جاباما
۱۰۹۶۶۵۸
۵۰۱۸
۵۰۱۸
پ

سردار فدوی: نوعروسان فرزند بیاورند، در خطریم

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: سپاه پاسداران و بسیجیان به واسطه حضور، جانفشانی و خدمت صادقانه ۴۲ ساله در صحنه‌های حساس انقلاب؛ اعتماد مردم ایران را جلب کرده‌است.

ایرنا: جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: سپاه پاسداران و بسیجیان به واسطه حضور، جانفشانی و خدمت صادقانه ۴۲ ساله در صحنه‌های حساس انقلاب؛ اعتماد مردم ایران را جلب کرده‌است.

سردار علی فدوی روز چهارشنبه در پنجمین مرحله رزمایش کمک مومنانه سپاه حضرت سید الشهدا (ع) استان تهران اظهار داشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی توفیق ۴۲ سال خدمت و نوکری ملت بزرگ ایران را دارد که این اعتماد به سادگی به دست نیامده و ۴۰ هزار شهید پاسدار و یکصد هزار شهید بسیجی تقدیم انقلاب کرده است.

وی اظهار داشت: اعتماد مردم و خیران به سپاه پاسداران اعتمادی دلی است که این نهاد در سخت ترین شرایط و صحنه ها در خط مقدم دفاع از امنیت و انقلاب حاضر شده و جانفشانی کرده است.

سردار فدوی: نوعروسان فرزند بیاورند، در خطریم

این مسئول بابیان اینکه شیطان بزرگ و عوامل دست چندم آنها بدنبال ناامنی در کشور ما هستند، خاطرنشان کرد: دلداگان جمهوری اسلامی تا پای جان ایستاده‌اند تا امنیت مردم از بین نرود.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اضافه کرد: از همان روزهای آغازین پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان با حمله نظامی بدنبال ایجاد ناامنی بودند که به برکت هشت سال دفاع مقدس و شهدا، در این ۳۰ ساله کسی جرات حمله نظامی به ایران را نداشته است.

فدوی با بیان اینکه خباثت های شیطان بزرگ همواره ادامه داشته است، تاکید کرد: درایت حکیمانه رهبر معظم انقلاب باعث شده است تا توطئه و خباثت های دشمنان نظام جمهوری اسلامی و جبهه باطل نتیجه عکس بدهد.

وی با توصیه به زوج های جوان بر فرزندآوری آنان تاکید کرد و افزود: شایسته است نوعروسان فرزندآوری را در برنامه قطعی خود قرار دهند زیرا در خطر قرار داریم.

این مسئول گفت: هم اکنون در حال حاضر انقلاب اسلامی در روزهای اوج خود قرار دارد و امروز به‌واسطه اقدامات مهم و اثرگذار انجام شده در رزمایش پنجمین مرحله کمک مومنانه به همت خیرین و نیکوکاران ۲۲۰ سری جهیزیه برای زوج‌هایی که ازدواجشان به دلیل نداشتن جهیزیه به تعویق افتاده توزیع شد.

سردار فدوی اظهار داشت: با توجه به نزدیکی به ماه اعیاد مذهبی و عید نوروز مراسم عقد و ازدواج این زوج گرانقدر در جوار حرم مطهر بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی عمل پسندیده‌ای بود.

فدوی تأکید کرد: توزیع جهیزیه برای زوج‌های جوان و کم‌بضاعت همزمان در سراسر کشور برگزار می‌شود و هیچ‌گاه متوقف نمی‌شود ...

پنجمین مرحله رزمایش کمک مومنانه سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران با اهدای ۲۲۰ سری جهیزیه برای نوعروسان و ۴۱ هزار بسته معیشتی عیدانه برای افراد آسیب دیده از کرونا با حضور جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران، مسئولان و خانواده‌های معظم شهدا در کنار حرم مطهر امام راحل با برگزار شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج