جاباما
۱۰۹۶۷۸۷
۵۰۱۳
۵۰۱۳
پ

همه چیز درباره اولین آزمون سال ۱۴۰۰

آزمون دکتری تخصصی (P.HD) نیمه تمرکز به عنوان اولین آزمون سال ۱۴۰۰ فردا جمعه ۱۵ اسفند با رعایت پروتکل‌ها و دستورالعمل‌های بهداشتی در حوزه‌های امتحانی برگزار می‌شود.

خبرگزاری ایسنا: آزمون دکتری تخصصی (P.HD) نیمه تمرکز به عنوان اولین آزمون سال ۱۴۰۰ فردا جمعه ۱۵ اسفند با رعایت پروتکل‌ها و دستورالعمل‌های بهداشتی در حوزه‌های امتحانی برگزار می‌شود.

آزمون دکتری (Ph.D) سال ۱۴۰۰، صبح فردا جمعه مورخ ۱۵ اسفند ماه سال ۹۹ در حوزه های امتحانی با رعایت دستورالعمل های بهداشتی برگزار می شود. فرآیند برگزاری آزمون از ساعت ۸ صبح آغاز می شود و درهای ورود به جلسه حوزه های برگزاری در ساعت ۷:۳۰ صبح بسته خواهند شد، لذا متقاضیان باید قبل از بسته شدن درهای ورودی در محل حوزه امتحانی خود حاضر باشند.

بر اساس اعلام سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور آخرین آمار تعداد ثبت نام کنندگان در کنکور دکتری تخصصی سال ۱۴۰۰ برای ورود به دانشگاه ها ۱۸۵هزار و ۶۹ نفر است.

امروز آخرین مهلت دریافت کارت

متقاضیان‌ آزمون دکتری سال ۱۴۰۰، برای شرکت در جلسه امتحان تا پایان امروز پنج شنبه ۱۴ اسفند فرصت دارند با وارد نمودن اطلاعات شناسنامه‌ای (شامل نام‌خانوادگی و نام، کد ملی و تاریخ تولد) و یا اطلاعات ثبت‌نامی (شماره پرونده ، شماره سریال و کد پیگیری و ...) از کارت شرکت در آزمون خود یک نسخه پرینت تهیه و براساس آدرس و زمان تعیین شده بر روی کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه کنند.

برای شرکت در جلسه آزمون فوق همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و هم چنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکس دار و ارائه آن الزامی است.

چنانچه متقاضی به دلیل در اختیار نداشتن اطلاعات مربوط به شماره داوطلبی، شماره پرونده و یا کد پیگیری مورد نیاز، موفق به پرینت کارت شرکت در آزمون نشده، لازم است با مراجعه به درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش و ورود به سیستم پاسخگویی و انتخاب نام آزمون و تعیین موضوع پیگیری نسبت به دریافت اطلاعات مربوط به شماره پرونده، شماره داوطلبی و یا کد پیگیری ثبت‌نام اقدام کند.

چنانچه کارت داوطلبان فوق دارای نقص باشد داوطلبان می توانند امروز پنجشنبه ۱۴ اسفند صبح ها از ساعت ۸:۳۰تا ۱۲:۰۰ و بعداز ظهر از ساعت ۱۴:۰۰ تا ۱۷:۰۰ به باجه‌ رفع نقص حوزه مربوطه مراجعه کنند.

دستورالعمل های بهداشتی

بر اساس دستورالعمل بهداشتی، فاصله گذاری اجتماعی و الزامات بهداشتی برای برگزاری آزمون دکتری لازم است که داوطلبان برای پیشگیری از تجمع، حضور خود را به دقایق پایانی موکول نکنند. هنگام ورود و خروج به حوزه با دیگر متقاضیان فاصله مناسب (حداقل یک متر) را حفظ کنند و همراه داشتن ماسک ۳ لایه معمولی (بدون فیلتر) و استفاده صحیح از آن (از بالای بینی تا زیر چانه)، از ابتدای ورود به حوزه برگزاری آزمون تا پایان برگزاری آزمون و خروج از حوزه امتحانی الزامی است.

همچنین در زمان استقرار در محل صندلی از صحبت کردن با سایر متقاضیان مجاور جداً خودداری شود و هنگام عطسه یا سرفه کردن از دستمال کاغذی استفاده نمایند. درصورتی که دستمال وجود نداشت از قسمت داخلی آرنج استفاده کنند.

بر اساس این دستورالعمل در صورت داشتن سوال ضروری از عوامل اجرایی در طول برگزاری آزمون لازم است داوطلب حتما با رعایت فاصله مناسب و داشتن ماسک اقدام به صحبت کند.

در پایان آزمون تا زمان اعلام خروج از سالن توسط عوامل اجرایی داوطلبان باید همچنان بر صندلی خود مستقر باشند. به پیام هایی که حاوی نکات اجرایی و بهداشتی است و درجلسه آزمون از بلندگو پخش می شود با دقت گوش کرده و به آن عمل کنند.

داوطلبان سعی کنند از تماس دست با سطوحی که اغلب لمس می‌شوند نظیر صندلی ها، دستگیره درب ها و شیرآلات سرویس بهداشتی و... خودداری نموده و از دستمال کاغذی استفاده کنند.

سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرده است که به منظور ارائه خدمات به آن دسته از متقاضیان آزمون دکتری که مبتلا به کرونا شده اند (اعم از بیمارانی که در بیمارستان بستری و یا در منزل قرنطینه هستند) با هماهنگی وزارت بهداشت تدابیر ویژه ای اتخاذ نموده است.

فرم خوداظهاری داوطلبان

بر اساس اعلام فاطمه زرین آمیزی سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور، تا کنون حدود ۵۴ داوطلب آزمون دکتری سال ۱۴۰۰ به ویروس کرونا مبتلا شده اند و همه متقاضیان آزمون لازم است تا آخر وقت امروز پنج شنبه ۱۴ اسفند به سامانه خوداظهاری ابتلا به کرونا به آدرس https://salamat.gov.ir مراجعه نموده و نسبت به تکمیل فرم خوداظهاری، اقدام کنند. بدیهی است اطلاعات متقاضیان تکمیل کننده فرم مذکور نزد وزارت بهداشت محفوظ است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج