جاباما
۱۰۹۵۹۸۴
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

نکونام: رقابت در بالای جدول کاملا نابرابر است

سرمربی فولاد خوزستان می‌گوید تمام تلاششان را برای موفقیت فولاد انجام می‌دهند، اما به خاطر بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی فولاد، شرایط نابرابر است.

ایسنا: سرمربی فولاد خوزستان می‌گوید تمام تلاششان را برای موفقیت فولاد انجام می‌دهند، اما به خاطر بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی فولاد، شرایط نابرابر است.

جواد نکونام در نشست خبری بعد از بازی مقابل ذوب آهن گفت: می دانستیم به خاطر شکل بازی که از سمت مربی حریف پیاده می شود، بازی سختی خواهیم داشت. یک بازی بسته و فیزیکی بود و می دانستیم که باید زود به گل برسیم، موقعیت های خوبی خلق کردیم و توانستیم به گل برسیم. بعد از گل اول اگر دقت می کردیم می توانستیم گل دوم و سوم را به ثمر برسانیم اما متاسفانه نیمه اول توپ هایمان گل نشد و محسن فروزان یک مهار خیلی خوب داشت و یک لحظه غفلت نزدیک بود کار دستمان دهد.

او افزود: می دانستیم تیم حریف در نیمه دوم فشار می آورد چند بازیکن بلند قد به زمین آوردند و بازیکنان دفاع را کم کردند اما ما شکل تیممان را حفظ کردیم و در ضد حمله و شرایط عادی بازی اگر دقت می کردیم می توانستیم گل های بیشتری بزنیم. بی دقت بودیم و اگر این گل هارا می‌زدیم شرایط بهتری برای ما رقم می خورد. چند موقعیت را از دست دادیم و دروازه بان حریف چند مهار خوب داشت و اگر شهاب گردان دروازه بان نبود شرایط بهتری برای ما رقم می خورد. از عملکرد تیم راضی هستم و توانستیم بازی را کنترل کنیم. اشتباهاتی داشتیم که رفع می کنیم. اینکه تیم از شرایط مسابقه خارج شده بود و با توجه به شرایط کرونا نمی توانستیم بازی دوستانه داشته باشیم هم مزید بر علت شد. در ادامه راه خواهید دید که شرایط تیم ها در جدول و بازی ها چگونه خواهد بود.

نکونام در ادامه در خصوص ادامه لیگ اظهار کرد: ما قطعا تلاشمان را می کنیم و روی تمام بازی ها برنامه داریم و به روند رو به رشدمان ادامه خواهیم داد و به خاطر هواداران و بزرگی نام باشگاه فولاد تلاشمان را خواهیم کردتا بهترین عملکرد را داشته باشیم. تاپایان بازی ها اتفاقات زیادی ممکن است بیفتد ما بازی پلی آف و ملی را داریم که وقفه ای در لیگ خواهیم داشت. این طور که گفته می شود ممکن است لیگ تا اواخر تیر یا اوایل مرداد ادامه داشته باشد. صحبت درباره ادامه لیگ باتوج به شرایط کرونا و اینکه استراحت کم است سخت است اما ما تمام تلاشمان را می کنیم.

سرمربی فولاد خوزستان با اشاره به بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی فولاد گفت: تا الان که ما اینجا هستیم ما نمی توانیم بازیکن به خدمت بگیریم و دیدید که امروز هم دچار مشکل بودیم و با توجه به اینکه تیم های بالای جدول هزینه می کنند و بازیکن می خرند واقعا شرایط نابرابر است. پارسال توانستیم از فصل نقل و انتقالات استفاده کنیم و شرایط خوبی داشتیم اما امسال این شرایط را نداریم و نمی توانیم یار بگیریم و این شرایط باعث می شود بیشتر تلاش کنیم. امیدوارم آسیب دیدگی و ویروس کرونا به تیم آسیب نزند. فقط باید تلاش کنیم اما رقابت کاملا نابرابر است.

نکونام در ابتدای نشست با اشاره به درگذشت زلاتکو کرانچار، گفت: درگذشت آقای کرانچار را تسلیت می گویم. امیدوارم خداوند به خانواده ایشان صبر دهد. کرانچار از افرادی بود که برای فوتبال ما زحمت های زیادی کشیده بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج