جاباما
۱۰۹۷۱۲۸
۳ نظر
۵۰۰۵
۳ نظر
۵۰۰۵
پ

فکری زحمتش را کشید ولی فوتبال رویِ بد هم دارد!

مدیرعامل باشگاه استقلال با بیان اینکه این باشگاه مهلتی را برای محمود فکری تعیین نکرده بود، گفت: ابتدای مذاکره با فرهاد مجیدی سخت بود ولی در نهایت با این مربی به توافق رسیدیم.

خبرگزاری مهر: مدیرعامل باشگاه استقلال با بیان اینکه این باشگاه مهلتی را برای محمود فکری تعیین نکرده بود، گفت: ابتدای مذاکره با فرهاد مجیدی سخت بود ولی در نهایت با این مربی به توافق رسیدیم.

احمد مددی درباره تغییر کادر فنی استقلال گفت: جا دارد از محمود فکری و کادرش تشکر کنم. آنها زحمت خود را کشیدند. فوتبال روی بدش را به این عزیزان نشان داد. این ورزش علیرغم شیرینی و خاطره سازی، تلخی هم دارد.

فکری زحمتش را کشید ولی فوتبال رویِ بد هم دارد!

مدیرعامل استقلال درباره اینکه هیات مدیره استقلال اعلام کرده بود سه بازی به محمود فکری فرصت می‌دهد و این موضوع به ضرر استقلال بوده است، تاکید کرد: اولتیماتومی به محمود فکری نداده بودیم. بعد از بازی با مس رفسنجان، فشار هواداران و نتایجی که باعث شد تیم از صدر جدول به رتبه سوم تنزل کند، کادر فنی سابق را در یک فشار قرار داد و منجر به استعفای فکری شد. تصور نمی‌کنم بحث اولتیماتوم باشد. فکری همه زحمتش را کشید ولی فوتبال رویِ بدش را نشان داد.

مددی در خصوص انتخاب فرهاد مجیدی و مطرح شدن نام امیر قلعه نویی، جواد نکونام و ساکت الهامی تاکید کرد: در جلسه هیات مدیره، بعد از بحث و بررسی به چند گزینه رسیدیم. من مامور شدم با این عزیزان مذاکره کنم. دو مربی تحت قرارداد با باشگاه‌های خود بودند و با مدیران آنها تماس گرفتم. مدیرعامل فولاد قویاً تکذیب کرد اجازه جدایی به نکونام نمی‌دهیم. من بعدازظهر هم با نکونام تماس گرفتم که گفت اجازه بدهید با آذری صحبت کنم.

وی افزود: من با مدیرعامل گل گهر و سپس با امیر قلعه نویی صحبت کردم. خواسته بعضی از پیشکسوتان بود که با ساکت الهامی هم مذاکره کنیم. با فرهاد مجیدی هم صحبت کردم. نتیجه تمام این مذاکرات را به هیات مدیره دادم و بعد از بررسی فراوان، در نهایت مقرر شد بنده با مجیدی مذاکرات نهایی را انجام بدهم.

مدیرعامل باشگاه استقلال تاکید کرد: ابتدای مذاکره با مجیدی سخت بود ولی تفاهم حاصل شد. او با انرژی و انگیزه خوبی به تیم خودش ملحق شد.

مددی درباره شرایط قرارداد مجیدی گفت: قرارداد مجیدی دو و نیم ساله است. او تاکید داشت که فرصت کافی داشته باشد. ما لیگ قهرمانان آسیا را در پیش داریم و باید در آن بازی‌ها با انگیزه باشیم. فراز کمالوند و بهزاد غلامپور دستیار مجیدی هستند. دو نفر دیگر هم معرفی شده‌اند که فردا برای عقد قرارداد به باشگاه می آیند.

وی در خصوص منتفی شدن حضور پیروز قربانی در کادر فنی استقلال، یادآور شد: برای پیروز قربانی با مدیرعامل باشگاه سایپا مذاکره کردم. ایشان جدایی قربانی را منوط به نظر ابراهیم صادقی سرمربی تیم کرد. از آن طرف مشکلی نبود. فکر می‌کنم در مذاکراتی که قربانی با مجیدی داشت از نظر فنی به تفاهم نرسید و در نهایت انصراف داد. مسائل مالی در میان نبود.

مدیرعامل باشگاه استقلال درباره محرومیت استقلال از نقل و انتقالات نیم فصل، اظهار کرد: با سختی پنجره استقلال را باز کردیم ولی به راحتی بسته شد. متاسفانه سر قضیه بودروف پنجره بسته شده است. چند هفته است تلاش می‌کنیم منابع مالی تامین شود تا این پنجره را باز کنیم. از همین تریبون از کسانی که دل در گروی استقلال دارند خواهش می‌کنم کمک کنند! ما هم داریم تلاش می‌کنیم تا منابع مالی تامین شود. امیدواریم هفته آینده بخشی از مبلغ را تامین و واریز کنیم و پنجره را باز کنیم.

مددی که با برنامه ورزش و مردم گفتگو می‌کرد، درباره لیست خرید فرهاد مجیدی تصریح کرد: تا این لحظه درخواستی نداشته است. مجیدی به من گفت این تیم بازیکنان خیلی خوبی دارد. مجیدی هم انگیزه زیادی برای رساندن استقلال به موفقیت دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      استقلال کلاه گشاد براش بود...

    • بدون نام

      خودتون رو بکشین هم کیسه جام نمیاره..

      پاسخ ها

      • بدون نام

        شنبه سیاه بهتره خخخخخخ

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج