جاباما
۱۰۹۶۳۹۴
۱ نظر
۵۰۱۲
۱ نظر
۵۰۱۲
پ

آغاز پیش‌تولید «سلام بمبئی» بعد از نوروز

قربان محمدپور از آغاز پیش تولید سریال شبکه نمایش خانگی «سلام بمبئی» به‌عنوان اولین سریال تولید مشترک ایران و هند، بعد از نوروز ۱۴۰۰ خبرداد.

خبرگزاری مهر: قربان محمدپور از آغاز پیش تولید سریال شبکه نمایش خانگی «سلام بمبئی» به‌عنوان اولین سریال تولید مشترک ایران و هند، بعد از نوروز ۱۴۰۰ خبرداد.
آغاز پیش‌تولید «سلام بمبئی» بعد از نوروز
قربان محمدپور تهیه‌کننده و کارگردان سینما در گفتگو با ما درباره پروژه‌هایی که در دست دارد، گفت: در حال حاضر مشغول آماده‌سازی فیلمنامه اولین سریال نمایش خانگی خود با نام «سلام بمبئی» هستم که تولید مشترک ایران و هند خواهد بود.
وی ادامه داد: این پروژه اولین سریال برای پلتفرم‌های ایران و هندوستان است که در ۲۰ قسمت ساخته می‌شود.
این کارگردان سینما تاکید کرد: منتظر هستیم تا مجوز ساخت این پروژه صادر شود که هرچه سریع‌تر آن را جلوی دوربین ببریم. در حال حاضر فیلمنامه ۱۵ قسمت از این سریال شبکه نمایش خانگی به وزارت ارشاد ارائه شده است و به زودی ۵ قسمت آخر نیز تحویل داده می‌شود تا هرچه سریع‌تر پروانه ساخت این پروژه را دریافت کنیم.
وی بیان کرد: فکر می‌کنم با دریافت پروانه ساخت، بعد از عید نوروز ۱۴۰۰ این پروژه را جلوی دوربین ببرم، البته این را هم باید بگویم که ۷ قسمت در بمبئی و ۱۳ قسمت در تهران ساخته می‌شود.
این کارگردان سینما توضیح داد: همچنین با تعدادی از بازیگران هندی رایزنی کردیم که بلافاصله بعد از دریافت مجوز، با آنها قرارداد می‌بندیم، با برخی از بازیگران ایرانی نیز صحبت کرده‌ایم و به زودی با آنها نیز قرارداد می‌بندیم.
وی ادامه داد: تاکید می‌کنم که این سریال که تهیه کنندگی آن را جواد نوروزبیگی برعهده دارد، هیچ ربطی به نسخه سینمایی «سلام بمبئی» ندارد و یک پروژه کاملاً متفاوت است.
محمدپور در پایان گفت: پروژه سینمایی «عاشقی در هانوی» را نیز در دست دارم، اما با توجه به اینکه این فیلم قرار بود در ویتنام فیلمبرداری شود، این کشور با شیوع ویروس کرونا، مرزهای خود را بسته است و در حال حاضر برای آغاز ساخت این فیلم نمی‌توانیم به ویتنام سفر کنیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      باز شبکه خانگی؟حتما باید ویتنام باشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج