جاباما
۱۰۹۵۹۹۶
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

واکنش پیروز قربانی به رای جنجالی حاج صفی

پیروز قربانی، مربی تیم فوتبال سایپا گفت: واقعاً در جریان ریز مطالب نیستم، اما زوم کردن روی برخی از موضوعات دردی از ما دوا نمی کند.

خبرورزشی: پیروز قربانی، مربی تیم فوتبال سایپا گفت: واقعاً در جریان ریز مطالب نیستم، اما زوم کردن روی برخی از موضوعات دردی از ما دوا نمی کند.

پیروز قربانی پس از شکست یک بر صفر تیم فوتبال سایپا مقابل پرسپولیس در هفته شانزدهم رقابت های لیگ برتر در خصوص شرایط مالی باشگاه سایپا اظهار داشت: نسبت به مبلغی که باید تا نیم فصل پرداخت می‌شد کمی عقب هستند، اما نظم مالی خوبی دارند. به نظر من میران باشگاه تاکنون هرچه که لازم بوده در حد توان خود فراهم کرده اند.

وی درمورد انتخابات فدراسیون فوتبال و عدم انتخاب علی کریمی، عنوان کرد: در آن سطح از انتخابات اتفاقاتی رخ می‌دهد که طبیعی است. نمی‌توان گفت مهندسی، اما لابی‌گری از نوع مثبتش انجام می شود. امیدوارم هر اتفاقی رخ می‌دهد برای فوتبال ایران خیر باشد.

مربی تیم فوتبال سایپا درمورد اینکه حاج‌صفی گفته بود به کریمی رای داده و سپس مشخص شد که به شخص دیگری رای داده است، گفت: درخصوص این موضوع اظهارنظر نکنم بهتر است. به هر حال حاج صفی هم یک فوتبالیست است و حق رای داشت و براساس چیزی که در ذهنش بود رای داده است. واقعاً در جریان ریز مطالب نیستم، اما زوم کردن روی برخی از موضوعات دردی از ما دوا نمی کند.

قربانی دلیل اینکه روی نیمکت تیمش حضور نداشت و عملکرد تیم سایپا در این بازی، خاطرنشان کرد: تیم مان خوب بازی کرد و برای ما مهم این است که تیم خوب بازی کند. اگر فرایند درستی را طی کنیم به نتیجه هم خواهیم رسید. من دو جلسه محروم بودم و به همین دلیل روی نیمکت نبودم. بعد از مصاحبه‌ای که انجام دادم مرا به نشر اکاذیب متهم کردند که ای ‌کاش مرا به چیز دیگری متهم می‌کردند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا این رای موجب می‌شود تا در ادامه سکوت کنید یا خیر، تصریح کرد: خیر؛ من هر حرفی که به صلاح فوتبال ما باشد را مطرح می‌کند، حتی اگر ۱۰ جلسه محروم شوم. به رای کمیته انضباطی هم احترام می‌گذارم. وظیفه‌ام است هر کاری برای موفقیت تیمم از دستم برمی‌آید انجام دهم. ای کاش مرا به نشر اکاذیب متهم نمی کردند، چون من هرچه باشم دروغ نمی‌گویم و سر حرف‌هایم هستم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج