۱۰۹۶۷۶۵
۵ نظر
۵۰۰۸
۵ نظر
۵۰۰۸
پ

تحویل سومین محموله واکسن روسی کرونا به ایران

منابع روسی چهارشنبه شب اعلام کردند سفارت ایران در روسیه سومین محموله واکسن کرونا روسی "اسپوتنیک وی" که شامل ۲۰۰ هزار دوز است را تحویل گرفت.

خبرگزاری ایرنا: منابع روسی چهارشنبه شب اعلام کردند سفارت ایران در روسیه سومین محموله واکسن کرونا روسی "اسپوتنیک وی" که شامل ۲۰۰ هزار دوز است را تحویل گرفت.

منابع روسی چهارشنبه شب اعلام کردند سفارت ایران در روسیه سومین محموله واکسن کرونا روسی "اسپوتنیک وی" که شامل ۲۰۰ هزار دوز است را تحویل گرفت.

خبرگزاری راشاتودی روسیه با اعلام این خبر افزود: قرار است امروز پنجشنبه این محموله واکسن با هواپیمای ماهان به تهران منتقل شود.

کیانوش جهانپور رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت جمهوری اسلامی ایران ماه پیش اعلام کرده بود که دومین محموله واکسن روسی حاوی ۱۰۰ هزار دوز به ایران رسیده است.

به نوشته توییتری جهانپور، این محموله پس از برچسب گذاری و کدگذاری در سامانه TTAC برای واکسیناسیون کارکنان خط مقدم درمان در شبکه بهداشتی کشور توزیع شد.

چهار روز پیش نیز جهانپور گفت مردم و دولت چین ۲۵۰ هزار دوز واکسن کرونا به ایران اهدا کرده‌اند. جهانپور با تاکید بر اهدایی بودن واکسن‌های چینی گفته است: «این محموله واکسن در قالب قرارداد خرید و فروش یا واردات واکسن نبوده و در ادامه کمک‌های ارسالی دولت و مردم چین ظرف ماه‌های گذشته، برای استفاده در کمپین واکسیناسیون عمومی علیه کووید۱۹ در ایران اهدا شده است.»

به گفته او، این واکسن‌ها تحت نظارت کمیته اجرایی واکسیناسیون و مطابق برنامه جامع این کمیسیون در روزها و هفته‌های آینده برای واکسینه کردن گروه‌های هدف استفاده می‌شوند.

واکسیناسیون شهروندان ایران برای پیشگیری از ابتلا به بیماری کووید۱۹ با واردات ۲۰ هزار دوز واکسن "اسپوتنیک وی" از روسیه ۲۱ بهمن آغاز شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مسعود نوبری

      با توجه به شرایط تحریم چراا جازه ورود واکسن نمی دهید و بعد از محل درامد واکسن مجانی برای قشر اسیب پدیر وارد ‌کنید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        پس واکسن ایرانی چی شد؟!!!

    • بدون نام

      چرا امار نمیدهید کدام گروها واکسینه شدن و اینکه واکسنهای موجود در بازار ازاد با قیمتهای سرسام اور را چه کسانی به بازار ازاد وارد کردن

      پاسخ ها

      • زهرا

        برای چی آمار بدن خودشون کلی هستن

    • کاربر قدیمی

      اینجوری که اینا با سیستم قطره چکانی واکسن وارد می کنند تا چند سال کرونا مهمون ایران است ! امارات ۶ میلیون نفر را واکسن زده ! ما چه تعداد واکسینه شدیم ؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج