جاباما
۱۰۹۶۱۲۹
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

تیم منتخب هفته شانزدهم لیگ برتر

سپاهان و پرسپولیس بیشترین نماینده را در تیم منتخب هفته شانزدهم دارند.

خبرگزاری ایلنا: سپاهان و پرسپولیس بیشترین نماینده را در تیم منتخب هفته شانزدهم دارند.

هفته شانزدهم رقابت‌های لیگ برتر هم به پایان رسید و هشت دیدار در روز گذشته برگزار شد. در این میان برخی بازیکنان مثل همیشه در ترکیب تیم‌های خود عملکرد خوبی داشتند که تیمی منتخب از این نفرات تشکیل دادیم.

دروازه‌بان: محمدحسین اکبر منادی (سایپا)

مثل بازی نیم فصل اول چهره ویژه تیمش در دیدار با پرسپولیس بود و با وجود یک گلی که دریافت کرد بارها با واکنش‌های به موقعش مانع بیشتر شدن اختلاف شد و باعث شد سایپا تا پایان بازی به بازگشت امیدوار بماند.

مدافع راست: نادر محمدی (پیکان تهران)

مدافع مطرح پیکان در لیگ بیستم، در مصاف با صنعت نفت آبادان هم پاس گل داد. محمدی که با پرتاب‌های دستی بلندش در هفته‌های گذشته شرایط گلزنی همبازیانش را فراهم می‌کرد، روی گل اول تیم پیکان تاثیرگذار بود و سامان فلاح روی ارسال او در دقیقه ۸ گلزنی کرد.

مدافع میانی: سید جلال حسینی (پرسپولیس)

کاپیتان پرسپولیس درحالی برای چهارمین بار برای سرخ‌پوشان در لیگ بیستم گلزنی کرد که برای سومین بار در لین دوره از مسابقات لیگ برتر بود که شاگردان گل محمدی با گلزنی کاپیتان خود به پیروزی می‌رسند. با حضور سید جلال حالا پرسپولیس خلع نبود مهاجمان خود را پرکرده است

مدافع میانی: مسیح زاهدی (مس رفسنجان)

مدافع تیم مس رفسنجان در مصاف با استقلال به واسطه تنها گلی که وارد دروازه حریف کرد می‌توانست زمینه ساز برد تیمش باشد اما در نهایت یک امتیاز برای تیم محمد ربیعی به ارمغان آورد. زاهدی با ارائه یک بازی منظم به غیر از گلزنی یک شانس خوب برای گلزنی هم در نیمه دوم داشت که با مهار سیدحسین حسینی راهی به دروازه نیافت. بر اساس آمار متریکا، زاهدی، در قطع پاس (۵)، دفع توپ (۷) و موفقیت در نبردها (۸۳٪) هم بهترین بازیکن زمین بود.

مدافع چپ: امید نورافکن (سپاهان)

مقابل تیم سرمربی سابقش عملکرد درخشانی داشت و هم توانست مانع نفوذ حریف از جناح راست شود و هم در حمله به تیمش کمک کند. هوشیاری او در پاس گلی که به شهباززاده داد برتری تیمش را رقم زد. مدافع جوان سپاهان در لیگ بیستم در پست دفاع چپ عملکرد خیلی خوبی در ترکیب تیمش داشته است.

هافبک دفاعی: احسان حاج‌صفی (تراکتور)

با وجود اینکه در تمرینات تیم حضور نداشت و جدا از تیم به مسجد سلیمان سفر کرد و این روزها هم بابت اتفاقات مجمع فدراسیون مورد انتقاد است ولی این موضوع تاثیری روی بعد فنی بازی او نداشت و پاس فوق‌العاده‌ای که روی دروازه حریف ارسال کرد با گلزنی عباس‌زاده مانع شکست تیمش شد.

هافبک دفاعی: سجاد جعفری (نفت مسجد سلیمان)

بازیکن کارساز تیم نفت برای مجتبی حسینی، در اولین مصاف زیر نظر داریوش یزدی هم گلزنی کرد. جعفری که از ابتدای نیمه دوم به میدان رفته بود تک گل نفت برابر تراکتور را وارد دروازه حریف کرد و نمره ۸.۳۲ را هم در پایان مسابقه دریافت کرد.

هافبک راست: سیامک نعمتی (پرسپولیس)

با بازگشت مهدی شیری به سمت چپ خط دفاعی نعمتی حالا در پست تخصصی خود بازی می‌کند تا به خوبی بتواند برای سرخ‌پوشان مثمر ثمر باشد. وی در بازی با سایپا سید جلال را در یک موقعیت خوب قرار داد تا او بتواند گل برتری پرسپولیس را به ثمر برساند.

هافکب هجومی: آیاندا پاتوسی (فولاد خوزستان)

وینگر آفریقایی فولاد که در ابتدایی بازی به مناسبت تولد فرزندش توسط هم بازی های خود سورپرایز شده بود در بازی فولاد با ذوب‌آهن از انگیزه بالایی برخوردار بود و در نتیجه همین موضوع باعث شد پاتوسی گل پیروزی بخش فولاد را به ثمر برساند.

هافبک چپ: حسین زامهران (نساجی)

نساجی درحالی نیم فصل دوم را آغاز کرد که با توجه به وضعیت خود جدول رده بندی در نیم فصل دوم شاهد تغییر و تحولات زیادی بود. آنها در نخستین بازی خود در نیم فصل دوم درحالی با آلومینیوم به تساوی رسیدند که حسنی زامهران ستاره این تیم در این بازی بود و تنها گل شاگردان مجید جلالی را در این بازی به ثمر رساند.

مهاجم: سجاد شهباززاده (سپاهان)

آماده‌ترین مهاجم حال حاضر لیگ است و از تک موقعیت‌ها هم به خوبی استفاده می‌کند تا تفاوت‌ها را رقم بزند. نفوذ خوب او و پیدا کردن فضای خالی میان مدافعان گل گهر تک گل بازی و پیروزی بخش تیمش را رقم زد.

تیم منتخب هفته شانزدهم لیگ برتر

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • وحید. ش

      پس کیسه کو...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج