جاباما
۱۰۹۵۷۱۲
۲ نظر
۵۰۰۴
۲ نظر
۵۰۰۴
پ

خداداد افشاریان، رییس جدید کمیته داوران؟

یک پیشکوست داوری معتقد است که خداداد افشاریان اگر بخواهد ریاست کمیته داوران را برعهده بگیرد، باید از پذیرفتن سمت‌های دیگر خوددداری کند.

ایسنا: یک پیشکوست داوری معتقد است که خداداد افشاریان اگر بخواهد ریاست کمیته داوران را برعهده بگیرد، باید از پذیرفتن سمت‌های دیگر خوددداری کند.

رای‌گیری هیات رییسه فدارسیون فوتبال انجام شد و خداداد افشاریان توانست با رای آوردن به عنوان کارشناس، به هیات رییسه راه پیدا کند. با توجه به این که رییس کمیته داوران باید عضو هیات رییسه باشد، این داور بازنشسته شانس بالایی برای رسیدن به این سمت دارد.

خداداد افشاریان، رییس جدید کمیته داوران؟

حیدر سلیمانی، پیشکسوت داوری در این خصوص گفت: با توجه به رای‌گیری‌های انجام شده و حضور خداداد افشاریان در هیات رییسه جدید و با توجه به این که او تنها داور بازنشسته هیات رییسه جدید است، شانس بسیار بالایی برای رسیدن به ریاست کمیته داوران را دارد. البته او اگر قرار است این سمت را قبول کند، نباید زیر بار مسئولیت‌های اجرایی دیگر برود و وقتش را باید برای داوری صرف کند. اگر می‌خواهد به نظارت و نمایندگی‌اش برسد، همان بهتر است که رییس کمیته داوران نشود.

وی ادامه داد: او باید برنامه ریزی دقیقی برای داوری و آینده آن بکند و آن برنامه را برای اجرا به دپارتمان بدهد. نباید بگذارد دپارتمان داوری شهر به شهر بچرخد و در کارهای اجرایی دخالت کند. او باید به فکر آموزش و استعدادیابی باشد. امثال او، ترکی، کامرانی‌فر و فغانی حاصل استعدادیابی روسای پیشین کمیته داوران بودند و روسای چند سال اخیر هیچ عملکرد مثبتی در این امر نداشتند. بزرگترین ضعف داوری سال‌های اخیر، استعدادیابی بوده است و او باید با تمام تمرکز روی پیشرفت جامعه داوری فکر کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      گل بود و به سبزه نیز آراسته شد یه لنگی میره یکی دیگه میاد خخخ

      پاسخ ها

      • امیر

        خدا پرسپولیسیه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج