۱۰۹۶۳۶۷
۲ نظر
۵۰۰۷
۲ نظر
۵۰۰۷
پ

طاهرزاده: بازیکن بگیرند، جام‌ها را درو می‌کنند

بهنام طاهرزاده که همیشه با حرارت و تعصب خاصی درباره پرسپولیس و اتفاقاتش حرف می‌زند درباره بازی با سایپا، مشکل گلزنی تیم محبوبش و مهاجمان جوان سرخ‌ها صحبت کرده که می‌خوانید: همانطور که حمید مطهری گفت کادر فنی لیستی به باشگاه داده و آقایان سمیعی و شکوری باید سریعاً اقدام کنند.

روزنامه ایران ورزشی: بهنام طاهرزاده که همیشه با حرارت و تعصب خاصی درباره پرسپولیس و اتفاقاتش حرف می‌زند درباره بازی با سایپا، مشکل گلزنی تیم محبوبش و مهاجمان جوان سرخ‌ها صحبت کرده که می‌خوانید:

همانطور که حمید مطهری گفت کادر فنی لیستی به باشگاه داده و آقایان سمیعی و شکوری باید سریعاً اقدام کنند. درست است پرسپولیس در صدر جدول قرار دارد اما بازهم در فاز حمله و دفاع بازیکن می‌خواهد. الان سیدجلال عالی کار می‌کند اما سن و سالش بالاست. حضور در چند جام مصدومیت و محرومیت دارد و این بازیکنان کشش ندارند. دوباره اگر بخواهند با این تیم بروند مثل دو باری که به فینال آسیا رسیدند بازیکن کم خواهیم داشت پس باشگاه باید سریعاً دست بجنباند.

پرسپولیس غیر از مهاجم، به مدافع میانی هم نیاز دارد. البته شرایط خط حمله با آمدن ترابی و آل‌کثیر خیلی بهتر می‌شود اما تا آمدن اینها زمان می‌برد. به همین خاطر باشگاه باید سریعاً اقدام کند و در بخش هجومی و دفاعی بازیکن بگیرند. مطمئن باشید اگر این اتفاق بیفتد پرسپولیس مثل یووه، بارسا و منچستر می‌تواند چند جام را درو کند به شرطی که در خطوطی که کادر فنی نیاز دارد هر چه سریع‌تر بازیکن بگیرند. پرسپولیس پتانسیل بالایی دارد و یکی از امیدهای قهرمانی است به شرطی که خواسته‌های کادر فنی اجرا شود. آقای سمیعی هم نباید زیاد بحث مالی را پیش بکشد و هر جور شده بازیکن جدید جذب کنند. پرسپولیس و استقلال هر دو متعلق به وزارت ورزش هستند اما نمی‌دانم چرا استقلال اینقدر راحت بازیکن می‌گیرد و پرسپولیس نمی‌تواند. این جای سؤال دارد. امیدوارم هم وزارتخانه هم مدیران باشگاه پرسپولیس کمک کنند که اگر اینگونه شود پرسپولیس می‌تواند نتایج فوق‌العاده‌ای بگیرد.

درست است که ما در سیرجان ۵ گل به گل‌گهر زدیم اما در آن بازی هم تیم آقای قلعه‌نویی خوب کار کرد و وقتی گل خورد توانستیم در ضدحمله با بازی خیلی عالی عالیشاه که در روز خوبش بود و نفوذهای فوق‌العاده‌ای می‌کرد آن نتیجه را به دست بیاوریم. در آن بازی پرسپولیس تمام موقعیت‌هایش گل شد اما یک روزی مثل سایپا هم اینطوری نمی‌شود. منتهی فوتبال اینطوری نیست که هر بازی پیش بیاید شما چند گل بزنی. اگر آنالیز کنید می‌بینید پرسپولیس از ده تا برد ۹ تایش را با یک گل اختلاف برده و این ضعف گلزنی در تیم وجود دارد که امیدوارم با حضور ترابی و آل‌کثیر و جذب مغانلو برطرف شود.

مهدی عبدی مهاجم بسیار خوبی است. جالب است که او در مسابقات بزرگ اعتماد به نفس بالایی دارد و مرد بازی‌های بزرگ است اما در بازی‌های لیگ نتوانسته انتظارات کادر فنی را برآورده کند. الان یحیی چاره‌ای ندارد که از این مهاجمان استفاده کند چون موجودی‌اش همین است. خدا را شکر بزرگترهای تیم مثل سیدجلال و نوراللهی خوب کار می‌کنند و گل می‌زنند. یحیی هم فعلاً نمی‌تواند کاری کند تا ترابی و مغانلو و آل‌کثیر بیایند اما تا آنها بیایند شرایط همین است و باید با همین تک گل زده‌ها امتیاز جمع کرد. واقعیت این است که عمکرد مهاجمان پرسپولیس در لیگ خوب نبوده. رمضانی که اصلاً خوب نبوده اما با آمدن آل‌کثیر و ترابی شرایط حتماً بهتر می‌شود.

مهدی عبدی و مهدی‌خانی جوان هستند و آینده فوتبال ایران به حساب می‌آیند. اینها وارد تیم بزرگی شده‌اند و باید حرفه‌ای‌تر زندگی و فکر کنند. اگر قرار باشد اینها همین نوسان را داشته باشند و اینقدر بالا و پایین داشته باشند به خودشان ضربه می‌زنند. شما روند وحید امیری، سیدجلال و نوراللهی را ببینید که چقدر کم‌ نوسان دارند. این برمی‌گردد به زندگی بیرون از فوتبال آنها که از حواشی دور هستند. شما ببینید مهدی عبدی که آن گل‌های مهم را در بازی‌های بزرگ زد چطور اینطوری افت می‌کند و نیمکت‌نشین می‌شود. دلیل اینها زندگی بیرون از فوتبال است پس بازیکنانی مثل عبدی و مهدی‌خانی باید با تمرکز بیشتر، حواس جمع و استراحت به موقع شرایط‌شان را تغییر بدهند.

سیدجلال با توجه به شرایط سنی که دارد در بحث زندگی حرفه‌ای واقعاً روی اصول پیش می‌رود و به همین خاطر مثل بازیکنان تراز اول دنیا به کار خودش ادامه می‌دهد و بزرگی می‌کند. پرسپولیس با داشتن رهبر قدرتمندی مثل او شرایط بسیار خوبی پیدا کرده چرا که بازیکنان سرشان را پایین انداخته‌اند و کار خودشان را می‌کنند. تیم هم حاشیه‌ای ندارد. این مسأله را از مربیان گرفته تا بازیکنان می‌بینید. آنها همیشه دنبال بحث‌های فنی هستند و مثل برخی تیم‌ها دنیال حاشیه‌ها و مسائل داوری نمی‌روند. شما اگر مصاحبه‌های یحیی، سیدجلال، امیری و نوراللهی را ببینید متوجه می‌شوید چقدر حرفه‌ای عمل می‌کنند در حالی که برخی تیم‌ها به خاطر همین حاشیه‌ها و درگیر شدن با فضای مجازی و رسانه‌ها صدر را از دست دادند بازیکنان و مربیان پرسپولیس فقط فکر تیم خودشان هستند و درباره تیم‌های دیگر حرف نمی‌زنند. این بی‌حاشیه بودن و حرفه‌ای عمل کردن به علاوه یکدل بودن بازیکنان باعث موفقیت این تیم شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      احسنت کاملا موافقم

    • علی اکبر اردانه

      با سلام با دیدگاه‌های شما موافقم یادتون باشه ساختن بسیار مشکل و تخریب بسیار آسان است جوان‌ها را از دست ندهید و بخاطر

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج