۱۰۹۵۷۲۶
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

ترکیب استقلال دوباره دگرگون می‌شود

طبق شنیده‌های «فرهیختگان» به احتمال زیاد این سیستم یعنی بازی با سه‌دفاع یک‌بار دیگر در رفسنجان تکرار شده و آبی‌پوشان از لحاظ سیستمی مشابه آنچه را در اصفهان اتفاق افتاد در دیدار امروز تکرار خواهند کرد.

روزنامه فرهیختگان: طبق شنیده‌ها به احتمال زیاد این سیستم یعنی بازی با سه‌دفاع یک‌بار دیگر در رفسنجان تکرار شده و آبی‌پوشان از لحاظ سیستمی مشابه آنچه را در اصفهان اتفاق افتاد در دیدار امروز تکرار خواهند کرد.

تیم فوتبال استقلال امروز از ساعت۱۵ در چارچوب هفته شانزدهم رقابت‌های لیگ برتر درحالی به مصاف مس رفسنجان می‌رود که برخی بازیکنان به‌دلیل مصدومیت به این بازی نخواهند رسید. داریوش شجاعیان به‌دلیل مصدومیت نمی‌تواند برای تیمش به میدان برود و این درحالی است که رشید مظاهری هم که تا دو روز پیش مشکلی از لحاظ مصدومیت نداشت به گفته خودش به‌دلیل درد به بازی مس نخواهد رسید. البته این دروازه‌بان پیش از این توسط کادرفنی به نیمکت تبعید شده بود. درواقع ماجرا درخصوص مظاهری به این شکل اتفاق افتاد که از هفته گذشته گمانه‌زنی‌ها درخصوص بازی‌کردن سیدحسین حسینی در دیدار مقابل مس رفسنجان قوت گرفت و کار تا جایی پیش رفت که هرچه زمان به این دیدار نزدیک شد این امر محتمل‌تر شد که حسینی به‌جای مظاهری در دیدار هفته شانزدهم مقابل مس درون دروازه استقلال خواهد ایستاد.

در ادامه و با حتمی‌شدن این اتفاق در تمرین روز گذشته آبی‌پوشان و مطلع‌شدن مظاهری از این قضیه ابتدا با این بهانه که عزیزیان توجهی به وی ندارد تمرین را به‌حالت قهر ترک کرد اما بعد از دقایقی این گلر از رختکن بیرون رفت و مصدومیت را بهانه و تمرین را ترک کرد. عکسی از حضور در بیمارستان نیز منتشر کرد تا ثابت کند مشکلش مصدومیت بوده با این حال دروازه‌بان اصلی استقلال در این فصل با اعلام این باشگاه دراختیار کمیته انضباطی باشگاه قرار گرفت تا به بی‌نظمی‌های این دروازه‌بان در فصل جاری و به‌خصوص موضوع اخیر رسیدگی شود.

در این خصوص باشگاه استقلال اعلام کرد: «در پی بی‌انضباطی رشید مظاهری، دروازه‌بان استقلال در تمرین امروز این تیم، این دروازه‌بان به کمیته انضباطی باشگاه استقلال جهت ادای توضیحات دعوت شد. باشگاه استقلال با هرگونه بی‌انضباطی برخورد خواهد کرد چراکه راه موفقیت در همدلی و البته نظم درون‌تیمی است.» البته طبق شنیده‌های «فرهیختگان»، برخی مشکلات مالی و انجام ندادن تعهدات باشگاه در قبال پرداختی‌های مالی به این دروازه‌بان باعث شده است او این مشکلات اخیر را ایجاد کند و ماجرا فقط به نیمکت‌نشینی مربوط نیست.

سیستم شاید همان سیستم ترکیب اما دگرگون

در حساس‌ترین دیدار هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران، استقلال در ورزشگاه نقش‌جهان به مصاف سپاهان اصفهان رفت. برای این دیدار محمود فکری، سرمربی استقلال تیمش را در این دیدار با ترکیب رشید مظاهری، سیاوش یزدانی، محمد دانشگر، عارف غلامی، وریا غفوری، بابک مرادی، آرش رضاوند، مهدی مهدی‌پور، فرشید اسماعیلی، مهدی قایدی و ارسلان مطهری روانه میدان کرد. استقلال درنهایت این دیدار را با یک نمایش ضعیف و انتقادآمیز ۲ بر صفر شکست خورد و با کوهی از حاشیه و البته نگرانی برای هوادارانش به تهران بازگشت، این درحالی است که در ادامه آبی‌پوشان این شانس را آوردند که با تقارن این ایام پرحاشیه با تعطیلات نیم‌فصل، کمی تا قسمتی شرایط برای آنها آرام شود که این امر باعث شد تا حدودی مشکلات‌شان را حل کنند، با این حال استقلال حالا بعد از شکست از سپاهان به یک زمین سفت دیگر رسیده و اگر محمود فکری که همچنان اعتقاد داریم با حمایت و دخالت وزارت ورزش در این تیم ماندگار شد نتواند تیمش را از این دیدار سربلند بیرون بیاورد چه‌بسا آخرین شانس‌های خود را نیز بسوزاند و آنگاه آبی‌ها باید به فکر سرمربی جدید باشند.

با این حال استقلالی‌ها با ترکیبی که در بالا به آن اشاره شد در مقابل سپاهان بازی کردند و یک‌بار دیگر با سیستم سه‌دفاع مقابل حریف قدرتمند اصفهانی به میدان رفتند. این درحالی است که طبق شنیده‌های «فرهیختگان» به احتمال زیاد این سیستم یعنی بازی با سه‌دفاع یک‌بار دیگر در رفسنجان تکرار شده و آبی‌پوشان از لحاظ سیستمی مشابه آنچه را در اصفهان اتفاق افتاد در دیدار امروز تکرار خواهند کرد، با این حال به‌نظر می‌رسد دگرگونی در ترکیب با توجه به عملکرد برخی چهره‌های این تیم در دیدار هفته پانزدهم مقابل سپاهان دور از ذهن نباشد. به‌طور حتم این تغییرات از درون دروازه آغاز خواهد شد و استقلالی‌ها امروز سیدحسین حسینی را در قفس توری به‌جای مظاهری مورد استفاده قرار خواهند داد.

با این حال اگر شواهد درست باشد و فکری بخواهد طبق آنچه تیمش طی روزهای گذشته تمرین کرده بر همان اساس ترکیب تیمش را ارنج کرده و بچیند یک‌بار دیگر استقلال را با سه‌دفاع روانه میدان می‌کند با این تفاوت که این‌بار به احتمال زیاد محمدحسین مرادمند را به‌جای سیاوش یزدانی در قلب خط‌دفاع قرار می‌دهد و از محمد دانشگر و همچنین عارف غلامی در دو سوی این بازیکن استفاده خواهد کرد. این درحالی است که یزدانی نیز می‌تواند در ترکیب دفاعی تیم قرار گرفته و به‌جای یکی از این سه نفر شانس بازی داشته باشد.

برای خط هافبک استقلال در سمت راست حضور وریا غفوری و در سمت چپ با توجه به وضعیت اخیر بابک مرادی حضور محمد نادری تقریبا قطعی است و برای سه هافبک میانه میدان می‌توان حالات مختلفی را متصور بود که محتمل‌ترین آن حضور مهدی مهدی‌پور و مسعود ریگی در کمربند میانی وسط زمین و فرشید اسماعیلی جلوی آنها خواهد بود و این در حالی است که این شانس برای بابک مرادی و آرش رضاوند و حتی سیداحمد موسوی نیز وجود خواهد داشت تا در ترکیب تیم قرار بگیرند.

در خط جلوی استقلال نیز با توجه به غیبت‌های اخیر مهدی قایدی به احتمال بسیار زیاد این بازیکن در دیدار عصر امروز نیمکت‌نشین خواهد شد و در فاز هجومی نیز آبی‌پوشان بازهم دچار تغییرات شده و این‌بار به‌جای قایدی، شیخ دیاباته با رهایی از بند مصدومیت جایگزین این بازیکن شده و زوج خط‌حمله استقلال را در این دیدار با ارسلان مطهری تشکیل خواهد داد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج