جاباما
۱۰۹۶۲۳۴
۱۶ نظر
۵۰۰۸
۱۶ نظر
۵۰۰۸
پ

وضعیت خوزستان از امروز «ویژه» اعلام شد

وزیر کشور با اشاره به اعلام وضعیت ویژه برای خوزستان از امروز، گفت: این وضعیت ویژه از این منظر است که همه دستگاه ها فرصت ها، منابع و امکانات خود را به سمت خوزستان روان کنند.

ایسنا: وزیر کشور با اشاره به اعلام وضعیت ویژه برای خوزستان از امروز، گفت: این وضعیت ویژه از این منظر است که همه دستگاه ها فرصت ها، منابع و امکانات خود را به سمت خوزستان روان کنند.

عبدالرضا رحمانی فضلی در پایان جلسه قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مقابله با کرونا در جمع خبرنگاران گفت: در جلسه امروزقرارگاه گزارشی از مصوبات قبلی قرارگاه عملیاتی و ستاد ملی ارائه شد که بر همین اساس تا به امروز در انجام و اجرای مصوبات در ستاد ملی و قرارگاه عملیاتی به روز هستیم که جای قدردانی از همه دستگاه های ذیربط دارد.

وضعیت خوزستان از امروز «ویژه» اعلام شد

وی افزود: گزارش دیگری در خصوص روند بیماری در کل کشور ارائه شد که به حمدالله به جز خوزستان در سایر استان ها روند ثابت کاهشی را شاهد هستیم که نشان از تلاش وزارت بهداشت و همه دستگاه های معین دارد.

وی تاکید کرد: از سوی دیگر رعایت، مشارکت و همکاری همه مردم در این مهم بسیار اثرگذار بوده، هر چه از مردم قدردانی کنیم زحمات و تلاش آنها را نمی توانیم جبران کنیم. مردمی که از سال ۹۸ درگیر سیل بودند. عید نوروز را نتوانستند برگزار کنند و سال ۹۹ نیز درگیر مسائل کرونا در حوزه های اقتصادی، اجتماعی و همچنین محدودیت ها بودند. لذا باید از همه مردم قدردانی کنیم. بی تردید همراهی مردم کلید حل مشکل این بیماری است.

وزیر کشوردر بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به انجام اقدامات مناسب ظرف دو هفته گذشته در استان خوزستان گفت: با انجام این اقدامات رعایت پروتکل های بهداشتی در این استان از ۲۰ درصد به ۷۰ درصد افزایش پیدا کرده و محدودیت های بین شهری و درون شهری به شدت اعمال و رعایت می شود. همچنین کسبه این استان نیز همکاری مناسبی داشتند و تقاضای حمایت را مطرح کرده بودند که همه این موارد مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود: مرزها در استان خوزستان بسته است و تنها ایرانی هایی که به عراق سفر کرده بودند هنگام برگشت از آنها تست گرفته می شود که در صورت مثبت بودن به بیمارستان هدایت می شوند و اگر تست شان منفی باشند به خانه می روند.

رحمانی فضلی ادامه داد: هنگامی که مرز بسته می شود به سایر استان های مرزی فشار می آید که مقرر شد محدودیت ها در این استان ها نیز اعمال شود. این شرایط تا دو هفته دیگر ادامه پیدا می کند و تلاش ما بازگشت وضعیت عادی به خوزستان است. در حقیقت به دنبال تغییر روند هستیم. ۱۲ هزار و ۵۰۰ تست روزانه توسط وزارت بهداشت انجام می شود و نیروهای مسلح نیز آمادگی خود را برای در اختیار گذاشتن ظرفیت ها و امکانات اعلام کرده اند.

وزیر کشور تاکید کرد: از امروز برای خوزستان وضعیت ویژه اعلام کرده ایم و ویژه از این منظر است که همه دستگاه ها، فرصت ها ، منابع و امکانات خود را به سمت خوزستان روان کنند تا خوزستان مشکلی نداشته باشد. همچنین در ایجاد و احداث بیمارستان ها اولویت خاصی برای خوزستان در نظر گرفته شده است.

رحمانی فضلی در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به نزدیکی ایام نوروز به طرح شهید سلیمانی اشاره کرد و افزود: ظرف دو هفته در طرح شهید سلیمانی مانور سراسری با اولویت استان خوزستان برگزار خواهد شد. در جلسه امروز مسئول بازار و رئیس علوم پزشکی این استان ارتباطی داشتند که پس از بحث و بررسی تصمیمات خوبی اتخاذ شد. امیدواریم با پیگیری تصمیمات، به زودی شاهد توفیق در این استان باشیم.

وی ادامه داد: بی تردید ما به مردم خوزستان مدیون هستیم. مردمی که سیل خوزستان را متحمل شدند، سیلی که آثار آن تا شش ماه ادامه دارد و پس از آن نیز موضوع کرونا بود که به این ترتیب بازار در این مدت در خوزستان نتوانست کار کند. امیدواریم با کمک همه روند را تغییر دهیم و به مرحله عادی و ایمنی برسیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      زود نیست!

      پاسخ ها

      • مهدی

        هیچ محدودیتی در خوزستان وجود ندارد اینها همه دروغ است شاید زیردستان آقای وزیر به ایشان دروغ گفته اند عامل انتشار کرونا خود دولت است چرا بعد یکسال مرزها را باز گذاشتید مبارزه با کرونا فقط در تلویزیون است وجود فیزیکی ندارد

    • اریا ایرلنی

      والله ما که توی خوزستان هستیم بجز شعار هیچ خبر دیگری نیست چند روز راه رو بستن ولی دوباره باز کردن ملت بدون ماسک جولان میدن هیچ خبری هم از ماموران بهداشت نیست همه مشاغل هم باز هستن

    • بدون نام

      كجاي مرزها بسته است..مرز چذابه یه دقیقه بسته نشد وتا الان هم باز میباشد

    • شهر خون

      جنگ 8ساله و مقاومت خوزستانیها وخرمشهریها را نگفتی می گفتی خیلی بهتر بود

    • بدون نام

      تو را خدا تعطیل کنید

    • علی

      چقدر دروغ میگید دیروز دوستم رفت عراق سر کار

    • بدون نام

      شاید در رابطه با جای دیگری صحبت میکند چون اگر ما در خوزستان زندگی میکنیم این محدودیت ها را نمی بینم.
      این حرفها هم مثل شعار دوهفته تعطیل کردن خوزستان است که فقط شعار بود.

    • دختر محمود نقاش

      والا همه مردم ایران حتی با دست کم گرفتن گرونا بازم قرمز نشدن..یه نظرم باسد روی مشکل فرهنگی خوزستان کار کرد

    • بدون نام

      خوزستان هیچ خبری نیست داروها هم هر روز کرون تر میشن هیچ کمکی هم نمیشه برادران عراقی هم ازادانه رفت و امد میکنند .فقط حرف خالی

    • بدون نام

      نتیجه باز گذاشتن مرزها

    • روح الله ذاکر

      من به عنوان یک ایرانی همه این بدبختی‌ها تقصیر دو نفر نمکی و حریرچی استعفا استعفا استعفا استعفا استعفا استعفا استعفا استعفا

    • بدون نام

      خیلی جالب .سفر با خودروی شخصی ممنوع.اما با اتوبوس وهواپیما ازاد.جهان حیرت کرده ازاین همه تدبیر ما

    • ایران

      وقتی مرز باز باشه عراقیهاهم. به سمت خوزستان سرازیر میشن وضع اینه

    • بدون نام

      تو را خدا تعطیل کنید

    • بی نام

      خوزستانم وطنم تو همه بدبختی ها و سختی ها همیشه اولی.ولی تو بودجه نفت وگازت آخری

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج