۱۰۹۵۵۴۲
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

آذری: به کریمی و هاشمی رای دادم

مدیرعامل تیم فولاد خوزستان گفت: عده‌ای می‌گفتند آذری در کنار کریمی موج سواری می‌کند که خودش در جایگاه دیگری کاندیدا شود.

خبرگزاری میزان: مدیرعامل تیم فولاد خوزستان گفت: عده‌ای می‌گفتند آذری در کنار کریمی موج سواری می کند که خودش در جایگاه دیگری کاندیدا شود.

سعید آذری مدیرعامل تیم فولاد خوزستان، بعد از برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال اظهار داشت: قاعدتا رقابت خیلی شدیدی بود. جدا از هر اتفاقی که افتاده بود. مسئولیتی که مجمع برعهده عزیزی خادم گذاشت؛ امیدوارم بتوانند به نحو احسن انجام وظیفه کنند. از آقای علی کریمی، آجرلو و هاشمی هم تشکر می‌کنیم که آمدند در مجمع شرکت کردند.

وی درباره کاندیدای مورد نظرش در دو مرحله تاکید کرد: دور اول به علی کریمی رای دادم و در دور دوم به هاشمی رای دادم. برای کاندیدا رای جدول مقایسته‌ای تهیه کردم و بر این اساس رای دادم.

آذری در خصوص تلاش هایش برای اصلاح اساسنامه عنوان کرد: باید اساسنامه اصلاح بشود و فوتبالی‌ها ورود کنند. از کارم و رای هرگز پشیمان نیستم از روز اول هم اعلام کردم و این پایان راه فوتبالی‌ها نیست. جدا از اتفاقی که در مجمع اتفاق افتاد به شهادت خود شما تنها مدیرعاملی که برای تغییر اساسنامه تلاش کرد شاید بتوانم بگویم من بودم.

مدیرعامل تیم فولاد خوزستان در رابطه با شایعات انتخاباتی پیرامونش افزود: عده‌ای می‌گفتند آذری می‌خواهد در کنار کریمی موج سواری کند که خودش در جایگاه دیگری کاندیدا شود. فکر می‌کنم از امروز کار کریمی و علی کریمی‌ها شروع شد و باید تلاش کنند. آن‌ها در چهار سال بعدی کار خود را انجام بدهند و تابوی ورود فوتبالی‌ها به عرصه مدیریت شکسته شد. این حق فوتبالی‌ها است و مطمئنم یک روز فرد فوتبالی روی کرسی مدیریت فدراسیون می‌نشیند.

آذری در مورد روش انتخاباتی علی کریمی گفت: در مورد اشخاص نمی‌خواهم صحبت کنم، ولی هر کس در انتخابات روش خود را دارد. کریمی هم به این روش عمل کرد. با کریمی صحبت کردم؛ فلسفه اش این بود که اصلا مخالفت با لابی و این مسائل دارد. هر قهرمانی می‌خواهد به عنوان کاندید حضور پیدا کند باید بداند هر لابی گری به معنای فساد نیست. با وضعیتی که یکسری ساختار‌های فدراسیون دارد تا تغییر نکند؛ آرا در اختیار طیف خاصی است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج