جاباما
۱۰۹۵۸۷۷
۵۰۹۵
۵۰۹۵
پ

رپورتاژ آگهی

بهترین تشک طبی موجود در بازار کدامند؟

یک تشک طبی نیروی وزن بدن را به طور یکنواخت توزیع کرده، از فشار بر روی بدن می‌کاهد. این تشک‌ها همچنین با حمایت مناسب از بدن و هم راستا نگه داشتن ستون فقرات، سر و گردن به کاهش درد‌های مزمن در این نواحی کمک می‌کنند.

تشک طبی باکیقیت یکی از بهترین سرمایه گذاری‌هایی است که می‌توانید برای سلامتی خود و عزیزانتان انجام دهید. تشک‌های طبی نه تنها برای افراد مسن و یا بیمار بلکه برای پیشگیری از بیماری و یا بهبود شرایط خواب سایر افراد نیز مفیدند. یک تشک طبی نیروی وزن بدن را به طور یکنواخت توزیع کرده، از فشار بر روی بدن می‌کاهد. این تشک‌ها همچنین با حمایت مناسب از بدن و هم راستا نگه داشتن ستون فقرات، سر و گردن به کاهش درد‌های مزمن در این نواحی کمک می‌کنند.

بهترین تشک طبی موجود در بازار کدامند؟

انتخاب بهترین تشک طبی

هنگام انتخاب یک تشک طبی نباید تنها به مشاهده عنوان "تشک طبی" بر روی آن اکتفا کرد. پارامتر‌ها و نکات مهمی وجود دارد که هنگام خرید یک تشک طبی باید به آن توجه شود. در ادامه به برخی از این نکات اشاره می‌کنیم:

میزان سفتی یا Firmness

بار‌ها به افراد دارای کمر درد توصیه شده است که باید برای کاهش درد روی تشک‌های سفت بخوابند. توصیه‌ای که لزوما برای همه افراد کارساز نیست. واقعیت این است که میزان سفتی مناسب تشک برای هر فرد به عادات او هنگام خواب بستگی دارد. افرادی که عادت دارند به پهلو بخوابند، بهتر است از تشک‌های طبی نرمتر استفاده کنند. این نوع تشک‌های طبی کمتر به بازو و ران فشار وارد می‌کنند. برخی از مدل‌های پیشرفته‌تر تشک طبی مانند تشک‌های طبی دانلوپیلو دارای سفتی‌های متفاوت در نقاط مختلف تشک هستند. به گونه‌ای که تشک در ناحیه‌ای که شانه و باسن قرار می‌گیرد نرم‌تر بوده، در نتیجه با پایین رفتن این قسمت ها، کل ستون فقرات در یک راستا قرار می‌گیرد.

بهترین تشک طبی موجود در بازار کدامند؟

امری که به کاهش درد در این مناطق کمک شایانی می‌کند. تشک‌های سفت‌تر مانند تشک‌های طبی سری Life ۴۰۰۰ دانلوپیلو، برای افرادی که بر روی شکم می‌خوابند یا وزن بیشتری دارند، مناسب ترند. یکی از بزرگترین مزایای تشک‌های طبی دانلوپیلو آن است که این تشک ها، تمام انحنا‌های بدن را مستقل از نحوه قرارگیری آن به طور کامل می‌پوشانند.

نوع مواد سازنده

تشک‌های طبی می‌توانند از مواد مختلفی ساخته شوند: طبیعی یا مصنوعی. متداول‌ترین مواد برای ساخت تشک‌های طبی، مموری فوم، لاتکس، فنر، کپسول‌های هوا و یا ترکیب این موارد هستند. مطالعات نشان داده است برخی افراد مبتلا به بیماری‌های خود ایمنی مانند آرتریت و لوپوس، یا مبتلایان به مشکلات تنفسی مانند آسم و آلرژی، وقتی در برابر برخی مواد شیمیایی قرار می‌گیرند، علائم بیماریشان تشدید می‌شود. درون ساختار برخی از تشک‌ها مواد سمی مانند پلاستیک ها، فوم، لاتکس مصنوعی ساخته شده از مواد شیمیایی، و نیز چسب‌ها استفاده می‌شود. این مواد شیمیایی منشا بوی نامطبوع این نوع تشک‌ها نیز هستند. به همین دلیل بسیاری از این بیماران ترجیح می‌دهند از تشک‌های طبی ساخته شده از مواد طبیعی مانند لاتکس طبیعی استفاده کنند. تولیدکنندگان زیادی وجود دارند که ادعای استفاده از مواد ارگانیک و طبیعی را دارند، اما باید پیش از خرید از صحت این ادعا اطمینان حاصل کرد. تاییدیه‌های بین المللی متفاوتی که در این حوزه وجود دارد، می‌توانند به مصرف کنندگان در این زمینه کمک کنند. به عنوان مثال موسسات مختلفی نظیر موسسه شرلی منچستر، دانشکده میکروبیولوژی دانشگاه لیدز انگلستان، موسسه استاندارد بریتانیا (BSI) و موسسه Which? کیفیت تشک‌های لاتکس طبیعی دانلوپیلو و مقاومت آن‌ها در برابر انواع باکتری ها، حشره‌های تخت خواب و دیگر آلرژن‌ها را تایید کرده اند.

بهترین تشک طبی موجود در بازار کدامند؟

تشکی طبی از دل طبیعت

برند آلمانی دانلوپیلو اولین برندی است که به استفاده از لاتکس طبیعی در ساخت کالای خواب روی آورد. دانلوپیلو لاتکس مورد نیاز برای ساخت کالای خواب خود را مستقیما از صمغ درختان کائوچو تامین می‌کند. استفاده از لاتکس ۱۰۰% طبیعی، طراحی مدرن، کیفیت ساخت بالا، قابلیت تسکین فشار و دوام بالا تنها بخشی از ویژگی‌های تشک‌های طبی دانلوپیلو است. مقاومت ذاتی لاتکس طبیعی به حفظ شکل اولیه اش، ماندگاری و طول عمر بالای این نوع تشک‌ها را تضمین کرده است. خواص هایپوآلرژیک لاتکس طبیعی در کنار فناوری ActiproTM به کار رفته در تشک‌های طبی دانلوپیلو نیز، موجب محافظت در برابر آلرژن‌ها، انواع میکروب‌ها و قارچ‌ها در این تشک‌ها شده است.

بهترین تشک طبی موجود در بازار کدامند؟

در حال حاضر دانلوپیلو، تنها برند تشک طبی لاتکس طبیعی در بازار ایران است. شرکت ژرمن کالا تنها وارد کننده مستقیم و بی واسطه کالای خواب دانلوپیلو در ایران می‌باشد که بیش از ۸۰ نوع کالای خواب دانلوپیلو را در فروشگاه اینترنتی خود عرضه کرده است. تشک‌های طبی دانلوپیلو عرضه شده توسط این شرکت، از ضمانت اصالت، گارانتی ۵ ساله و امکان خرید قسطی برخوردارند. امکان بازدید حضوری پیش از خرید و تخفیف ویژه خرید اولی‌ها از دیگر تسهیلاتی است که ژرمن کالا برای رفاه حال خریداران خود فراهم کرده است. هر آنچه از خریدی مطمئن و آسوده انتظار دارید را ژرمن کالا در اختیار شما قرار داده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج