۱۰۹۶۶۸۹
۱ نظر
۵۰۰۶
۱ نظر
۵۰۰۶
پ

شکوری: منتظر هستیم تا مغانلو به ایران بیاید

معاون اجرایی و سخنگوی باشگاه پرسپولیس درخصوص مسائل مختلف این باشگاه به صحبت پرداخت؛ او گفت: منتظر این هستیم که مغانلو به ایران بیاید و مذاکره نهایی کنیم و قرارداد ببندیم.

طرفداری: معاون اجرایی و سخنگوی باشگاه پرسپولیس درخصوص مسائل مختلف این باشگاه به صحبت پرداخت؛ او گفت: منتظر این هستیم که مغانلو به ایران بیاید و مذاکره نهایی کنیم و قرارداد ببندیم.

ابراهیم شکوری درخصوص باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس گفت: ما کل مبلغ را به حساب بودیمیر واریز کردیم. حتی سود پولش را نیز پرداخت کردیم و حتی ۴۷۵ هزار یورو را تاییدیه داده است و ۳۲ هزار یورو را تاییدیه نداده است و تا زمانی که کل مبلغ را تایید نکند، پنجره باز نخواهد شد. ما نیز با فیفا مکاتبه کردیم و در آخرین نامه ای که فیفا به وکیل بودیمیر زده است، گفته اند که اگر طی ۳ روز درخصوص پول بودیمیر، تاییدیه ندهد، فیفا فرض را بر این می گیرد که پرسپولیس تمام پول را پرداخت کرده است و پنجره باز می شود. امیدواریم هرچه سریع تر پنجره باز شود. چون با تمام مشکلات و کمبود ها توانستیم مبلغ را تهیه کنیم و به حساب ایشان واریز کنیم.

ابراهیم شکوری درخصوص وضعیت شهریار مغانلو گفت: تا زمانی که قطعی نشود، هیچ صحبتی نمی کنم اما با ایشان صحبت های خوبی انجام دادیم و منتظر این هستیم که به ایران بیاید و مذاکره نهایی کنیم و قرارداد ببندیم.

وی درمورد طلب سوشا مکانی گفت: ما متعجب شدیم از رای سوشا مکانی. داریم از طریق مراجع ذی صلاح پیگیری می کنیم و در حال مکاتبه هستیم. برای ما باعث تعجب است که همین که ما به صدر رسیدیم، این پرونده های عجیب برای پرسپولیس مشکل ساز شده است. جا دارد از بازیکنان سابق پرسپولیس تشکر کنم که مثل خود من طلب دارند از باشگاه مثل نورمحمدی، بابک حاتمی، فرشاد احمدزاده و خیلی های دیگر. ولی خب در این مقطع حساس که پرسپولیس نیاز به کمک دارد، شکایت نکرده اند. این پول حق آن ها است اما این ها دارند به ما کمک می دهند و زمان می دهند و از آن ها تشکر می کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • یحیی گلمحمدی

      آفرین جناب شکوری موفق باشی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج