۱۰۹۶۱۷۹
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

انتقاد اعطا از حذف ردیف بودجه تاسیس موزه معماری

سخنگوی شورای شهر تهران گفت: شهرداری نسبت به ایجاد موزه معماری بی توجهی می کند.

خبرگزاری ایسنا: سخنگوی شورای شهر تهران گفت: شهرداری نسبت به ایجاد موزه معماری بی توجهی می کند.
علی اعطا در جریان دویست و هفتاد و هفتمین جلسه شورا گفت: در دو سال اخیر در شورا تلاش زیادی کردیم موزه معماری تهران ایجاد شود و حتی در بودجه سال ۹۹ شهرداری، به پیشنهاد کمیته معماری و طرح های شهری ردیفی اختصاصی به همین منظور به مبلع پنج میلیارد تومان ایجاد شد.
وی با بیان اینکه در یک سال گذشته با این که تکلیف قانونی برعهده شهرداری بود، به آن عمل نشد، افزود: گفته شد در میان برخی مدیران ارشد شهرداری، از این امر که ردیف مصوب بودجه ۹۹ بوده است، ممانعت به عمل آمده است و این امر جای تعجب دارد.
اعطا با تاکید بر اینکه شورای شهر امسال پیگیری های گسترده ای چه در جلسات و چه در مذاکرات شفاهی و حضوری انجام داد، افزود: موزه معماری تهران یک نهاد صنفی و یا بخشی نیست و مرکزی فرهنگی متعلق به همه مردم شهر است و انتظار می رفت شهردار محترم تهران که تخصص معماری دارند، نسبت به این موضوع توجه بیشتری مبذول کنند.
اعطا ادامه داد: متاسفانه در لایحه بودجه امسال، ضمن بررسی ها دیدیم این ردیف برای سال ۱۴۰۰ به پیشنهاد شهرداری صفر شده است و این امر به آن معنی است که شهرداری تصمیم گرفته این تکلیف قانونی را برای سال ۱۴۰۰ حذف کند.
سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر اینکه ما در کمیسیون معماری و شهرسازی با این امر مخالفیم و به پیشنهاد کمیته معماری و طرح های شهری این ردیف را با ۱۰ میلیارد تومان احیاء کردیم، گفت: در جلسه کمیسیون تلفیق صبح امروز سه شنبه، تصویب شد و انشاءالله در صحن هم حائز اکثریت آرا خواهد شد.
وی تاکید کرد: امیدوارم با تصویب این ردیف حداقل در باقیمانده این دوره از مدیریت شهری، شهرداری نسبت به این امر فرهنگی توجه نشان دهد و این انتظار همگانی و عمومی را برآورده کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج