جاباما
۱۰۹۶۴۹۷
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

زمان رونمایی از لباس کاروان ایران در المپیک توکیو

لباس‌هایی که قرار است به عنوان پوشش رسمی و ورزشی ورزشکاران اعزامی به توکیو مورد استفاده کاروان ایران قرار بگیرد سرانجام هفته آینده در نشست مشترک وزیر و روسا رونمایی خواهد شد.

خبرگزاری مهر: لباس‌هایی که قرار است به عنوان پوشش رسمی و ورزشی ورزشکاران اعزامی به توکیو مورد استفاده کاروان ایران قرار بگیرد سرانجام هفته آینده در نشست مشترک وزیر و روسا رونمایی خواهد شد.

مسعود سلطانی فر وزیر ورزش که معمولاً نشست‌های ماهانه و مشترکی را با روسای فدراسیون‌های ورزشی دارد، هفته آینده آخرین نشست خود با آنها در سال جاری را برگزار خواهد کرد.

البته برگزاری نشست‌های مشترک وزیر و روسا طی ماه‌های اخیر به دلیل همه گیری کرونا و محدودیت‌های آن تا حدی از نظم همیشگی خارج شد اما در هر صورت برگزاری نشست پایان سال ۹۹ آنها برای چهارشنبه هفته آینده (۲۰ اسفندماه) در سالن آکادمی ملی المپیک پیش بینی شده است.

سید رضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک همراه با دبیرکل این کمیته و اعضای کادر سرپرستی کاروان اعزامی به المپیک توکیو از افراد حاضر در این نشست خواهند بود به خصوص که قرار است رونمایی از لباس رسمی و ورزشی اعضای کاروان ورزش ایران هم در همین نشست انجام شود؛ پوشش‌هایی که آغاز به کار برای طراحی و ارائه نهایی آنها به تیرماه سال گذشته باز می‌گردد اما ۲۰ ماه طول کشید تا این پروسه به سرانجام برسد.

خبرگزاری مهر در گزارش‌های مختلف همچون «استقبال چهار هزار نفری برای دغدغه بزرگ / این المپیک چی بپوشیم»، «سه طرح نهایی برای کاروان ایران در المپیک / بازگشت لباس‌ها به کمد» و «زمان رونمایی از لباس کاروان ایران در المپیک / رخت‌ها در فینال» به روند اقدامات انجام شده برای طراحی «حرفه ای» پوشش اعضای کاروان ایران پرداخته بود و اینکه در رابطه با آن برای نخستین بار پای متخصصان این حوزه در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و همچنین طراحان مد و لباس به میان آمد اگرچه در نهایت تصمیم مدیران ورزشی پایانی شد بر تمام کش و قوس‌های این پروسه مهم.

نمونه اولیه لباس کاروان ایران در المپیک ریو که با انتقادهای زیادی روبرو شد

زمان رونمایی از لباس کاروان ایران در المپیک توکیو

در واقع چالش‌های جدی مدیران ورزش و در راس آنها کمیته ملی المپیک برای پوشش بازی‌های المپیک در دوره‌های گذشته باعث شد برای المپیک توکیو بر همکاری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و ستاد فرهنگی المپیک توکیو تاکید شود به خصوص که نمونه اولیه لباس ورزشکاران ایران برای المپیک ریو بعد از رونمایی رسمی و به خاطر رنگ بندی و طرح نامناسب با موجی از واکنش‌های منفی روبرو و حتی در شبکه‌های اجتماعی هم به سوژه کاربران تبدیل شد. در نهایت کمیته ملی المپیک مجبور به کنار گذاشتن آن لباس و بازنگری در طراحی پوشش‌ها شد.

بر همین اساس نشست‌های مرتبط با بررسی گزینه‌های پیشنهادی برای لباس مسافران توکیو با حضور هیات داوری متشکل از متخصصان و کارشناسان حوزه مد و لباس برگزار شد و نتیجه هم ۱۲ کالکشن لباس (سه طرح فینالیست برای هر ست) بود که در نشست آذرماه ستاد عالی مورد بازبینی قرار گرفت.

بعد از آن اما در نشستی که در محل کمیته ملی المپیک و تنها با حضور ریاست این کمیته همراه با مسعود سلطانی فر وزیر ورزش، کادر سرپرستی کاروان اعزامی و نماینده ستاد فرهنگی المپیک توکیو برگزار شد بر اساس گزارش هیات داوری تصمیم گیری نهایی برای پوشش رسمی و ورزشی ورزشکاران اعزامی به المپیک توکیو و همراهان آنها انجام شد تا در نشست پایان سال وزیر و روسا از آن رونمایی شود.

امید می‌رود پوششی که روندی چند ماه و تخصصی برای آن طی شد به گونه‌ای باشد که تفاوت کار را در یاری گرفتن از متخصصان حوزه مشخص کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج