۱۰۹۵۲۲۶
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

۲۷۰ دقیقه حساس برای خط حمله پرسپولیس!

تیم پرسپولیس در حالی به استقبال نیم فصل دوم می‌رود که هنوز مدیران این باشگاه نظر مهاجم موردنظر یحیی گل‌محمدی را جلب نکرده‌اند.

ورزش سه: تیم پرسپولیس در حالی به استقبال نیم فصل دوم می‌رود که هنوز مدیران این باشگاه نظر مهاجم موردنظر یحیی گل‌محمدی را جلب نکرده‌اند.

سرخپوشان پایتخت در نیم فصل اول وضعیت مطلوبی در خط حمله خود نداشتند اما در نهایت با ۲۱ گل، دومین تیم هجومی لیگ برتر لقب گرفتند. این در حالی است که با حضور عیسی آل کثیر و مهدی عبدی قرمزها انتظار داشتند که اوضاع بر وفق مراد باشد اما آل کثیر با محرومیت شش ماهه مواجه شد و عبدی نیز از فرم ایده آل فاصله گرفت تا جور آن ها را بازیکنان خط میانی و دفاعی بکشند.

پرسپولیسی ها در ۵ بازی آخر خود تعداد گل ها را دو رقمی کردند تا با آماری فوق العاده نیم فصل را به پایان برسانند و به استقبال فصل نقل و انتقالات بروند اما در پنجره زمستانی، مدیران باشگاه هنوز موفق به خرید مهاجم نشده‌اند. در روزهای اخیر شایعات زیادی پیرامون شهریار مغانلو به گوش رسیده اما حتی اگر در هفته جاری پرسپولیسی شود، بعید است که برای سه بازی باقی مانده نیم فصل چندان مورد استفاده باشد.

بنابراین برای دیدار مقابل سایپا، صنعت نفت و نفت مسجدسلیمان، یحیی گل محمدی باید با خط حمله قبلی اش وارد زمین شود و باید دید که او به زوج عالیشاه - امیری اعتماد می‌کند یا پس از چند بازی از مهدی عبدی در ترکیب اصلی استفاده خواهد کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج