جاباما
۱۰۹۶۶۷۷
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

نظری: مجیدی از خرید‌های استقلال رضایت دارد

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال درخصوص شرایط این تیم و حضور فرهاد مجیدی در استقلال به صحبت پرداخت.

طرفداری: عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال درخصوص شرایط این تیم و حضور فرهاد مجیدی در استقلال به صحبت پرداخت.

حجت نظری درخصوص نقل و انتقالات استقلال گفت: ما در تلاش هستیم تا پنجره را زودتر باز کنیم. کارهای نهایی در حال انجام است و مطمئنا ما برای ثبت قرارداد بازیکنان جدید مشکلی نخواهیم داشت. تا اینجا با ۲-۳ بازیکن پیش قرارداد امضا کردیم و کار نهایی شان انجام شده است و با یکی دو بازیکن نیز صحبت کردیم که اجازه بدهید تا زمانی که چیزی نهایی نشده است، اسم شان را نبرم.

وی درخصوص اینکه آیا بازیکنان جذب شده با نظر محمود فکری جذب شده اند یا نه گفت: بله. کادرفنی وقت در مورد جذب بازیکنان صحبت کرد و کسانی که مدنظرش بود را پیشنهاد داد. البته تا جایی که من اطلاع دارم آقای مجیدی نیز از جذب های جدید راضی هستند و ایشان هم با علم به اینکه چه بازیکنانی جذب شدند هدایت استقلال را برعهده گرفتند.

حجت نظری درخصوص اینکه آیا بازیکنانی بودند که مخالف حضور فرهاد مجیدی باشند و همین هم مانعی در بستن قرارداد با مجیدی بوده است گفت: خیر.

نظری درمورد کم کاری بازیکنان برای محمود فکری گفت: این بحث فنی است و من نمی توانم نظری بدهم. باید از کارشناسان پرسید. من فارغ از همه این صحبت ها اجازه بدهید بگوییم که خیلی روزهای سختی داشتیم. دیشب هم تا حدود ساعت ۱۲ جلسه داشتیم و از صبح هم کار داشتیم. باید از آقای فکری و کادرفنی ایشان تشکر کنم. ایشان زحمت کشیدند اما به هر حال مجموعه اتفاقات جوری بود که نتوانستیم که به همکاری ادامه بدهیم. باید یک تشکر ویژه تر هم بکنم از ایشان که مابقی قرارداد فصل را بخشیدند و این نشان علاقه ایشان به باشگاه استقلال است. همچنین آرزوی موفقیت دارم برای فرهاد مجیدی و کادر ایشان.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج