جاباما
۱۰۹۵۴۴۴
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

مهمانی عمو پورنگ برای عید نوروز ۱۴۰۰

مسلم آقاجانزاده از ساخت و پخش کار نمایشی جدید و خاصی که فیلمبرداری‌اش از ۲۵ اسفندماه آغاز می‌شود، خبر داد که عید نوروز و رمضان ۱۴۰۰ روی آنتن خواهد رفت.

خبرگزاری تسنیم: مسلم آقاجانزاده از ساخت و پخش کار نمایشی جدید و خاصی که فیلمبرداری‌اش از ۲۵ اسفندماه آغاز می‌شود، خبر داد که عید نوروز و رمضان ۱۴۰۰ روی آنتن خواهد رفت.
مهمانی عمو پورنگ برای عید نوروز ۱۴۰۰
چندی پیش، برنامه «بچه محل» مسلم آقاجانزاده و داریوش فرضیایی (عمو پورنگ) در شبکه دو به پایان رسید و حالا خبر از ساخت کار نمایشی جدیدی به نویسندگی و کارگردانی برادران درویشعلی‌پور به گوش می‌رسد که همچون سال گذشته، تنورِ کنداکتور تلویزیون را گرم نگه می‌دارند.
به تعبیر آقاجانزاده، این کار نمایشی خاص و متفاوت از کارهای گذشته این گروه است و از ۲۵ اسفند، با آماده شدن دکور و لباس و گریم، فیلمبرداری‌اش را در تهران آغاز خواهد کرد.
او گفت: «این روزها شهرام خلج از گریمورها و چهره‌پردازان خوب سینما و تلویزیون، مشغول چهره‌پردازی شخصیت‌های این کار نمایشی است که ۱۲ شخصیت اصلی دارد. شخصیت‌هایی که بازیگران حرفه‌ای و کاربلد ایفای‌شان خواهند کرد و عمو پورنگ مثل گذشته در نقشِ خودش اما با چهره‌پردازی و اتفاقات جدید در این پروژه، حضور مؤثر و ویژه خودش را خواهد داشت.»
آقاجانزاده تاکید کرد: «فعلاً به دلیل آماده شدن شرایط تولید مثل گریم، لباس و دکور که خیلی نقش ویژه‌ای در این کار خواهند داشت به جزئیات بیشتری از این پروژه اشاره نمی‌کنم اما این کار نمایشی، ۴۰ قسمتی است که ان‌شاءالله در عید نوروز و ماه مبارک رمضان روی آنتن شبکه دو سیما خواهد رفت. نگارش فیلمنامه این کار نمایشی ادامه دارد و هدف‌گذاری‌مان مثلِ همیشه روی خانواده است و به طورخاص ضمن کار روی اقوام، روی شخصیت‌های اصلی داستان هم کار ویژه‌ای می‌شود.»
وی در پایان خاطرنشان کرد: «از ۲۵، ۲۶ اسفندماه که فیلمبرداری آغاز شود باید شبانه‌روزی کار تولید را پیش ببریم تا بتوانیم از همان شب عید نوروز، این کار نمایشی را به آنتن برسانیم.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج