۱۰۹۶۰۳۹
۲ نظر
۵۰۰۳
۲ نظر
۵۰۰۳
پ

عربشاهی: پرسپولیس با شیوه برانکو بازی می‌کند

پیشکسوت پرسپولیس گفت:در حال حاضر شیوه بازی پرسپولیس شباهت زیادی به زمان بازی این تیم با سرمربیگری برانکو داشت. در حال حاضر جلوی میلاد سرلک ۵ بازیکن شناور هستند.

خبرگزاری فارس: پیشکسوت پرسپولیس گفت:در حال حاضر شیوه بازی پرسپولیس شباهت زیادی به زمان بازی این تیم با سرمربیگری برانکو داشت. در حال حاضر جلوی میلاد سرلک ۵ بازیکن شناور هستند.

ضیا عربشاهی در مورد پیروزی یک بر صفر پرسپولیس مقابل سایپا اظهار داشت: پرسپولیس در این مسابقه قصد داشت از خط حمله تیم سایپا را پرس کند. برخی انتقاد می‌کنند که چرا پرسپولیس مهاجم هدف ندارد در حالیکه اگر بازیکنان پرسپولیس در زدن ضربات آخر دقت کنند و با همین شیوه هم می‌توانند به هر تیم ۲ یا ۳ گل بزنند.

وی افزود: در حال حاضر شیوه بازی پرسپولیس شباهت زیادی به زمان بازی این تیم با سرمربیگری برانکو داشت. در حال حاضر جلوی میلاد سرلک ۵ بازیکن شناور هستند. گاهی عالیشاه به عنوان مهاجم هدف است گاهی وحید امیری ، نورالهی و گاهی دیگر بازیکنان. در زمان برانکو نیز در پرسپولیس سه مهاجم جلوی کامیابی نیا به این روش بازی می‌کردند. وحید امیری، محسن مسلمان و مهدی طارمی ضمن اینکه بال‌های چپ و راست هم خوب نفوذ می‌کنند و موقعیت گلزنی با ارسال‌هایشان ایجاد می‌کنند.

عربشاهی تصریح کرد: سعید آقایی در نیمه اول بازی با سایپا ارسال‌های خطرناک خوبی داشت که یکی از آنها ضربه سر شیرجه‌وار امیری بود که گل نشد. پرسپولیس با بهترین روش بازی می‌کند. همین بازی شناور و حضور ۵ بازیکن باعث می‌شود که پرسپولیس در محوطه جریمه همیشه نفرات زیادی داشته باشد اما بی دقتی در زدن ضربات آخر باعث می‌شود که گل‌های بیشتری نزنند.این مشکل هم فقط با تمرین قابل حل است آنقدر باید بازیکنان تمرین کنند تا در زدن ضربات آخر استرس نداشته باشند.

پیشکسوت پرسپولیس با اشاره به وضعیت فنی تیم سایپا گفت: این تیم هم خوب بازی کرد اما مشکلش ضعف دو دفاع میانی بود. اگر پرسپولیس در این مسابقه بیشتر در عمق دفاع حریف بازی می‌کرد شانس های بیشتری برای گلزنی به دست می‌اورد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • کیسه ویاران دوچرخه سواران

      بابا دست ازسراین تیم بردارین هی برانکو برانکو راه انداختن یحیی خیلی دانشش ازبرانکوبالاتره

      پاسخ ها

      • یحیی گلمحمدی

        برانکو دیگه نیست ما الان آقا یحیی را داریم و به بودنش افتخار میکنیم.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج