جاباما
۱۰۹۷۱۶۵
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

پیشنهاد به حقیقی برای بازگشت به تیم ملی

دروازه‌بان اسبق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: علیرضا حقیقی با رفتن روی قوس و قزح و پرداختن به حواشی فوتبالش دچار افت شد.

خبرورزشی: وحید قلیچ در مورد علت افت علیرضا حقیقی دروازه‌بان سابق تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی اظهار داشت: به نظر من بخش اعظمی از این افت به خود علیرضا برمی‌گردد؛ او زمانی در جام جهانی برای تیم ملی ایران بازی کرد و عملکرد خوبی داشت اما اینکه بعد از جام جهانی چه شد که او نتوانست درخشش داشته باشد و در تیمی ستاره شود به خودش مربوط است.

وی افزود: اگر بخواهم سربسته بگویم باید بگویم علیرضا با رفتن روی قوس و قزح دچار افت شد و از روزهای اوجش در فوتبال ایران فاصله گرفت. به نظر من او خوش‌شانس بود که توانست دوباره به فوتبال ایران برگردد. ابتدا به نساجی مازندران رفت که در آنجا خیلی بهتر از تیم گل‌گهر سیرجان بازی می‌کرد اما روند نزولی او همچنان ادامه دارد. شاید بخشی از این افت به خاطر مربی دروازه‌بانی باشد.

دروازه‌بان اسبق پرسپولیس با اشاره پیشنهادی به حقیقی عنوان کرد: من از طریق رسانه شما به حقیقی پیشنهاد می‌دهم که بیاید و یک ماه با من مجانی تمرین کند. من این بازیکن را دوست دارم و قول می‌دهم کاری کنم که او دوباره به اوج خود برگردد و حتی به تیم ملی دعوت شود. البته باید از قوس و قزح و حواشی دورش کنم تا دوباره همان دروازه‌بان خوب گذشته شود. من چون حقیقی را دوست دارم یک ماه مجانی با او تمرین می‌کنم.

قلیچ در مورد اینکه برخی از دوستان وی با مشاوره های عجیب مدام به حقیقی می‌گویند تو همچنان در اوج هستی، گفت: هرکس چنین حرفی به او می‌زند با او دشمنی دارد؛ اینها مگسانند دور شیرینی و علیرضا شیرینی خوبی است. مگر می‌شد مربی دروازه‌بان خوبش را نیمکت‌نشین کند.

وی تأکید کرد: یکی از دلایل افت دروازه‌بان‌ها مثل حقیقی این است که مربی خوبی ندارند و هر دروازه‌بانی که فوتبالش تمام می‌شود سعی می‌کند با رابطه مربی دروازه‌بانی شود؛ نتیجه‌اش را در برخی از تیم‌ها می‌توانید ببینید. همین سعید عزیزیان در استقلال با ۲ دروازه‌بان کار کرد که نتیجه‌اش همین حواشی اخیر شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج