جاباما
۱۰۹۶۳۸۹
۲ نظر
۵۰۰۰
۲ نظر
۵۰۰۰
پ

برکناری فکری دردی دوا نمی‌کند

کاپیتان سابق تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه اصلی‌ترین مشکلات استقلال به مدیریت این تیم برمی‌گردد، گفت: ضعف اصلی استقلال، سوءمدیریت است.

خبرورزشی: کاپیتان سابق تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه اصلی‌ترین مشکلات استقلال به مدیریت این تیم برمی‌گردد، گفت: ضعف اصلی استقلال، سوءمدیریت است.

سعید مراغه‌چیان در خصوص نیم‌فصل اول لیگ برتر اظهار داشت: بیشتر بازی‌های نیم‌فصل را تماشا کردم و متأسفانه باید بگویم اُفت زیادی در آن وجود داشت. شاید سه یا چهار بازی، تماشایی و جذاب بود و این برای فوتبال ما خوب نیست.

وی ادامه داد: پرسپولیس تیم یکدستی بود و توانست نتایج خوبی هم کسب کند اما در مجموع بازی‌ها چنگی به دل نزد و نتوانستیم لیگ فنی را در نیم فصل اول داشته باشیم.

کاپیتان پیشین تیم فوتبال استقلال در مورد عملکرد این تیم گفت: آبی‌پوشان به لحاظ نتیجه‌گیری خوب بودند و نسبت به سال‌های گذشته که این تیم در رده‌های پایین قرار داشت، امسال نتایج خوبی گرفته و هفته‌ها صدرنشین بوده است. شاید آنها بازی زیبایی نداشتند، ولی توانستند هفته‌ها صدرنشین باشند و در چند هفته آخر صدرنشینی را تقدیم رقیب سنتی کردند.

مراغه‌چیان افزود: مردم بازی زیبا می‌خواهند و استقلال باید در نیم‌فصل دوم هم زیبا، بازی و هم نتایج قابل قبولی کسب کند. کادر فنی استقلال باید ضعف‌های خود را پوشش دهد. نقطه‌ ضعف‌های اصلی استقلال، هافبک و دفاع وسط است که با جذب دو بازیکن خوب می‌تواند از لحاظ فنی شرایط بهتری داشته باشد.

وی در مورد اتفاقاتی که پس از بازی با سپاهان برای استقلال رخ داد و بحث برکناری فکری گفت: برکناری فکری، مشکلی را از تیم دوا نمی‌کند، او نتایج خوبی گرفته، هفته‌ها صدرنشین بوده و حالا باید از این تیم حمایت کرد. وقتی سرمربی تحت فشار قرار می‌گیرد، هم خود او و هم بازیکنان از لحاظ روحی و روانی شرایط خوبی نخواهند داشت و تیم دچار حاشیه می‌شود.

وی در مورد نقطه ضعف اصلی آبی‌پوشان گفت: به اعتقاد من، اصلی‌ترین ضعف استقلال، مدیریت این تیم است. حال این سؤال مطرح است که مددی چگونه و از کجا به استقلال آمد؟ آیا او در باشگاه سایپا هم مدیریت می‌کرد؟ ضعف‌های مدیریتی به استقلال ضربه زده، حتی پیشکسوتان هم مدیریت مددی را قبول ندارند و همین مسئله باعث شده که آبی‌پوشان دچار مشکلات زیادی شوند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • فرهاد

      اولین کار برانکو بی اعتنایی به پیشکسوتان بود و باید همین رویه اجرا شود

    • بدون نام

      این خانه از اساس خراب است

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج