جاباما
۱۰۹۶۵۷۵
۱ نظر
۵۰۰۷
۱ نظر
۵۰۰۷
پ

آغاز واکسیناسیون کارکنان سازمان بهشت‌زهرا

واکسیناسیون کارکنان سازمان بهشت زهرا (س) آغاز شد

خبرگزاری مهر: مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) گفت: واکسیناسیون کرونا کارکنان سازمان بهشت زهرا (س) چهارشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ بر اساس اولویت بندی ستاد ملی مقابله با کرونا و وزارت بهداشت آغاز شد.

سعید خال امروز در مراسم آغاز واکسیناسیون کارکنان سازمان بهشت زهرا (س) با اولویت پرسنل سالن های تطهیر گفت: سازمان بهشت زهرا (س) یکسال پر درد و رنجی را در بحران کرونا سپری کرد و لازم است به جهت تخصیص واکسن کرونا به پرسنلی که یکسال در خط اول نبرد با کرونا قرار داشتند، از دکتر نمکی وزیر بهداشت تقدیر و تشکر کنم.

مدیرعامل سازمان بهشت زهرا (س) در ادامه گزارش کوتاهی از یکسال تلاش و مجاهدت خاموش سازمان بهشت زهرا (س) در بحران کرونا ارائه کرد و افزود: امروز در تاریخ سازمان خدمات رسان بهشت زهرا (س) به ویژه در یکسال گذشته که با بحران بی سابقه و غیرقابل پیش بینی کرونا درگیر بوده ایم، روز بزرگی است. برنامه واکسیناسیون گروه‌های در معرض خطر بیماری کرونا، با کادر درمان کشور آغاز شد و در ادامه و بر اساس اولویت بندی ستاد ملی مقابله با کرونا و وزارت بهداشت تزریق واکسن کارکنان سازمان بهشت زهرا (س) با توجه به اهمیت خدماتی که به شهروندان ارائه می کنند توسط مرکز بهداشت جنوب تهران آغاز شد.

سپس محمد رضا سلمانی ندوشن رئیس مرکز بهداشت جنوب تهران گفت: در تمامی دنیا یکی از نگرانی های مسئولان بهداشتی در بحران کرونا شیوع بیماری از آرامستان ها است که به جرأت می توان گفت که این اتفاق در بهشت زهرا (س) نه تنها رخ نداد بلکه یکی از نقاطی بود که بالاترین سطح رعایت پروتکل ها را پیگیری می کرد.

رئیس مرکز بهداشت جنوب تهران با اشاره به کار بزرگی که بهشت زهرا (س) در بحران کرونا انجام داد و غربالگری منظم پرسنل خود را از همان روزهای اول آغاز کرد، تصریح کرد: ارتباط خوب و موثر مدیریت سازمان بهشت زهرا (س) با وزارت بهداشت موجب شد پرسنلی که به طور مستقیم در مراحل تکفین، تغسیل و تدفین اموات کرونایی قرار دارند، حداقل ابتلا را داشته باشیم و کنترل موازین بهداشتی برای این عزیزان به بهترین شکل ممکن انجام شد.

وی اظهار داشت: تا کنون کارکنان مراقبت های ویژه که در بخش کرونا در بیمارستان ها فعالیت می کنند را واکسینه کرده ایم و با توجه به اهمیت موضوع و در خطر بودن پرسنل شریف و زحمتکش سازمان بهشت زهرا (س) که خدمتی ماندگار را از خود به جای گذاشتند، بر اساس مصوبات ستاد ملی کرونا و وزارت بهداشت واکسیناسیون این عزیزان امروز آغاز می گردد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام!

      به اسم تطهیر کننده ها اول خودشون میزنن!!خخخخ

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج