۱۰۹۶۱۱۷
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

وزارت خارجه برای میزبانی به کمک ایران می‌آید؟

بحرین شانس زیادی برای میزبانی از بازی‌های گروه ایران در مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ دارد.

ورزش سه: بحرین شانس زیادی برای میزبانی از بازی های گروه ایران در مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ دارد.

بعد از لغو بازی های دور برگشت مقدماتی جام جهانی کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرد بازی ها در خرداد ماه به صورت متمرکز و در یکی از کشورها برگزار خواهد شد. سپس از کشورهای درگیر این بازی ها خواست در صورت اعلام آمادگی برای میزبانی شرایط خود را اعلام کنند که هم بحرین برای برگزاری این بازی ها اعلام آمادگی کرد و هم ایران و اکنون خبر رسیده که شاید بحرین شانس بیشتری برای میزبانی از مسابقات مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ در گروه ایران داشته باشد.

گفتنی است در ماه های اخیر شرایط میزبانی بحرین مورد ارزیابی قرار گرفته بود. نه برای برگزاری بازی های مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ در هفته های باقی مانده. بحرین قصد داشت در اسفند ماه میزبان جام ملت های نوجوانان آسیا با حضور ۱۶ تیم از جمله ایران باشد که این بازی ها در نهایت به بهانه شیوع ویروس کرونا لغو شد؛ پیش تر فیفا بازی های جام جهانی نوجوانان را لغو کرده بود و اعلام کرد بازی ها در سال ۲۰۲۱ با همان میزبان های قبلی جام ملت ها و جام جهانی در سال ۲۰۲۳ برگزار می شود. فدراسیون فوتبال بحرین که از ماه ها قبل خود را برای برگزاری این مسابقات آماده کرده بود حالا از آمادگی کامل خود برای میزبانی بازی های مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ با حضور ایران خبر می دهد.

در سال ۲۰۱۶ هم بحرین میزبان جام ملت های جوانان آسیا بود که تیم ایران مشترکا با ویتنام به عنوان سومی دست پیدا کرد و راهی جام جهانی شد. فدراسیون فوتبال ایران در تلاش است میزبانی بازی ها را برعهده بگیرد و حتی دیشب عزیزی خادم رییس جدید فدراسیون فوتبال گفت برای گرفتن امتیاز میزبانی از وزارت امور خارجه هم کمک خواهد گرفت. در نهایت در روزهای آینده میزبان گروه ایران مشخص خواهد شد. تیم ملی با توجه به شکست در برابر تیم های عراق و بحرین در دور رفت برای صعود به جام جهانی باید در بازی های برگشت برنده شود. اسکوچیچ گفته است تیم ملی آماده بازی در هر کشوری برای صعود به جام جهانی است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج