جاباما
۱۰۹۵۹۵۳
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

محدودیت‌ نوروزی برای شهرهای نارنجی، زرد و قرمز

رحمانی فضلی با بیان اینکه در ایام نوروز در شهرهای نارنجی زرد و قرمز محدودیت اعمال می شود، گفت: هم اکنون روند کلی کرونا در کشور به جز استان خوزستان روندی ثابت و نزولی است.

خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور عصر امروز در جمع خبرنگاران طی سخنانی اظهار داشت : امروز جلسه ستاد هماهنگی اطلاع رسانی اقتصادی را داشتیم که طی آن مباحثی مطرح شد که نشان از این دارد که دوستان پیگری های مختلف و خوبی داشتند.

وی افزود: یکی گزارش مربوط به نیروی انتظامی در حوزه نظارت بود و یک‌گزارش هم مربوط به اصناف در همین حوزه بود که قابل تقدیر است و امیدواریم ادامه داشته باشد.

وزیر کشور ادامه داد: در مورد تامین کالا در نوروز و رمضان هم مباحثی مطرح شد و دستگاه های متولی گزارشی دادند که خوب بود و ما نگرانی در این مورد نداریم و در حوزه کالاهای اساسی قیمت هایی مصوب شد و تعیین وظیفه شد تا صنوف بر آن نظارت داشته باشند.همچنین گزارشی درباره کمیت و کیفیت تولید کالا بعد از تحریم ها در جلسه مطرح شد و این گزارش دال بر این است که با رشد مناسب در این حوزه روبرو هستیم.

محدودیت‌ نوروزی برای شهرهای نارنجی، زرد و قرمز

رحمانی فضلی گفت: موضوع دیگر بحث ثبت سفارش کالا برای شش ماهه 1400 با توجه به تغییر دولت و نوع فضای سیاسی و اقتصادی کشور بود. بر این تاکید شد تا در تامین و ذخیره سازی کالا تصمیمات مناسبی گرفته شود و حداقل برای سه ماهه اول سال پیش بینی ها انجام شود.

وی تصریح کرد: موضوع بعدی تقویت و تشویق مردم بر استفاده از فضای گردشگری در ایام نوروز با توجه به محدودیت های کرونایی بود. در شهرهای نارنجی زرد و قرمز محدودیت اعمال می کنیم. هم اکنون روند کلی کرونا در کشور به جز استان خوزستان روندی ثابت و نزولی است که این نتیجه همکاری مردم و وزارت بهداشت است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج