۱۰۹۷۱۴۸
۲ نظر
۵۰۰۰
۲ نظر
۵۰۰۰
پ

پیروز قربانی خودش نخواست به استقلال برود

سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: با جدایی پیروز قربانی و حضورش در تیم استقلال مشکلی نداشتم.

خبرگزاری مهر: سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: با جدایی پیروز قربانی و حضورش در تیم استقلال مشکلی نداشتم.

ابراهیم صادقی در نشست خبری پیش از بازی تیم فوتبال سایپا مقابل نفت مسجد سلیمان در هفته هفدهم لیگ برتر، گفت: شناخت خیلی خوبی نسبت به تیم نفت مسجد سلیمان داریم. این تیم با وجود تغییر سرمربی، با استراتژی قبل بازی می‌کند. می‌دانیم فردا بازی بسیار مهمی داریم و نتیجه مسابقه فردا می‌تواند به ما برای پیشرفت در جدول کمک کند. اولین هدفمان این است کیفیت فنی را حفظ و از موقعیت‌هایی که به دست می‌آوریم استفاده کنیم. فردا بازی سختی داریم. نفت خوب می‌دود و بازی بسته ارائه می‌کند. در این فرصت، تمرین کردیم. انگیزه کافی برای گرفتن نتیجه مطلوب را در تیمم می بینم. بازی فردا برنده دارد و امیدواریم ما برنده باشیم.

سرمربی سایپا تاکید کرد: هفته گذشته مقابل پرسپولیس به جز مالکیت توپ، موقعیت‌های خوبی ایجاد کردیم. بیشتر بازیکنان خط جلوی ما جوان هستند و به زمان نیاز داریم. مهم این است توانستیم جلوی تیمی که چهار سال قهرمان شده، فوتبال با کیفیتی ارائه بدهیم. سعی کردیم تمرینات روی دروازه را بیشتر انجام بدهیم. به زودی مشکل گلزنی را حل می‌کنیم. یکی دو توپ ما به گل تبدیل شود، اعتماد به نفس بچه‌هایمان بیشتر خواهد شد.

ابراهیم صادقی درباره پیروز قربانی مربی سایپا و عدم انتقالش به تیم استقلال، گفت: مدیریت باشگاه استقلال از مدیرعامل باشگاه سایپا درخواست کرد پیروز قربانی را به خدمت بگیرند. مدیرعامل سایپا هم این را به من محول کرد. قربانی چندین سال در استقلال بازی کرده است و احساس کردم راضی است به استقلال برود. نخواستم این فرصت را از او بگیرم. بنده اعلام کردم از نظر من مشکلی نیست و اگر خودش تمایل داشته باشد، مانعی نداریم.

وی افزود: خود پیروز بعد از چند ساعت فکر و مشورت با دوستان و مشاورانش، تصمیم گرفت در سایپا بماند. او از رفتن به استقلال انصراف داد. ما هم استقبال کردیم.

سرمربی سایپا گفت: چند بازیکن را مدنظر داشتیم. دو بازیکن جدا شده‌اند و یک بازیکن جذب کرده‌ایم. در حال مذاکره برای جذب یکی دو بازیکن دیگر هستیم. از کاری که انجام داده‌ایم راضی هستیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      یه کیسه کش منطقیه

    • رودسری ها

      خدایش مرد دمش گرم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج