جاباما
۱۰۹۶۵۰۹
۱۰ نظر
۵۰۰۴
۱۰ نظر
۵۰۰۴
پ

کنایه تند مجتبی جباری علیه فرهاد مجیدی

بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال گفت که ساکت الهامی با او برای حضور در این تیم تماس گرفته و این دو می‌توانند مشکلات تیم را حل کنند.

خبرورزشی: بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال گفت که ساکت الهامی با او برای حضور در این تیم تماس گرفته و این دو می‌توانند مشکلات تیم را حل کنند.

مجتبی جباری درباره پیشنهاد ساکت الهامی به او به عنوان دستیار گفت: ساکت الهامی با من برای همکاری در استقلال تماس گرفت و با توجه به پیشنهاد باشگاه به ایشان برای سرمربیگری استقلال قبول کردم که همکاری داشته باشم. از الهامی از زمان حضورم در ابومسلم مشهد شناخت داشتم. فکر می‌کنم این توانایی در ما وجود دارد که کار مثبتی در استقلال انجام دهیم و با حاشیه و سر و صدای کمتر بتوانیم استقلال را به آرامش برسانیم.

وی با بیان اینکه «مشکلات در استقلال زیاد است، اما می‌توانیم در بحث‌های فنی کمک کنیم.» افزود: الهامی در سال‌های گذشته تلاش کرده خودش را در سطح مربیگری جلو ببرد و موفق باشد. اینکه یک مربی بخواهد با فضای مجازی انتخاب شود، کار درستی نیست. باشگاه متعلق به کسی نیست که اینگونه بخواهند روی آن مانور بدهند. کسانی باید به استقلال بیایند که توانمند بوده و دنبال منافع شخصی خودشان نباشند. فضای مجازی و ارتباطات باعث شده بعضی کسانی که می‌توانستند کمک کنند، فاصله بگیرند.

بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال خاطرنشان کرد: الان که که این صحبت‌ها را انجام می‌دهم، اعتقاد دارم گروه ما می‌تواند به باشگاه کمک کند. این موضوع را بدون شلوغ‌کاری در فضای مجازی و رایزنی اعلام می‌کنم. در بحث مربیگری در سال‌های اخیر سعی کردم از تمام چیزهایی که وجود داشت، استفاده کنم و خودم را بالا ببرم. فراموش نکنید چند بار می‌توانستم به عنوان مربی از جمله زمان وینفرد شفر در استقلال کار کنم، اما دوستان با ارتباطات توانستند ما را دور نگه دارند و افراد دیگری را نزدیک کنند. در این مقطع دنبال این نیستم که برای باشگاه حاشیه بوجود بیاورم و دنبال کار خوب برای تیم هستم. اگر استقلال به لحاظ فنی و تاکتیکی نخواهد خودش را بالا ببرد، چند هفته دیگر روی همین نقطه می‌ایستیم.

جباری گفت: مشکلات استقلال را می‌شناسم و می‌دانم به چه صورت است. می‌دانم در این شرایط می‌توانم به باشگاه کمک کنم. شاید الان هم که این صحبت‌ها را انجام می‌دهم خیلی‌ها به هزار و یک واسطه می‌خواهند اعلام حضور کنند، اما من خواستم بگویم توانایی این کار را دارم و گروه ما هیچ چیزی کم ندارد. می‌دانم مشکلات زیاد است، اما با این مشکلات چه زمانی که بازی می‌کردم مواجه شده بودیم. اگر در دوران بازیگری حرفی زدم، برای منافع باشگاه بوده و خودخواهانه نبود. امیدوارم انتخابی صورت بگیرد که در آینده تأثیر مثبتی داشته باشد.

الهامی امروز در باشگاه استقلال حضور یافت و با مسئولان این باشگاه برای سرمربیگری صحبت کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • هه هه

      هوادارا یادشون نرفته که وقتی بازیکن بودی هیچ بویی از وفاداری نبرده بودی چقدر حاشیه درست کردی و چند بارتیم رو تنها گذاشتی.چه قهرمانیها که از دست رفت و حسرتش موند بخاطر خودخواهی جنابعالی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اینها که نوشتی که وصف حال مجیدی است نه جباری از لحاظ فوتبالی هم مجیدی انگشت کوچیکه جباری نبود

      • ج

        یادت رفته چقد استقلال تو شرایط حساس تنها گذاشتی ؟؟

    • بدون نام

      عزیز جان فرهاد وفادار استقلال ول کرد رفت الغرافه در صورتی ک تیم بهش احتیاج داشت

    • بدون نام

      حالا نوبت سوزوندن جباری رسیده.یکی یکی دارن اسطوره و پیشکسوتای باشگاه رو میسوزونن

      پاسخ ها

      • حیدری

        حالا میشه با انتخاب جباری بعنوان دستیار فرهاد مشکلات را بهتر حل نمود

    • کیسه سوز

      هر کی میخواد یه امتحانی بکنه

      پاسخ ها

      • لنگی سوز

        بسوزلنگی

    • نام علی رضا

      یک مثل معروف است که میگویند کل اگر طبیب بودی سرخود دوانمودی آقای جباری که این همه سنگ ابهامی رابه سینه میزنی ساکت خوان دراین مدتی که درتراکتور بود چه گلی بهسراین تیم زد لطفا حسادت رادرمورد فرهاد راکنار بگذارید

    • بدون نام

      اخه مجیدی چی واسه حسادت داره، ،،

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج