۱۰۹۵۲۱۷
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

احتمال حضور خلیل‌زاده جای مددی در انتخابات

طبق شنیده‌های خبرنگار فرهیختگان باشگاه استقلال هنوز گزینه خود را انتخاب نکرده و در روز مجمع و با استماع برنامه‌های کاندیداها، به گزینه نهایی خود رای خواهد داد.

روزنامه فرهیختگان: طبق شنیده‌های خبرنگار فرهیختگان باشگاه استقلال هنوز گزینه خود را انتخاب نکرده و در روز مجمع و با استماع برنامه‌های کاندیداها، به گزینه نهایی خود رای خواهد داد.

انتخابات فدراسیون فوتبال فردا به‌منظور شناخت رئیس و اعضای هیات‌رئیسه جدید این فدراسیون در سالن اجلاس سران در شهر تهران درحالی برگزار خواهد شد که طبق یک قانون نانوشته معمولا مدیران عامل باشگاه‌ها به‌عنوان نمایندگان باشگاه‌هایی که عضو مجمع فدراسیون فوتبال به‌شمار رفته و حق رای خواهند داشت، در مجمع انتخاباتی شرکت می‌کنند، این درحالی است که طبق روال گذشته از باشگاه استقلال احمد مددی به‌عنوان مدیرعامل قاعدتا باید در مجمع انتخاباتی شرکت کند، البته این بدان معنا نیست که به‌طور حتم باید مدیرعامل در مجمع حضور یابد و بعضا حتی نمایندگانی از باشگاه‌ها مثل قائم‌مقام یا معاون اجرایی و افراد دیگر در مجمع انتخاباتی یا مجمع عمومی و عادی شرکت می‌کنند و این یعنی این موضوع همیشه ختم به مدیر عامل باشگاه نمی‌شود.

بر همین اساس از باشگاه استقلال شنیده می‌شود طی روزهای گذشته اسماعیل خلیل‌زاده، رئیس هیات‌مدیره باشگاه طی درخواستی از مددی به وی این پیشنهاد را داده است تا به‌جای مدیرعامل استقلال در مجمع انتخاباتی فوق شرکت کند که البته طبق شنیده‌ها این موضوع مورد رضایت مددی واقع شده است.

البته طبق شنیده‌های خبرنگار فرهیختگان باشگاه استقلال هنوز گزینه خود را انتخاب نکرده و در روز مجمع و با استماع برنامه‌های کاندیداها، به گزینه نهایی خود رای خواهد داد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج