جاباما
۱۰۹۶۷۸۵
۲ نظر
۵۰۰۷
۲ نظر
۵۰۰۷
پ

راهکار عزیزی‌خادم برای حل مشکلات فدراسیون

کارشناس فوتبال گفت: فوتبال ما با مشکلات عدیده مالی و فرهنگی مواجه است و سئوال من این است که راهکار‌های عزیزی خادم برای برون رفت از این مشکلات چیست.

خبرگزاری مهر: کارشناس فوتبال گفت: فوتبال ما با مشکلات عدیده مالی و فرهنگی مواجه است و سئوال من این است که راهکارهای عزیزی خادم برای برون رفت از این مشکلات چیست.

مجمع فدراسیون فوتبال با اتفاق آرا شهاب الدین عزیزی خادم را به عنوان رئیس جدید فدراسیون انتخاب کرد تا سکان فوتبال ایران برای ۴ سال آینده در دست وی باشد. این موضوع واکنش‌های متفاوتی از سوی اهالی فوتبال را در بر داشت.

مسعود اقبالی کارشناس فوتبال و مدرس کنفدراسیون فوتبال آسیا در گفتگو با خبرنگار مهر در این رابطه گفت: علی کریمی تنها گزینه فوتبالی در لیست کاندیداهای ریاست فدراسیون بود. کریمی هم خودش می‌دانست رأی نمی‌آورد و هم همه فوتبالی‌ها به این نکته واقف بودند. او یک شخصیت بزرگ فوتبالی بود که ارتباطی با پدیده لابی‌گری نداشت و تنها متکی به شخصیت خودش وارد این چالش بزرگ شد.

وی افزود: به اعتقاد من علی کریمی را وارد این بازی کردند تا به افکار عمومی و کنفدراسیون فوتبال آسیا بگویند یک چهره فوتبالی را آورده‌اند که رأی نیاورد. متأسفانه کریمی هم در دام افتاد و خوشبختانه مدیر فدراسیون نشد. تاکید می‌کنم خوشبختانه انتخاب نشد چون از نظر من به صلاح خودش بود که رئیس فدراسیون نشود. چون این اتفاق می‌توانست شخصیت او را برای همیشه از بین ببرد.

کارشناس فوتبال گفت: آجرلو و دیگران هم تلاش خود را کردند و لابی‌های خود را انجام دادند، اما وضعیت به نوعی پیش رفت که شخصیت‌های نزدیک به دولت و وزارت ورزش به این مسند برسند. از نظر من فرقی بین عزیزی خادم و هاشمی نبود و هر کدام از آنها رئیس می‌شدند، نزدیک به وزارت ورزش بودند.

مدرس باسابقه کنفدراسیون فوتبال آسیا تاکید کرد: فوتبال ما با مشکلات بزرگ مالی و فرهنگی مواجه است که این مشکلات را همه می‌دانند و نیازی به بازگو کردن و یادآوری آنها نیست. اما باید دید که رئیس جدید و تیمش چه راه کارهایی برای حل این مشکلات دارند. راهکارهایی که قابلیت اجرایی هم داشته باشند. حال سوال من این است که رئیس جدید راه حل های مناسبی برای حل این مشکلات دارد؟ مشکلاتی که در رأس آن بدهی کلان به ویلموتس است.

اقبالی خاطرنشان ساخت: با اینکه به شخصه نظر مثبتی روی حل مشکلاتی که مثل تار عنکبوت به دور فوتبال تنیده شده ندارم و به این موضوع خیلی خوشبین نیستم، اما با این وجود قضاوت در این مورد را به تأخیر می‌اندازم و امیدوارم روزی مشکلات بزرگ از سر راه فوتبال ایران کنار برود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • کریم پرسپولیسی

      آقایی که میگی خوشبختانه علی کریمی رئیس فدراسیون نشدمگرفدراسیونهایی که مدیرهاشون ورزشکارهمون رشته بودن ضررکردن مثل کشتی ووزنه برداری و.....اتفاقاموفق ترهم بودن یازمانیکه فوتبال دست دادکان بودکم پیشرفت داشت اگرکریمی اومده بودبااستفاده ازتجارب دادکان میتونست موفق باشه

      پاسخ ها

      • الی 6آتیشع

        حیف که علی کریمی نشد حالا اقای خادم اگه میخواین حمایتون کنیم باید بریم جام جهانی وگرنه وس سلام نامه تمام تلاش کنید ویه فوتبالی مثل علی کریمی پ مهدوی کیا رو در کنار خودتون راه بدین

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج