جاباما
۱۰۹۷۱۶۸
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

زنده بودن دختر حاکم دبی در هاله‌ای از ابهام

منابع وابسته به سازمان ملل اعلام کرد که تاکنون مدرکی که ثابت شود که لطیفه بن محمد آل مکتوم، دختر حاکم دبی زده است، یافت نشده است.

خبرگزاری تسنیم: منابع وابسته به سازمان ملل اعلام کرد که تاکنون مدرکی که ثابت شود که لطیفه بن محمد آل مکتوم، دختر حاکم دبی زده است، یافت نشده است.

به نقل از النشره، سازمان ملل اعلام کرد که تاکنون دلیل و مدرکی که ثابت کند که «لطیفه بنت محمد آل مکتوم» دخترحاکم دبی زنده است، یافت نشده است.«رابرت کولویل» سخنگوی کمیساریای حقوق بشر سازمان ملل در پاسخ به اینکه با وجود درخواست این کمیساریا مبنی بر ارائه مدرک و دلیلی که نشان دهد که شاهزاده لطیفه در قید حیات است آیا مدرکی مبنی بر زنده بودن دختر «محمد بن راشد مکتوم» حاکم دبی، از سوی امارات ارائه شده است، گفت: خیر تاکنون مدرکی و شواهدی در این زمینه به دست نیاورده ایم.

چندی قبل، «دومینک راب» وزیر خارجه انگلیس، در واکنش به فیلم ویدئویی که از سوی بی بی سی درباره یکی از دختران حاکم دبی منتشر شده، خواستار آن شده بود که این کشور مدارکی را درباره زنده بودن «شاهزاده لطیفه» ارائه کند.

قبلا، بی بی سی ویدئویی را منتشر کرد که در آن زن جوانی که خود را دختر حاکم دبی معرفی می‌کرد، دیده می‌شد.

«لطیفه بنت محمد آل مکتوم»، یکی از دختران حاکم دبی در این فیلم گفته است: من این فیلم را در حمام گرفته‌ام چون اینجا تنها جایی است که من می توانم در آن را قفل کنم. من مثل یک گروگان در ویلایی که به زندان تبدیل شده بازداشت هستم.

او افزود: نیروهای پلیس به من خبر دادند که من همه عمرم در زندان خواهم ماند و دیگر خورشید را نخواهم دید. من هر روز نگران جان و سلامتی‌ام هستم. این ویلا در محاصره نیروهای پلیس است و سه نیروی پلیس خارج ویلا و دو نیرو هم در داخل آنجا را کنترل می‌کنند.

شاهزاده لطیفه بنت محمد آل مکتوم می‌گوید زمانی که قصد داشت فرار کند، کماندوها او را با دارو بیهوش کردند و به محل نگهداری اجباری‌اش در دبی برگردانند.

وی در سال ۲۰۱۸ تلاش کرد با کمک یک مقام اطلاعاتی سابق فرانسه که در قایقی منتظر او بود از طریق دریا از امارات فرار کند، اما نیروهای کماندو او را در سواحل هند بازداشت کردند.
بنا به تایید خواهر لطیفه، او در دبی در حبس به سر می‌برد و نیروهای پدرش او را تحت نظر دارند و مواد مخدر به او می‌دهند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج