۱۰۹۵۲۶۴
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

سیتیزن‌ها چهاردهمین برد متوالی‌ را جشن گرفتند

شاگردان پپ گواردیولا با کسب یک پیروزی خانگی در هفته بیست‌و‌ششم لیگ برتر انگلیس، فاصله خود با تیم دوم جدول را افزایش دادند.

خبرگزاری تسنیم: شاگردان پپ گواردیولا با کسب یک پیروزی خانگی در هفته بیست‌و‌ششم لیگ برتر انگلیس، فاصله خود با تیم دوم جدول را افزایش دادند.

سیتیزن‌ها چهاردهمین برد متوالی‌ را جشن گرفتند

هفته بیست‌و‌ششم لیگ برتر فوتبال انگلیس، عصر امروز (شنبه) با برگزاری یک دیدار در ورزشگاه اتحاد شهر منچستر آغاز شد که در آن تیم فوتبال منچسترسیتی موفق شد میهمان خود وستهام را با نتیجه 2 بر یک شکست دهد.

روبن دیاس در دقیقه 30 و جان استونز در دقیقه 68 برای سیتی گلزنی کردند و تنها گل وستهام هم در دقیقه 43 به وسیله مایکل آنتونیو به ثمر رسید.

با این نتیجه که چهاردهمین برد متوالی و هجدهمین بازی بدون باخت پی‌در‌پی منچسترسیتی در فصل جاری لیگ برتر انگلیس بود، این تیم 62 امتیازی شد و حاشیه امنیت خود را در صدر جدول به 13 امتیاز افزایش داد. شاگردان پپ گواردیولا از ماه نوامبر سال 2020 که در خانه تاتنهام تن به شکست دادند، دیگر در لیگ برتر انگلیس متحمل شکست نشده‌اند اما تیم فوتبال وستهام هم با قبول هفتمین شکستش در این فصل با 45 امتیاز در رده چهارم باقی ماند هرچند که ممکن است این جایگاه را از دست بدهد.

امروز سه بازی دیگر در لیگ برتر انگلیس برگزار می‌شود که در بازی نخست برایتون، تیم علیرضا جهانبخش میهمان وست‌برومویچ خواهد بود، از ساعت 21 لیدزیونایتد از استون‌ویلا پذیرایی می‌کند و از ساعت 23:30 نیوکاسل در خانه به مصاف ولورهمپتون می‌رود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج