیز مرسوم
      مثل جنیفر لوپز یا رونالدو یا....

      پاسخ ها

      • آرش

        ی چیزی که تو بالیوود به چشم میخوره اینه که محصولات کشور خودشون رو تبلیغ میکنن
        صنعت مد دارن
        مثل امیر حسین آرمان و بقیه

    • بدون نام

      این یک شگرده که از زن ایرانی استفاده ابزاری نمایند به کجا میرویم ؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        برو بابا

      • لیزارازو

        هیچ کسی مثل مدیری سر مردم کلاه نگذاشت و جیبشان را خالی نکرد وعده قرعه کشی که هزینه اش از جیب مردم رفت ولی قرعه کشی انجام نشد .همین مدیری دوست داشتنی از نیمی از مردم ایران دزدی کرده

    • عبدالرحمن

      شیاف روغن بنفشه!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اون که برند حکیم تبریزیانه

    • بدون نام

      اونوقت همین اینا میان دم از مشکلات مردم میزنن.جمع کنید بابا بسه دیگه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        طرز فکرت نشون میده و ثابت میکنه که مشکلات حقت بوده
        حال کن با مشکلاتت یا حسادتت رو درمان کن

      • بدون نام

        اینکه تبلیغ میکنند همه جای دنیا همینه فقط مردم اسکل هستند که فکر میکنند بازیگر و سلبریتی مردمی داریم
        جماعتی پولشون از پارو بالا میره و لایف استایلشون نمایش ثروت هست نمیتونن از جنس مردمی باشند

    • بدون نام

      بدون هیچ خلاقیتی aventus و black afghan رو کپی کرده !!!

      پاسخ ها

      • مروا

        مگه بوش کردی؟

    • بدون نام

      عطر بازیگرا خیلی مسخره اس فقط به غربی ها میاد برای مدیری نوید دیگه خیلی مسخره اس

    • بدون نام

      تبلیغ کنند
      به کسی چه
      مگه ما پولشون رو میدیم
      اسپانسر میده
      نکته فکر کردن برا تبلیغات کالا میان سراغ من و شما
      خوب میرن طرف چهره های مشهور

      پاسخ ها

      • msi

        دمت گرم

    • setareh

      خب ؟ همه جایِ دنیا همینه!

    • بدون نام

      مهران مديري خيلي فقير و بي پول است بايد دنبال هر كاري برود تا خرج خانواده اش را تامين كند.

    • بدون نام

      عطر هدیه تهرانی قیمتش ۱۹۱۱۰۰۰ تومنه کجا ۱۰۰ تومنه؟!!!!!!

    • بدون نام

      به عطر مردم هم گیر میدین به شما چه که اون چه عطری با چه قیمتی میزنه به من و تو چه

    • مهدی

      ایشان خودشان چه گلی توانشتند به سر مردم بزنند که عطر بنام این شخص بتواند ، اینگونه افراد شده‌اند مثلاً سلبریتی‌های ما، بروید کشکتان را بسآبید،عطرتان پیکش خودتان باشد

    • بدون نام

      به به ،

    • امیر کبیر

      مردم کاری بجز حاشیه درست کردن دیگه کاری هم دارند

    • Unco

      همه جای دنیا سلبریتیا تبلیغ میکنن این نه جرمه نه اشتباه دمشونم گرم

    • بدون نام

      چقدر ایران جای نفرین شده ایه آقای مدیری!.....
      بیشترین غرغر و سیاه نمایی رو علیه ایران امثال شما سلبریتی ها دارید و بیشترین عیش و رفاه هم مال شماست! واقعا تو ایران چقدر داره بهتون بد میگذره! جماعت گربه کوره!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج